Работа Помощник Застрахователен Брокер
23 нови обяви за работа
-
Администратор обработка на застрахователни полици с немски език Специалистът на тази роля отговаря зa управлението на цялостния проце...
-
"ПИМК" ООД е водеща компания за транспорт нa товари - лидер в областта на международните превози. Във връзка с разширяване на дейността си,...
-
Станете част от ДЗИ, компания с над 75 - годишнa история на българския застрахователен пазар, част от KBC Group. Компания, която е еквивалент за ...
-
Администратор обработка на застрахователни полици с италиански език Специалистът на тази роля отговаря зa управлението на цялостния п...
-
Are you ready to take the next step in your career and achieve your next challenge? If your answer is YES – then here is a role for you – join the leader in the CX (Customer Experience) industry TELUS Digital Bulgaria! As a Back-office Support ...
-
Back Office Specialist Logistics (4 hours) Ще имате шанса да окaжете голямо влияние в развитието на бизнеса, в доставянето на емблематични напитки на нашит...
-
Валутен касиер, офис Созопол Кои сме ние – НИЕ СМЕ: Лидери в иновациите и любима марка нa хиляди българи Различни и насърчаваме различно...
-
Специалист Валутни разплащания, Дирекция ИТ, гр. София Кои сме ние – НИЕ СМЕ: Лидери в иновациите и любима марка нa хиляди българи Различ...
-
Валутен касиер, офис Банско (сезонна работа) Кои сме ние – НИЕ СМЕ: Лидери в иновациите и любима марка нa хиляди българи Различни и насър...
-
Валутен касиер, гр. Нови пазар Кои сме ние – НИЕ СМЕ: Лидери в иновациите и любима марка нa хиляди българи Различни и насърчаваме различн...
-
ДЗИ е един от най-разпознаваемите брандове на българския застрахователен пазар, с над 70-годишна история и е част от белгийската KBC Group. На...
-
2,170 лв - 3,000 лв / месец (нето) от работодател
DEKRA Arbeit Group, with its more than 120 locations throughout Europe, is one of the most successful and innovative organizations in personnel services. It is part of the DEKRA SE holding company, headquartered in Stuttgart, Germany, and around the ...
-
Валутен касиер, гр. София Кои сме ние – НИЕ СМЕ: Лидери в иновациите и любима марка нa хиляди българи Различни и насърчаваме различностт...
-
Валутен касиер, гр. Бургас Кои сме ние – НИЕ СМЕ: Лидери в иновациите и любима марка нa хиляди българи Различни и насърчаваме различност...
-
Валутен касиер, гр. Разград Кои сме ние – НИЕ СМЕ: Лидери в иновациите и любима марка нa хиляди българи Различни и насърчаваме различнос...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Специалистът на тази роля отговаря зa управлението на цялостния процес по администриране на застрахователни полици. Той включва тяхното създаване, подновяване, промяна, прехвърляне и прекратяване. В допълнение на това, като част от процеса се издават добавъци и сертификати. Позицията е изцяло административна и не включва директна комуникация с клиенти, но изисква ежедневна писмена кореспонденция с офисите от съответната европейска държава. Не се изисква предишен застрахователен опит, тъй като чрез интензивните вътрешни обучения изграждаме следващото поколение застрахователни експерти.
Основни отговорности:
- Работа с разнообразен набор от процеси, свързани с различни застрахователни продукти (имуществено, автомобилно, транспортно, финансово застраховане)
- Създаване, подновяване, промяна, прехвърляне и прекратяване на застрахователни полици, на базата на получени инструкции от съответния чуждестранен офис
- Работа със специфичен софтуер за обработка и съхранение на данни
- Валидиране на изрядността и точността на информация и документи, в съответствие с вътрешните политики на компанията и законодателната рамка в съответната държава
- Активна писмена комуникация с брокери и колеги от други офиси
- Поддържане на професионална култура, стимулираща екипната работа с цел осигуряване на продуктивна офис среда и приятелска атмосфера
- Много добро ниво на владеене на немски език - B2
- Добро владеене на английски език е предимство
- Компютърна грамотност и опит с MS Word
- Развито внимание към детайла и пунктуалност при работа с документи
- Способност за ефективно приоритизиране на задачите
- Умение за работа в екип
- Опит на административна позиция ще се счита за предимство
- Кариерно консултиране и възможности за кариерно развитие
- Допълнителен платен годишен отпуск - 25 дни
- Гъвкава политика за работа от вкъщи
- Пакет от социални придобивки, които сами избирате
- Ваучери за храна
- Ваучери за гориво/ карта за градски транспорт
- Мултиспорт карти
- Луксозна здравна и стоматологична застраховка
- Застраховка живот
- Програма за подпомагане на служителите
- Бонуси за специални поводи
- Опции за закупуване на акции на компанията
Социални Придобивки
- card_giftcardВаучери за Храна
- health_and_safety iconДопълнително Здравно Осигуряване
- date_rangeДопълнителен Годишен Отпуск
- schoolБезплатни Обучения/Курсове
- food_bankБезплатна Храна
- sports_footballКарта за Спорт
- local_atmКарта за гориво
- credit_cardБонусова Система
Средна заплата за сектора
1,170 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
500 лв / месец
3,600 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.