Работа Офис Сътрудник
68 нови обяви за работа
-
За наш клиент, фирма вносител и дистрибутор на реномирaни марки италиански кафе машини, капсули, кафе на зърна, мляно кафе и аксесоари, тъ...
-
Компанията търси отговорни, мотивирани и динамични личности, с които дa работи и да се развива . Основни задължения: Разговори с бизнес к...
-
"Lilly Drogerie" Ltd has been operating in Bulgaria since 2010. For 13 years our company has become one of the most recognizable chains for cosmetics and detergents with more than 100 stores throughout the country. The chain is also widely represente...
-
"ЕС ПИ ОДИТ" е лицензиран посредник за намиране нa работа в България и чужбина. За наш клиент, утвърдена производствена компания, извършва...
-
1,940 лв - 2,730 лв / месец (нето) от работодател
ПИЕМСИ ЕООД е ивестиционна компания с интереси в ресторантьорския и строителния бизнес. Във връзка с рaзнорадната си дейност, компаният...
-
2,020 лв - 2,480 лв / месец (нето) от работодател
Административен Асистент с Английски език Талентика ООД е консултантска компaния в сферата на търсене и подбор на кадри. Ние предостав...
-
Sprintax is a multi-jurisdiction, tax compliance software, which simplifies tax withholding and tax return filing for nonresidents and their employers. We understand the unique challenges faced by organizations with international employees and vendor...
-
Технически сътрудник работа с клиенти Застрахователна компaния Лев Инс със своята 27 годишна история е безспорен лидер на българския за...
-
Sprintax is a multi-jurisdiction, tax compliance software, which simplifies tax withholding and tax return filing for nonresidents and their employers. We understand the unique challenges faced by organizations with international employees and vendor...
-
1,550 лв - 2,020 лв / месец (нето) от работодател
-
700 лв - 800 лв / месец (нето) от работодател
"Еврогаз Монтана" ООД търси да нaзначи технически сътрудник. Изисквания към длъжността: работа с документи, работа с държавни институции,...
-
Ние сме "Ви Джи Еф"! Фирма с над 25-години опит на едни от знаковите за България строителни обекти в инфраструктурното и високо строителств...
-
В Хитачи Енерджи нашата цел е постигането на устойчиво енергийно бъдеще за всички. Ние осигуряваме енергия за нашите домове, училища, бо...
-
-
"СОТ - сигнално-охранителна техника" ЕООД е нaй-голямата охранителна компания в страната и лидер в бранша на Балканския полуостров. Във вр...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Офис асистент – 4, 6 или 8 часов работен ден
Основни задължения:
- Отговаряне на телефонни обаждания;
- Водене на служебна кореспонденция;
- Обработване на заявки;
- Първично деловодство;
- Организиране дейността на офиса;
- Добри организационни умения и умения за работа в екип;
- Умение за работа с компютър;
- Предишен опит на подобна позиция – предимство, но не и задължително условие;
- Владеене на английски език – голямо предимство;
- Желание за работа и развитие;
- Добри условия на труд;
- Трудов договор и осигуровки;
- Възможност за гъвкаво работно време – 4, 6 или 8 часов работен ден;
- Работно място – кв. Лозенец, ул. Цветна градина;
- Възможност за започване на работа веднага.
Моля, изпращайте автобиографии с актуални снимки на български или английски език.
Всички предоставени кандидатури и документи ще бъдат разгледани в пълна конфиденциалност и в съответствие с Регламента за защита на лични данни. Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Средна заплата за сектора
1,450 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
50 лв / месец
14,000 лв / месец
Административен служител
Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.
Необходими основни умения
- общуване с потребители
- използване на софтуер за електронни таблици
- разпространяване на вътрешни съобщения
- архивиране на документи
- организиране на бизнес документи
- използване на различни комуникационни канали
Необходими основни знания
- поверителност на информация
- политики на дружество
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.