Работа Административен Персонал в Шумен
4 нови обяви за работа
-
Повече от 20 години SUNSYSTEM, част от „НЕС – Нови Енергийни Системи“, създава висококачествени български продукти, признати и предпочитани ...
-
Търсим мотивиран технически сътрудник производство, който да се присъедини към нашия екип и активно да допринася за ефективното и качес...
-
"ХИКС АГРО ГРУП” е лидер на пазара в агробизнеса продължение на повече от 20 години. През годините компанията се доказа като отличен прим...
-
Повече от 20 години SUNSYSTEM, част от „НЕС – Нови Енергийни Системи“, създава висококачествени български продукти, признати и предпочитани ...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Описание:
Позицията „Офис асистент“ отговаря за предоставянето на административна подкрепа, обработката на телефонни обаждания и имейли, комуникация с вътрешни и външни заинтересовани страни, организацията на срещи и обработка на документи. Тази позиция подпомага и подкрепя изцяло дейността на офис мениджъра и е локирана в гр. Шумен.
Квалификация и изисквания: Предишен опит в администриране на документи и процеси. Много добри комуникативни умения. Английски език - много добро ниво Microsoft Office - много добро ниво. Организационни умения и умения за приоритизиране. Способност за ефективна екипна работа. Предишен опит в производствена компания е предимство, без да е задължителен.
Предлагаме: Отлично възнаграждение и допълнителни придобивки. Мотивираща работна среда. Коректност в трудовите отношения. Възможност за развитие. Работа в утвърдена компания в производствения бранш.
Ако написаното тук Ви заинтригува и търсите нова професионална възможност, очакваме вашата автобиография!
SUNSYSTEM - Заедно градим твоя успех!
Средна заплата за сектора
1,350 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
50 лв / месец
14,000 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Административен служител
Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.
Необходими основни умения
- общуване с потребители
- използване на софтуер за електронни таблици
- разпространяване на вътрешни съобщения
- архивиране на документи
- организиране на бизнес документи
- използване на различни комуникационни канали
Необходими основни знания
- поверителност на информация
- политики на дружество
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.