Работа Агент Обслужване На Клиенти

124 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    ЗА КОМПАНИЯТА "Рошен България" ЕООД е официален вносител на захарни изделия с марка "ROSHEN" в Република България. Компанията стартира своят...

    15 Apr 2025 Още...
  • icon 1,940 лв - 2,330 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    UpSkill is a recruitment agency ready to go the extra mile to help candidates find the best possible job opportunity. Our team of experts is well-versed and experienced in consulting and providing long-term HR support. We believe that being friendly ...

    15 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Дистанционно интервю Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    We are growing! Our brand-new client is a leading tobacco company dedicated to providing exceptional products and services to their customers. We are seeking a motivated and skilled Customer Service Representative to join our dynamic team. Your ty...

    14 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    НАПРАВЕТЕ КАРИЕРА С HOMEMAX в гр.Бургас! В УСПЕШНИТЕ ФИРМИ РАБОТЯТ УСПЕШНИ СЛУЖИТЕЛИ! За подпомагане на нашия екип в гр.Бургас търсим ангаж...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    **All interviews will be conducted remotely (online or by phone). Pontica Solutions is an award-winning outsourcing company that specializes in delivering innovative customer experience (CX) solutions to our global clients in diverse industries such...

    14 Apr 2025 Още...
  • icon 2,730 лв - 4,080 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Ъпскил ООД е агенция за подбор на персонал, готова да направи всичко възможно, за да Ви помогне да намерите най-добрата възможност за раб...

    11 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Дистанционно интервю Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    If you are excited about health and technology, join our Fitbit Team! As a Fitbit Customer Support with Danish and English, you will be part of a great team and will: Help our users with any issues they might have via tickets or calls Provide solu...

    11 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю

    Who we are: Sutherland is a global leader in digital transformation and world-class customer service. We are the driving force behind today's experiential giants – the companies best known for the transformative experiences they deliver, operating...

    11 Apr 2025 Още...
  • icon 2,250 лв - 2,640 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    „Tessi Groupe” (13 000+ members) – is a leading company in the documents and data processing business. In connection with our continuous growth we are looking for more members to join our 830+ people site in Sofia for the role: Customer Servic...

    11 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    As a Customer Service Representative, you will be joining a great team of young, inspired, and motivated persons. The only requirement is to present our company in the best possible way for our lovely clients, challenge and prove yourself! We are wor...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    ЕВРО ГЕЙМС ТЕХНОЛОДЖИ ООД е производител на игрални съоръжения и казино оборудване. Компанията е сред най-бързо развиващите се фирми в Б...

    10 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Служители обслужване на клиенти T MARKET е част от литовската MAXIMA GRUPE, която е лидер в търговията с бързооборотни стоки в Прибалтика. Присъс...

    09 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Дистанционно интервю Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Продължаваме да растем! Винаги се стремим да използваме най-съвременните технологии, за да осигурим най-високо качество на услугите, ко...

    09 Apr 2025 Още...
  • The Representative is a front end, 24/5 client servicing position responsible for the maintenance and servicing of Institutional and VIP clients. The team directly supports Institutional Sales and liaise between all departments and business functions...

    09 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Дистанционно интервю Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Shape the Future of Entertainment as a Consultant in Sofia! Yes, we can offer Part-Time! Who We Are: We’re a human-centered, tech-powered, intelligence-fueled company. We design, build, and run enterprise-wide technology solutions that touch hear...

    09 Apr 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Оператор обслужване на клиенти

РОШЕН БЪЛГАРИЯ EООД
location_on гр. София

icon 2,140 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


ЗА КОМПАНИЯТА "Рошен България" ЕООД е официален вносител на захарни изделия с марка "ROSHEN" в Република България. Компанията стартира своята дейност в България през 2015г. като към днешна дата работи със всички големи и малки вериги магазини, над 10000 търговски обекта в цялата страна и над 70 души екип. Сладкарската Корпорация "ROSHEN" е един от най-големите производители в света на сладкарски изделия. В световната класация "Candy Industry TOP 100" ("100 най-големи в сладкарския бизнес") компанията заема място в TOP-25. "ROSHEN" произвежда повече от 350 сладкарски изделия: шоколад, шоколадови бонбони, карамелажни и желирани бонбони, бисквити, рула и сухи пасти, вафли. Общият обем на производство надвишава 450 000 тона за година. Годишният оборот е около 1 милиарда долара. Продуктите на компанията се продават в повече от 55 държави.

