Работа Офис Работник в София
29 нови обяви за работа
-
Офис Асистент Хеленика Козметикс България ЕООД е официален вносител на козметика с марките "Seventeen", "Radiant", "Mon Reve" и "Lorvenn" с над 30 годишно пр...
-
Технически сътрудник, дирекция Правна Застрахователна компания Лев Инс със своята 28 годишна история е безспорен лидер на българския за...
-
ТЕХНИЧЕСКИ СЪТРУДНИК ОФИС ФАНТАСТИКО ГРУП е българска семейна компания, която притежава над 40 супермаркета на територията на София, Ба...
-
СЖС България, филиал на Групата SGS S.A., със седалище в Женева/Швейцария, с предмет на дейност - контрол на количество и качество на стоки, се...
-
Административен асистент T MARKET е част от литовската MAXIMA GRUPE, която е лидер в търговията с бързооборотни стоки в Прибалтика. Присъства на ...
-
ТЕХНИЧЕСКИ СЪТРУДНИК Ние в Техномаркет България ЕАД сме убедени, че успехът на всяка компания започва с грижата и отговорността към слу...
-
ПРОФИ КРЕДИТ България е част от международна финансова група ПРОФИРЕАЛ Груп, с повече от 20 години успешна история на европейския пазар. ...
-
“100 грама сладки” е символ на уникален вкус, истинско качество на продуктите и внимателно отношението към клиента. Вече повече от 20 годи...
-
2,250 лв / месец (нето) от работодател
Our client, a leading pharmaceutical company, is spread over 40 countries throughout Europe, the Middle East and Africa. For their team in Sofia, we are looking for an enthusiastic and motivated person for the position of a Office Assistant. Main Re...
-
1,550 лв - 2,020 лв / месец (нето) от работодател
Администратор офис - кв.Драгалевци Търсим енергични и усмихнати хора, които да се присъединят към нашия екип като Офис Администратор. Ти...
-
СЖС България, филиал на Групата SGS S.A., със седалище в Женева/Швейцария, с предмет на дейност - контрол на количество и качество на стоки, се...
-
„Сиском Инженеринг“ АД е българска компания, която вече над 10 години прилага иновативни ИКТ решения на своите бизнес клиенти и държавн...
-
500 лв / месец (нето) от работодател
За Централен офис на ХоумМакс, с адрес гр. София, кв.Враждебна, бул. Владимир Вазов 83, търсим ОФИС ХИГИЕНИСТ Нашите условия: 500 лв. нетно в...
-
2,100 лв / месец (нето) от работодател
За наш клиент, фирма, основана през 2001 година, част от международна компания с над 30-годишен опит в производството на офис обзавеждане, тъ...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Описание на длъжността:
- Работа със специализиран софтуер - издаване на фактури, кредитни известия, касови бонове и сторно бележки.
- Въвеждане в софтуера на приходни, разходни документи и банкови плащания.
- Обработка на онлайн поръчки - събиране, маркиране и издаване на документи.
- Изготвяне на товарителници в специализиран модул.
- Превод от английски на описания на нови продукти и въвеждането им в онлайн платформа.
- Превод на презентации за нови продукти и каталози с грим визии за нови колекции.
- Компютърна грамотност (Word, Excel, MS Office).
- Добро ниво на владеене на български и английски език.
- Добри комуникативни и организационни умения.
- Способност за самостоятелно разпределяне на времето и изпълнение на поставените задачи в срок.
- Умение за работа в екип и решаване на проблеми, проактивност.
- Трудов договор на пълен работен ден и на пълни осигуровки.
- Работно време от понеделник до петък от 8:00 до 16:30 в кв.Редута, ул. Георги Минчев 30.
- Въвеждащо и последващо фирмено обучение.
- Добро възнаграждение, годишен бонус и подарък за рожден ден.
- Спокойна и приятна работна атмосфера и млад екип.
Средна заплата за сектора
1,540 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
50 лв / месец
14,000 лв / месец
Административен служител
Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.
Необходими основни умения
- общуване с потребители
- използване на софтуер за електронни таблици
- разпространяване на вътрешни съобщения
- архивиране на документи
- организиране на бизнес документи
- използване на различни комуникационни канали
Необходими основни знания
- поверителност на информация
- политики на дружество
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.