Работа Административен Персонал в Шумен

4 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Повече от 20 години SUNSYSTEM, част от „НЕС – Нови Енергийни Системи“, създава висококачествени български продукти, признати и предпочитани ...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Търсим мотивиран технически сътрудник производство, който да се присъедини към нашия екип и активно да допринася за ефективното и качес...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    "ХИКС АГРО ГРУП” е лидер на пазара в агробизнеса продължение на повече от 20 години. През годините компанията се доказа като отличен прим...

    09 Sep 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Повече от 20 години SUNSYSTEM, част от „НЕС – Нови Енергийни Системи“, създава висококачествени български продукти, признати и предпочитани ...

Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Офис асистент

icon 1,350 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа
  • Подходяща и за студенти
  • Подходяща и за кандидати с малък или без опит

Пълно описание


Повече от 20 години SUNSYSTEM, част от „НЕС – Нови Енергийни Системи“, създава висококачествени български продукти, признати и предпочитани от клиенти в над 70 държави. Компанията е специализирана в уреди за възобновяема енергия и отоплителни продукти с производствени мощности в Шумен, София и Лайпциг Германия.

Описание:

Позицията „Офис асистент“ отговаря за предоставянето на административна подкрепа, обработката на телефонни обаждания и имейли, комуникация с вътрешни и външни заинтересовани страни, организацията на срещи и обработка на документи. Тази позиция подпомага и подкрепя изцяло дейността на офис мениджъра и е локирана в гр. Шумен.

Квалификация и изисквания: Предишен опит в администриране на документи и процеси. Много добри комуникативни умения. Английски език - много добро ниво Microsoft Office - много добро ниво. Организационни умения и умения за приоритизиране. Способност за ефективна екипна работа. Предишен опит в производствена компания е предимство, без да е задължителен.

Предлагаме: Отлично възнаграждение и допълнителни придобивки. Мотивираща работна среда. Коректност в трудовите отношения. Възможност за развитие. Работа в утвърдена компания в производствения бранш.

Ако написаното тук Ви заинтригува и търсите нова професионална възможност, очакваме вашата автобиография!

SUNSYSTEM - Заедно градим твоя успех!

Средна заплата за сектора


1,350 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

50 лв / месец

максимална

14,000 лв / месец

Мнения и оценки от служители


2.6
Средно добра
icon icon icon icon icon
2.8
icon icon icon icon icon
Заплата и Придобивки
2.2
icon icon icon icon icon
Кариера и възможност за развитие
2.0
icon icon icon icon icon
Култура и Ценности
2.0
icon icon icon icon icon
Стабилност
3.1
icon icon icon icon icon
Баланс между работата и живота
3.6
icon icon icon icon icon
Колеги
2.6
icon icon icon icon icon
Местоположение

Административен служител


Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.

Необходими основни умения

  • общуване с потребители
  • използване на софтуер за електронни таблици
  • разпространяване на вътрешни съобщения
  • архивиране на документи
  • организиране на бизнес документи
  • използване на различни комуникационни канали

Необходими основни знания

  • поверителност на информация
  • политики на дружество

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.