С цел разширяване на търговския екип на "Рошен България" търсим активен, комуникативен и мотивиран специалист, който да се присъедини към екипа ни като Оператор обслужване на клиенти и да бъде едно от основните звена в процеса на директна комуникация с нашите клиенти и партньори.

КАКВИ ЩЕ БЪДАТ ТВОИТЕ ОСНОВНИ ЗАДАЧИ:

  • Извършване на телефонни обаждания към настоящи и потенциални клиенти, по предварително изготвен списък и график;
  • Представяне на нашите продукти и текущи промоции с цел увеличаване на продажбите;
  • Активна комуникация и изграждане на дългосрочни партньорства;
  • Събиране на обратна връзка и анализ на нуждите на клиентите;
  • Поддържане на данни в информационната система на компанията;
КОГО ТЪРСИМ: Най-важното за нас е отношението - търсим човек, който умее да говори с увереност, умее да слуша и не се плаши от целите, защото знае, че ги постига. Търсим човек, който:
  • Има отлични комуникационни и презентационни умения;
  • Притежава базови технически умения - работа с компютър, офис приложения;
  • Енергичен е, обича да общува и да убеждава;
  • Има търговско мислене и умее да води разговора към сделка;
  • Проактивен е, организиран и умее да работи самостоятелно и в екип;
  • Опит в сферата на обслужването на клиенти и продажбите е предимство, но не е задължително - обучаваме новите си колеги!;
КАКВО ПРЕДЛАГАМЕ:
  • Конкурентно възнаграждение - фиксирана заплата + процент от оборота;
  • Социален пакет - допълнително здравно осигуряване, ваучери, служебни отстъпки;
  • Работа в стабилна международна компания с доказано име;
  • Подкрепяща работна среда с фокус върху човека;
  • Въвеждащо обучение и възможности за развитие;
  • Динамична работа, в която всеки ден носи нови предизвикателства и възможности;
Позицията е подходяща за кандидати с и без опит в сферата на продажбите, но с желание да се развиват и надграждат търговските си умения, да постигат заложените резултати, като си поставят високи цели.

Средна заплата за сектора


2,140 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

300 лв / месец

максимална

32,850 лв / месец

Мнения и оценки от служители


2.3
Средно добра
icon icon icon icon icon
2.3
icon icon icon icon icon
Баланс между работата и живота
1.7
icon icon icon icon icon
Заплата и Придобивки
1.9
icon icon icon icon icon
Кариера и възможност за развитие
1.9
icon icon icon icon icon
Култура и Ценности
2.1
icon icon icon icon icon
Общо усещане
2.7
icon icon icon icon icon
Колеги
1.8
icon icon icon icon icon
Стабилност
2.3
icon icon icon icon icon
Толерантност и Равенство
1.8
icon icon icon icon icon
Управление
2.8
icon icon icon icon icon
Местоположение
1.8
icon icon icon icon icon
Работна среда

Служител, запитвания от клиенти и информация


Служителите за запитвания от клиенти и информация разглеждат жалби и отговарят за поддържането на добри взаимоотношения между дадена организация и нейните клиенти. Те управляват данните по отношение на удовлетвореността на клиентите и ги съобщават.

Необходими основни умения

  • гарантиране на удовлетвореността на клиентите
  • намиране на решения на проблеми
  • извършване на няколко задачи едновременно
  • общуване с потребители
  • управление на график за задачи
  • управляване на конфликтите

Необходими основни знания

  • обслужване на клиенти

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.