Работа Офис Работник в София

29 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Офис Асистент Хеленика Козметикс България ЕООД е официален вносител на козметика с марките "Seventeen", "Radiant", "Mon Reve" и "Lorvenn" с над 30 годишно пр...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Технически сътрудник, дирекция Правна Застрахователна компания Лев Инс със своята 28 годишна история е безспорен лидер на българския за...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    ТЕХНИЧЕСКИ СЪТРУДНИК ОФИС ФАНТАСТИКО ГРУП е българска семейна компания, която притежава над 40 супермаркета на територията на София, Ба...

    21 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    СЖС България, филиал на Групата SGS S.A., със седалище в Женева/Швейцария, с предмет на дейност - контрол на количество и качество на стоки, се...

    20 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Административен асистент T MARKET е част от литовската MAXIMA GRUPE, която е лидер в търговията с бързооборотни стоки в Прибалтика. Присъства на ...

    20 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    ТЕХНИЧЕСКИ СЪТРУДНИК Ние в Техномаркет България ЕАД сме убедени, че успехът на всяка компания започва с грижата и отговорността към слу...

    17 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    ПРОФИ КРЕДИТ България е част от международна финансова група ПРОФИРЕАЛ Груп, с повече от 20 години успешна история на европейския пазар. ...

    14 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    “100 грама сладки” е символ на уникален вкус, истинско качество на продуктите и внимателно отношението към клиента. Вече повече от 20 годи...

    13 Mar 2025 Още...
  • icon 2,250 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти

    Our client, a leading pharmaceutical company, is spread over 40 countries throughout Europe, the Middle East and Africa. For their team in Sofia, we are looking for an enthusiastic and motivated person for the position of a Office Assistant. Main Re...

    11 Mar 2025 Още...
  • icon 1,550 лв - 2,020 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Администратор офис - кв.Драгалевци Търсим енергични и усмихнати хора, които да се присъединят към нашия екип като Офис Администратор. Ти...

    11 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Временна / Сезонна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    СЖС България, филиал на Групата SGS S.A., със седалище в Женева/Швейцария, с предмет на дейност - контрол на количество и качество на стоки, се...

    10 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    „Сиском Инженеринг“ АД е българска компания, която вече над 10 години прилага иновативни ИКТ решения на своите бизнес клиенти и държавн...

    02 Feb 2024 Още...
  • icon 500 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    За Централен офис на ХоумМакс, с адрес гр. София, кв.Враждебна, бул. Владимир Вазов 83, търсим ОФИС ХИГИЕНИСТ Нашите условия: 500 лв. нетно в...

    31 Mar 2025 Още...
  • icon 2,100 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    За наш клиент, фирма, основана през 2001 година, част от международна компания с над 30-годишен опит в производството на офис обзавеждане, тъ...

    11 Apr 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Офис Асистент

icon 1,540 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


Офис Асистент Хеленика Козметикс България ЕООД е официален вносител на козметика с марките "Seventeen", "Radiant", "Mon Reve" и "Lorvenn" с над 30 годишно присъствие на Българският пазар. Във връзка с разширяване на дейността си, фирмата търси да назначи за гр.София - „ Офис Асистент ”.

Описание на длъжността:

  • Работа със специализиран софтуер - издаване на фактури, кредитни известия, касови бонове и сторно бележки.
  • Въвеждане в софтуера на приходни, разходни документи и банкови плащания.
  • Обработка на онлайн поръчки - събиране, маркиране и издаване на документи.
  • Изготвяне на товарителници в специализиран модул.
  • Превод от английски на описания на нови продукти и въвеждането им в онлайн платформа.
  • Превод на презентации за нови продукти и каталози с грим визии за нови колекции.
Изисквания:
  • Компютърна грамотност (Word, Excel, MS Office).
  • Добро ниво на владеене на български и английски език.
  • Добри комуникативни и организационни умения.
  • Способност за самостоятелно разпределяне на времето и изпълнение на поставените задачи в срок.
  • Умение за работа в екип и решаване на проблеми, проактивност.
Ние предлагаме:
  • Трудов договор на пълен работен ден и на пълни осигуровки.
  • Работно време от понеделник до петък от 8:00 до 16:30 в кв.Редута, ул. Георги Минчев 30.
  • Въвеждащо и последващо фирмено обучение.
  • Добро възнаграждение, годишен бонус и подарък за рожден ден.
  • Спокойна и приятна работна атмосфера и млад екип.

Средна заплата за сектора


1,540 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

50 лв / месец

максимална

14,000 лв / месец


icon icon icon icon icon

Административен служител


Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.

Необходими основни умения

  • общуване с потребители
  • използване на софтуер за електронни таблици
  • разпространяване на вътрешни съобщения
  • архивиране на документи
  • организиране на бизнес документи
  • използване на различни комуникационни канали

Необходими основни знания

  • поверителност на информация
  • политики на дружество

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.