Работа Технически Сътрудник С Руски Език в София
45 нови обяви за работа
-
Кои сме ние? В ПРОФИ КРЕДИТ България не просто работим с финанси – ние градим мечти и създаваме възможности! Като част от международната...
-
Монбат е една от водещите индустриални групи в България – с глобално присъствие в 72 държави, модерни производствени бази в Европа и Афри...
-
1,700 лв - 2,500 лв / месец (нето) от работодател
### Преглед на длъжността Търсим динамичен и организиран човек, който да се присъедини към нашия екип като офис асистент – консултант на ...
-
2,170 лв - 2,330 лв / месец (нето) от работодател
Ние от БАБ Консулт сме в търсене на Офис сътрудник за наш партньор – утвърдена международна компания, специализирана в иновативни решен...
-
Ние, Top Rent A Car сме водещата национална компания за отдаване на автомобили под наем. Компанията с най-висок пазарен дял в страната, автопар...
-
Административен асистент T MARKET е част от литовската MAXIMA GRUPE, която е лидер в търговията с бързооборотни стоки в Прибалтика. Присъства на ...
-
За наш клиент – медицински център „Искър“, търсим Административен Асистент (гъвкаво работно време). Административен Асистент Адрес: г...
-
1,470 лв - 1,710 лв / месец (нето) от работодател
Офис асистент – оперативен отдел Bluesky Nails България е официален представител на международния бранд BLUESKY – лидер в производството на про...
-
1,940 лв - 2,330 лв / месец (нето) от работодател
Нашият клиент е утвърдена компания, предлагаща висококачествени дървообработващи машини и решения за мебелната индустрия. Търсим орга...
-
търсим - СЪТРУДНИК В АДМИНИСТРАТИВЕН ОТДЕЛ Изисквания: Средно или висше образование: юридическо, бизнес администрация, или друго подхо...
-
Клио Комерс е динамично развиваща и постоянно разрастваща се българска компания,лидер в дистрибуцията и логистиката на бързооборотни х...
-
Административен сътрудник, гр. София Кои сме ние – НИЕ СМЕ: Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи Различни и насърчаваме ...
-
1,700 лв - 2,000 лв / месец (нето) от работодател
Фирма за производство на тестени продукти търси сътрудник в офис. С увеличаване обема на работа търсим към нашия офис да присъединим отг...
-
Alpha Best е дигитална агенция, която работи успешно вече за повече от 1 000 бизнеса в цялата страна. Ние не спираме да се развиваме като личност...
-
1,600 лв - 2,000 лв / месец (нето) от работодател
Офис Асистент Задължения: Вежливо и компетентно обслужване на клиенти в социални мрежи; Утвърждаване на положителния имидж на компани...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
В ПРОФИ КРЕДИТ България не просто работим с финанси – ние градим мечти и създаваме възможности! Като част от международната финансова група ПРОФИРЕАЛ Груп, с над 20 години успешна история в Европа, ние имаме представителства в Чехия, Полша, България, Русия и Филипините. Вече 18 години сме сред лидерите в небанковото кредитиране на българския пазар и продължаваме да се развиваме.
Новото попълнение, което търсим за нашия екип е:
АДМИНИСТРАТИВЕН СЪТРУДНИК
Как ще изглежда един твой ден при нас?
- Административно обезпечаване на офис процесите – съгласуване/ координиране на договори, изготвяне на справки и различни видове документация;
- Поддържане на комфортна и професионална работна среда в Централен офис;
- Комуникация с партньори, доставчици и контрагенти на компанията с цел навременно осигуряване на необходимото за безпроблемната работа в офиса (по отношение на снабдяване с храни и напитки/ канцелария, хигиена);
- Администриране на договори и друга съпътстваща документация;
Какво търсим у теб?
- Висше образование;
- Отлични компютърни умения – Word, Excel, Power Point;
- Организационни способности и самостоятелност при взимане на решения;
- Активна шофьорска книжка се счита за предимство.
Какво ще получиш от нас?
- Коректни трудови взаимоотношения;
- Атрактивен социален пакет с ваучери за храна, спортна карта, допълнително здравно осигуряване, гъвкаво работно време и много други;
- Възможност за развитие и обучения в рамките на компанията;
- Отлични условия на труд и шанс за кариерен растеж в международна среда.
Ако това звучи като предизвикателството, което търсиш, очакваме твоето кандидатура! Одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Средна заплата за сектора
1,580 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
50 лв / месец
14,000 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Административен служител
Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.
Необходими основни умения
- общуване с потребители
- използване на софтуер за електронни таблици
- разпространяване на вътрешни съобщения
- архивиране на документи
- организиране на бизнес документи
- използване на различни комуникационни канали
Необходими основни знания
- поверителност на информация
- политики на дружество
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.