Работа Офис Сътрудник
82 нови обяви за работа
-
1,730 лв - 1,900 лв / месец (нето) от работодател
СЪТРУДНИК ТЕХНИЧЕСКИ ОТДЕЛ АНИМИС ТИЙМ ООД е фирма,специализирана в подбор и управление на кадри в областите машиностроене,технологич...
-
1,500 лв - 1,800 лв / месец (нето) от работодател
- Работа с подемна техника - стакер, транспалетна количка. Tоваро-разтоварна дейност. Пряка комуникация с клиенти . Работа със специализи...
-
ПРОФИ КРЕДИТ България е част от международна финансова група ПРОФИРЕАЛ Груп, с повече от 20 години успешна история на европейския пазар. ...
-
„Сиском Инженеринг“ АД е българска компания, която вече над 10 години прилага иновативни ИКТ решения на своите бизнес клиенти и държавн...
-
Фирма специализирана в обработката на стъкло, търси да назначи офис сътрудник , за приемане на поръчки от клиенти и обработването им чре...
-
Направете кариера с HOMEMAX! За централния ни офис в гр. София, КВ. ЛЕВСКИ Г, бул. Владимир Вазов 83, търсим СЪТРУДНИК КОНТРОЛ ФАКТУРИ Задълже...
-
1,400 лв / месец (нето) от работодател
Фирма Шрек 09 ООД има над 15 години опит в производството на сладкарски и тестени изделия, които се отличават с уникална визия и вкус. За св...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
АНИМИС ТИЙМ ООД е фирма,специализирана в подбор и управление на кадри в областите машиностроене,технологични производства и услуги. Даваме на нашите партньори добре подготвени и квалифицирани кадри, като ценим техните изисквания и условия. Ние знаем, че точния човек може да промени бизнеса Ви. Ако сте динамична и енергична личност- значи сте подходящия кандидат.
Отговорности:
- съдейства за комуникацията на отдела с клиенти и контрагенти на фирмата;
- разпределя получените запитвания и въпроси за отговор към съответните отдели;
- въвежда докумети за поръчки и трансфери в ERP система;
- връща информация към клиенти;
- отлична компютърна грамотност-работа с ERР,офис пакет;
- владеене на английски език - писмено и говоримо на добро ниво;
- активен шофьор;
- интересна и разнообразна работа;
- отлично заплащане;
- отлични условия на труд;
Средна заплата за сектора
1,730 лв ~ 1,900 лв / месец
Посочена от работодателя
50 лв / месец
4,300 лв / месец
Отговорник по членството
Отговорниците по членство осигуряват ефективното администриране в тази област, документацията и обмена на информация. Те подпомагат процеса на обработката на закупуване на членство, настоящите запитвания за членство и процесите по обновяване на състава.
Необходими основни умения
- администриране на база данни за членството
- извършване на рутинни офис дейности
- използване на техники за комуникация
- предоставяне на услуги, свързани с членството
- създаване на професионална мрежа
- управление на членска маса
Необходими основни знания
- обслужване на клиенти
- стратегии за продажби
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.