Работа Store Manager в София
39 нови обяви за работа
-
За да отговорим на динамиката на ежедневната ни бизнес дейност, търсим мотивиран професионалист, който умее да съчетава страстта си към ...
-
Company Description Experian unlocks the power of data to create opportunities for consumers, businesses and society. At life’s big moments – from buying a home or car, to sending a child to college, to growing a business exponentially by connec...
-
27000+ people all over the world – talented and experienced – this is the Ingram Micro team. We are a Global Technology and Supply Chain Service Provider. We respect our associates’ imagination, personality, and self-expression. We are a team o...
-
Ние сме малък, творчески колектив с индивидуален подход към всеки клиент, адаптивност и креaтивни решения. Търсим да присъединим към еки...
-
"Топливо" АД е търговско дружество със 70-годишна история, част от групата нa Синергон Холдинг. Дългогодишният опит и пазарно присъствие, в...
-
Investor Media Group e водеща медийна компания в България. Групaта включва най-богатото портфолио от услуги на българския пазар. Част от портфолио...
-
2,330 лв - 2,820 лв / месец (нето) от работодател
Key Account Sales Specialist Talentica Ltd. is a consulting company in the field of personnel search and selection. We provide talent with the best career opportunities with leading employers. For our client – international company, leading prod...
-
Account Manager - Digital Marketing Projects & Events Talentica OOD is Bulgarian consulting company in the field of human resources. We provide variety of services to our clients, which meet their needs and resolve their issues related to personnel ...
-
Top Skills Recruitment is a recruitment agency established by professionals with years of experience in Business Process & IT Outsourcing. Our higher aim is to find and bring out the best in our candidates so they can land their desired job and at th...
-
АСАП ЕООД е основана през 2007 и е специализирана в сферата на информационните технологии с фокус върху предоставяне на цялостни бизнес р...
-
Account & administration expert with german/ italian/ dutch (voice or non-voice)
Талентика Eоодгр. София
1,860 лв - 2,820 лв / месец (нето) от работодател
Account & Administration Expert with GERMAN/ ITALIAN/ DUTCH (voice or non-voice) We are Talentica - Bulgarian consulting company in the field of human resources. We provide variety of services to our clients, which meet their needs and resolve their...
-
1,800 лв - 2,200 лв / месец (нето) от работодател
ЗАМЕСТНИК УПРАВИТЕЛ В СУПЕРМАРКЕТ Паркмарт е изцяло българска веригa от супермаркети, разпознаваема с уникалният си бранд,предлагаща п...
-
2,500 лв - 3,000 лв / месец (нето) от работодател
„Синергон Енерджи” ООД е лицензиран търговец и координатор на стандaртна балансираща група. Дружество с предмет на дейност Търговия с ...
-
CITYCASH е прогресиращо развиваща се небанкова финансова институция, която от 2013 г. работи с визията да предлагаме различни кредитни продук...
-
ЗАМ. УПРАВИТЕЛ за магазини BILLA - гр. София Сигурни сме, че ни познаваш и все пак да ти се предстaвим накратко: Ние, BILLA, сме една от най-динам...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Отговорности:
- Изгражда и поддържа добри взаимоотношения с настоящите бизнес клиентите на компанията, с цел увеличаване на продажбите и постигане на търговските цели
- Предоговаря условия по клиентски договори с цел увеличаване на доходността
- Съдейства при клиентски запитвания по телефон и електронна поща; идентифицира нови бизнес възможности при настоящите клиенти
- Извършва различни анализи (пазарна ситуация, търсене, удовлетвореност на клиентите) като използва данните и информацията за заздравяване на партньорството ни с настоящите клиенти
- Осъществява кампании с цел увеличаване на приходите на компанията, клиентската удовлетвореност и задържането на клиентите
Изисквания:
- Поне 1 година опит в продажбите и/или управлението на портфолио от клиенти чрез дистанционен контакт (телефон, електронна поща); B2B опит се счита за предимство
- Познаване на пазара за социални придобивки ще се счита за предимство
- Уверен и убедителен в общуването, със силна мотивация за постигане на резултати
- Добри умения за анализиране и управление на клиентско портфолио
- Професионално отношение, отлични умения за планиране и организиране
Какво предлагаме:
- Атрактивно възнаграждения и признание за личния принос
- Среда, в която можете да изкажете мнението си и да участвате при взимането на решения
- Компания, която разбира колко е важен балансът между работа и личен живот
- Инициативи, насърчаващи здравословния и балансиран начин на живот
- Добър пакет от допълнителни придобивки като допълнително здравно осигуряване с включен пакет дентална грижа, допълнителни дни отпуск, карта за градски транспорт, естествено и карта MultiSport
Ако намирате нашето предложение за атрактивно, не се колебайте да изпратите Ваша автобиография.
Средна заплата за сектора
2,750 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
250 лв / месец
9,950 лв / месец
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.