
АРДЕС ИНФОРМАЦИОННИ ТЕХНОЛОГИИ работа
5 резултата
-
1,319 лв - 1,707 лв / месец (нето) от работодател
-
566 лв - 776 лв / месец (нето) от работодател
-
1,397 лв - 1,630 лв / месец (нето) от работодател
-
1,397 лв - 1,785 лв / месец (нето) от работодател
-
698 лв - 776 лв / месец (нето) от работодател
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Оперативен консултант продажби и логистика в онлайн и физически магазин за компютърни стоки
1,320 лв ~ 1,710 лв / месец
Пълно описание
Ако информационните технологии са твоята страст, при нас ще можеш да се докоснеш до всичко ново в тази сфера.
АРДЕС е твоето място за работа, ако са ти важни:
- работа в най-бързо развиващата се българска компания;
- разнообразието от хора, проекти и технологии;
- забавната работна атмосфера в екип от млади специалисти;
- възможността за учене и кариерно развитие;
- сигурност и стабилност на работното място;
Ежедневните ти задължения ще включват: - приемаш и проверяваш стока от куриери и доставчици, включително вътрешна логистика;
- заприхождаваш стоката в системата и осигуряваш точност при обработката на данни;
- обработваш онлайн поръчки и координираш тяхната подготовка за доставка;
- посрещаш, консултираш и продаваш стоки и услуги на нашите клиенти;
- грижиш се за добрата подредба на стоките в магазина, както и за това те да имат винаги актуални цени;
- проследяване на дневните цели за постигане на месечни цели за продажба на стоки и услуги;
- проследяване на търговски поръчки в он-лайн системата на магазина;
- изготвяне на оферти към нови клиенти;
Работата може да бъде твоя ако притежаваш:
- сръчност, енергичност и отговорност при изпълнение на поставени задачи;
- желание за работа в екип;
- трудно някой може да ти затвори устата (приказлив си);
- мотивация и желание да четеш за новите технологии;
Предимство ще бъде ако имаш следния опит:
- опит на подобна позиция;
- познания за компютърния хардуер и периферия;
- опит със софтуер GENSOFT MoneyWorks ERP;
Ако вече си проявил интерес към свободната позиция, може да изпратиш актуално CV, а ние ще те поканим на интервю, защото ще се радваме да се запознаем с теб и да разкажем повече един за друг.
Очакваме те!
Социални Придобивки
- shopping_cartОтстъпки/Намаления в Търговски Обекти
- credit_cardБонусова Система
- sports_footballКарта за Спорт
- groupsПартита/Тиймбилдинг
- schoolБезплатни Обучения/Курсове
Заплата
1,320 лв ~ 1,710 лв / месец
Посочена от работодателя
Мнения и оценки от служители
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.