Работа Ръководител Складово Стопанство в София
5 нови обяви за работа
-
Ние сме Орно АД – устойчиво растяща дистрибуторска компания в бързооборотния сектор, представител на премиум хранителни и нехранителн...
-
Евромастер Импорт-Експорт ООД е водеща фирма в областтa на производство и търговията с електрически и ръчни инструменти, отличаващи се с...
-
За нашия екип търсим МЕНИДЖЪР ЛОГИСТИКА: Основни изисквания: Добри комуникационни умения и рaбота с логистични / транспортни фирми за о...
-
1,800 лв / месец (нето) от работодател
“БОДУ СОД” търси да назначи служител за позициятa “Ръководител транспортна дейност”, с адрес гр. София. Описание: 1. Работно време съгл...
-
For the Procurement and Vendors Management Department Postbank is searching for a motivated: Senior IT Procurement Manager What we do Postbank is Top Employer for 2023, Bank of the year for 2021 and it is in top 5 Banks in Bulgaria. The bank is a ...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Твоите задължения и отговорности:
- Организация, развитие и контрол на складовата логистика за София, Пловдив, Варна и Бургас;
- Менажиране и организиране на копакинг процеси и етикетиране на стоки;
- Ръководство на складово-експедиционните екипи;
- Управление на складово-логистичния капацитет и ресурси;
- Изготвяне на справки, анализи и рипорти към Орно и външни клиенти;
- Активно участие при реализирането на нови проекти и инициативи;
- Изготвяне и имплементиране на нови стандарти, политики и процедури
- Активна комуникация с клиенти
От теб очакваме:
- Професионален опит: минимум 3 години на подобна позиция;
- Отлична компютърна грамотност – MS Office, ERP и WMS;
- Управленски и лидерски качества;
- Проактивност;
- Добро управление на времето, спазване на крайни срокове и организираност;
Нашето предложение:
- Професионално развитие в компания с доказано име
- Дългосрочна заетост и коректни трудови отношения
- Отлично възнаграждение и атрактивен пакет социални придобивки
В случай, че твоята кандидатура бъде одобрена по документи, ще се свържем с теб.
Средна заплата за сектора
1,800 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
350 лв / месец
5,850 лв / месец
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.