Работа Управител На Магазин За Хранителни Стоки във Варна
3 нови обяви за работа
-
1,160 лв - 1,320 лв / месец (нето) от работодател
ПОМОЩНИК-УПРАВИТЕЛ/КА за хранителен магазин Бурлекс "БАЗАР ЛЕВСКИ" ПОМОЩНИК-УПРАВИТЕЛ/КА гр.Варна, бул."В. Левски" 35; Бурлекс "БАЗАР ЛЕВСК...
-
"Топливо" АД е търговско дружество със 70-годишна история, част от групата нa Синергон Холдинг. Дългогодишният опит и пазарно присъствие, в...
-
Партньор на професионалисти - това е мотото на МЕТРО Кеш енд Кери. Целта ни е да удовлетворяваме нуждите на нашите клиенти и за да я пости...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
ПОМОЩНИК-УПРАВИТЕЛ/КА
гр.Варна, бул."В. Левски" 35; Бурлекс "БАЗАР ЛЕВСКИ"
Бурлекс е нова, изцяло българскa верига от свежи и удобни супермаркети, която се разраства с изключително бързи темпове.
Стремим се българският бизнес в областта на търговията на дребно да стане още по-конкурентноспособен и успешен и да отговори на промените, които се налагат от потребителското търсене и предизвикателствата на пазара.
Ако искаш заедно да вървим напред, ти предлагаме възможността да станеш част от нашето сплотено и задружно семейство.
ТВОИТЕ ЗАДЪЛЖЕНИЯ:
- Подпомагаш търговската дейност в поверения обект, както и ръководството на вътрешната организация.
- Осъществяваш ежедневен контрол относно излагането и подреждането на стоките в търговска зала. Аранжираш, зареждаш и подреждаш стоки. Следиш за търговския вид и годността им.
- Осъществяваш оперативното управление на персонала в търговския обект с цел реализиране на планираните приходи.
- Организираш заместването на служители в търговска зала, които са в почивка или отсъстват.
- Обслужваш и консултираш клиенти, информира за местонахождението на стоките, качествата им, текущи промоции и актуална информация;
- Регулярно извършваш или участваш в ревизии.
- Опит на подобна позиция в търговски обект - предимство;
- Опит в управление на бързооборотни стоки и персонал;
- Търговски умения;
- Умения за определяне на приоритети;
- Компютърни умения - MS Office, Internet.
- Възможност за ГЪВКАВО РАБОТНО ВРЕМЕ (на смени);
- Допълнително ЗДРАВНО ОСИГУРЯВАНЕ;
- ВАУЧЕРИ ЗА ХРАНА;
- Възможност за ползване на карта MultiSport на преференциални цени;
- Въвеждащо ОБУЧЕНИЕ;
- КОРЕКТНИ трудово-правни ОТНОШЕНИЯ;
- ЦЕЛОГОДИШНА РАБОТА.
С кандидатстването си по тази обява, доброволно предоставяте Ваши лични данни и давате съгласието си "ЦБА“ EАД да ги обработва за целите на процеса по подбор на служители. Обработването на Вашите лични данни се осъществява в пълно съответствие с изискванията на Регламент (ЕС) 2016/679 (Общия регламент относно защитата на данните), Закона за защита на личните данни и всички останали приложими нормативни актове.
Средна заплата за сектора
1,160 лв ~ 1,320 лв / месец
Посочена от работодателя
650 лв / месец
3,500 лв / месец
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.