Работа Административен Специалист
108 нови обяви за работа
-
Искате да станете част от екипа на голяма международна компания? За нас: Ние сме глобален дистрибутор на технологични продукти и услуги...
-
Sport Vision Group е лидер в спортната търговия на дребно на Балканите. Заставаме зад мотото ни „Ние сме екип!“. Присъстваме на пазара с нашите к...
-
"Тайгър Секюрити“ EООД е фирма в сферата на охранителните услуги в България. Към настоящия момент „Тайгър Секюрити“ EООД предлага всичк...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
За нас:
Ние сме глобален дистрибутор на технологични продукти и услуги. Дейността ни е свързана с продажба, закупуване и логистика на хардуерни и софтуерни продукти, както и връзка между ИТ производители и глобалната търговска мрежа.
Нашият продуктов административен специалист е отговорен за:
- Създаването на продуктите в системите ни и по-точно техния уникален номер - SKU (Stock keeping unit)
- Модифициране на съществуващи активни SKU
- Осигуряване на обратна връзка за актуализации към продуктовия мениджър на страната
- Управление на ценови листи: сравняване на цените от получените ценови листи от доставчиците с информацията в ERP системата на Ingram Micro
- Събиране и отчитане на данни
- Поддържане на точна продуктова база данни
Търсим човек, който е:
- Позитивен!
- Силно мотивиран
- С око за детайла
А също така притежава:
- Средно/напреднало ниво на Excel
- Отлични познания по английски език (B2)
- Средно образование
- 3 години общ опит или 2 години функционален опит
- Умение за работа с множество задачи и бърза адаптация към промени
- Способност за приоритизиране и ефективно изпълнение на задачи
Относно нашето предложение:
- Мотивиращо възнаграждение + бонус система? – Разбира се!
- Допълнително здравно осигуряване? – И то много добро!
- Ваучери за храна? – Абсолютно!
- Бонус за препоръка и бонус, когато станеш родител? – Не се съмнявай в това.
- Мултиспорт карта? – Грижа ни е за здравето ти, така че да!
- Платен годишен отпуск, който нараства във времето? – Имаш го!
- Фирмени отсъпки, които да ти влезнат наистина в употреба? – Пробвай ни!
- Курсове по езици? – Просто си избери 1 от 5 езика, който да усъвършенстваш.
- Безплатен достъп до LinkedIn Learning Platform? – Да, да, да!
- Хибриден модел на работа? – Най-добрият възможен.
- Възможност за развитие? – Абсолютно, Да!
- Награди, въз основа на постиженията ти? – Абсолютно!
- Модерен офис с безплатно кафе и топли напитки? – Кафето, между другото ни е много добро!
Заинтригувахме ли Ви? Кандидатствайте сега!
Социални Придобивки
- health_and_safety iconДопълнително Здравно Осигуряване
- card_giftcardВаучери за Храна
- shopping_cartОтстъпки/Намаления в Търговски Обекти
- groupsПартита/Тиймбилдинг
- videogame_assetЗала за Почивки/Забавления
- schoolБезплатни Обучения/Курсове
- loyaltyПодаръци
Мнения и оценки от служители
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.