Работа Технически Изпълнител
91 нови обяви за работа
-
Офис сътрудник/Офис секретар Във връзка с разширяването на дейността си, фирма занимаваща се с търговия на земеделска продукция и торов...
-
ПРОФИ КРЕДИТ България е част от международна финансова група ПРОФИРЕАЛ Груп, с повече от 20 години успешна история на европейския пазар. ...
-
1,470 лв / месец (нето) от работодател
Те са лицата на Еконт, които представят Бранда всеки ден. Общуват с клиентите, за да намерят решение на всяка тяхна нужда. Предишен опит н...
-
Мебелна фирма ЕТ''МАХАГОН" търси да назначи служител за работа в офис. Ние предлагаме: постоянна работа с трудов договор и пълни осигуро...
-
1,500 лв - 1,700 лв / месец (нето) от работодател
Клиентът ни търси да наеме за търговския си офис в гр. Пазарджик , комуникативни хора за позицията Административен персонал. Задачата на ...
-
2,250 лв / месец (нето) от работодател
Our client, a leading pharmaceutical company, is spread over 40 countries throughout Europe, the Middle East and Africa. For their team in Sofia, we are looking for an enthusiastic and motivated person for the position of a Office Assistant. Main Re...
-
1,550 лв - 2,020 лв / месец (нето) от работодател
Администратор офис - кв.Драгалевци Търсим енергични и усмихнати хора, които да се присъединят към нашия екип като Офис Администратор. Ти...
-
СЖС България, филиал на Групата SGS S.A., със седалище в Женева/Швейцария, с предмет на дейност - контрол на количество и качество на стоки, се...
-
1,600 лв - 1,800 лв / месец (нето) от работодател
ПД Лусин Експрес е фирма работеща в сферата на управлението и поддръжката на административни и жилищни сгради. Във връзка с разширяване ...
-
Интерлогистика осигурява висококачествени куриерски услуги в страната и чужбина. С присъединяването си към екипа на Интерлогистика ще...
-
OCEANFENDERS EOOD is being regarded as the most innovative brand in the fenders market since 1985. We are looking for qualified and talented people, which are full of energy and have innovative ideas, and willingness for development in their career. ...
-
„Сиском Инженеринг“ АД е българска компания, която вече над 10 години прилага иновативни ИКТ решения на своите бизнес клиенти и държавн...
-
Основни изисквания: Опит в изготвянето и подаването на обществените поръчки в ЦАИС ЕОП; Опит на позиция в сферата на обществените поръч...
-
Основни изисквания: Опит в изготвянето и подаването на обществените поръчки в ЦАИС ЕОП; Опит на позиция в сферата на обществените поръч...
-
Основни изисквания: Опит в изготвянето и подаването на обществените поръчки в ЦАИС ЕОП; Опит на позиция в сферата на обществените поръч...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Офис сътрудник
Пълно описание
Във връзка с разширяването на дейността си, фирма занимаваща се с търговия на земеделска продукция и торове, търси отговорна и мотивирана личност за позиция Офис сътрудник
І. ОСНОВНИ ДЛЪЖНОСТНИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ
- Оформя, завежда и разпределя кореспонденцията, свързана с дейността на фирмата;
- Подпомагане на работните процеси, подготовка на документи, протоколи и др.;
- Координира и организира административната дейност в офиса ;
- Контролира потока от информация чрез телефон, e-mail и поща;
- Изпълнение на различни административни текущи задачи;
- Осъществява контакт с институции ;
- Окомплектова и архивира документи;
- Средно образование ;
- Отлични умения за словесна и писмена комуникация на български език;
- Професионално използване на Windows и Microsoft Office;
- Добре организиран;
- Предишен опит на подобна позиция;
- Желание да следва вече изградена корпоративна култура и готовност да бъде обучен спрямо изискванията на организацията;
Умението за работа в екип и способност за намиране на съвместен подход при решаване на проблеми, съобразителност, организираност и инициативност, умения за общуване, лоялност и отговорно отношение към работата. Гъвкаво мислене, концентрация и умение за бързо вземане на решения, адаптивност, решителност и предприемчивост. Уверен, приятелски настроен и позитивен;
Нашето предложение:
- Динамична и предизвикателна работа в професионален екип и отлична работна среда;
- Добро възнаграждение; Ваучери за храна;
Средна заплата за сектора
1,240 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
50 лв / месец
14,000 лв / месец
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.