Работа Senior Accountant в София

81 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    EmpoWEr се състои от експерти с дългогодишен опит в откриването на възможности и развитието на хората до пълния им потенциал. Ние сме тук, за...

    02 May 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю

    Internal Auditor DSK Bank is part of OTP Group – one of the leading banking groups in Central and Eastern Europe. As a leading financial institution in the Bulgarian banking sector DSK Bank offers great opportunities for pro-active and motivated ...

    02 May 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Временна / Сезонна работа Възможност за работа от вкъщи

    Company Description Welcome to a place where your ideas lead to something big! Welcome to Bosch! Cars drive autonomously, machines speak to each other, and buildings become smarter. At Bosch, we turn these visions into reality to improve the qualit...

    30 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Дистанционно интервю

    Ingram Micro is a leading technology company for the global information technology ecosystem. With the ability to reach nearly 90% of the global population, we play a vital role in the worldwide IT sales channel, bringing products and services from t...

    30 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    В "САПИР България" знаем, че подходящата работа може да преобрази живота на отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса. ...

    30 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю

    Tradu is a new multi-asset global trading platform and is part of the Stratos group of companies. Tradu, built by traders for traders, provides the most sophisticated traders with a serious platform that allows them to move easily between asset class...

    29 Apr 2025 Още...
  • Accountant

    Fxcm

    гр. София

    icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Tradu is a new multi-asset global trading platform and is part of the Stratos group of companies. Tradu, built by traders for traders, provides the most sophisticated traders with a serious platform that allows them to move easily between asset class...

    29 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи

    Grove Global Consult, a leading consulting and recruitment agency dedicated to serving the global private sector, is seeking a detail-oriented Internal Auditor to join one of our prestigious clients. Your Role & Responsibilities: Conducting planned...

    29 Apr 2025 Още...
  • icon 1,940 лв - 2,730 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Ъпскил ООД е агенция за подбор на персонал, готова да направи всичко възможно, за да Ви помогне да намерите най-добрата възможност за раб...

    29 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи

    PROFI CREDIT Bulgaria Ltd. is part of PROFIREAL Group - multinational corporation operating on the financial markets of Central and Eastern Europe, and Asia. PROFI CREDIT Bulgaria has been on the Bulgarian market for 18 years and is among the TOP com...

    25 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    ТЪРСИМ СЧЕТОВОДИТЕЛ – СТАНИ ЧАСТ ОТ НАШИЯ ЕКИП! Имаш опит в счетоводството и искаш да работиш в среда, където професионализмът и иновац...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    СТАНИ ЧАСТ ОТ БЪДЕЩЕТО НА СЧЕТОВОДСТВОТО! Току-що завършил или правиш първите си стъпки в света на счетоводството? Имаш хъс да учиш и да ...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    За нас EasyPay е създадена през 2004 г. и към днешна дата е най-голямата мрежа за касови плащания в България с над 3800 каси в цялата страна. EasyPay е ...

    24 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Вътрешен Одитор Застрахователна компания Лев Инс със своята 28 годишна история е безспорен лидер на българския застрахователен пазар. Н...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Опаковка БГ ЕООД търси да присъедини към екипа си подреден и отговорен човек с внимание към детайлите счетоводител. Работата е на място! ...

    22 Apr 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

ОДИТОР

ЕМПАУЪР БЪЛГАРИЯ EООД
location_on гр. София

icon 1,630 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


EmpoWEr се състои от експерти с дългогодишен опит в откриването на възможности и развитието на хората до пълния им потенциал. Ние сме тук, за да ви помогнем да намерите подходящата работа, както и да ви посъветваме за следващата стъпка в професионалното ви развитие. За един от нашите клиенти, водеща глобална консултантска група с офиси в над 90 държави и широка международна мрежа от правни, одиторски и данъчни специалисти, ние търсим:

МЕНИДЖЪР ОДИТ-ФИНАНСОВИ ОДИТИ

Основни изисквания:

Повече от 3 години професионален опит като одитор (финансови одити) или опит на водеща счетоводна позиция; Повече от 3 години опит на ръководна позиция; Владее английски, със силни умения за четене, писане и вербална комуникация; Бакалавърска или магистърска степен по счетоводство, финанси или друга подходяща; Владеене на Excel на много добро ниво; Демонстрира изключителен етикет в деловото общуване. Отлични организационни умения и умения за приоритизиране за ефективно управление на конкуриращи се задачи

Основни отговорности:

Управление на одиторски екипи и одиторски проекти; Участие в одити на български и чуждестранни компании от различни сектори; Участие в изготвянето на анализи и консултации за клиенти; Участие и ръководене на финансови експертизи; Координация и организация на работата в отдел „Одит“ по проектите, които ръководите.

Компанията предлага:

Сътрудничество с професионалисти, които са лидери в своите области; Работа с топ международни компании и придобиване на мултикултурен опит; Приятна, екипна и подкрепяща работна среда; Постоянно обучение и възможности за професионално развитие Работни предимства, предназначени да помогнат за цялостното ви благосъстояние: ваучери за храна, карта Multisport; допълнително здравно осигуряване Стандартно работно време от понеделник до петък; Удобно местоположение на офиса в центъра на София;

Ако сме предизвикали интереса Ви, моля изпратете ни Вашата автобиография, като посочите актуален имейл и телефон.

Вашата кандидатура ще бъде разгледана при пълна конфиденциалност. Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю. Личните данни, които предоставяте доброволно, се обработват по реда на Закона за защита на личните данни за целите на подбора.

EmpoWEr притежава Лиценз №3011/22.04.2020 г. за предоставяне на услуги в областта на човешките ресурси.

Средна заплата за сектора


1,630 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

500 лв / месец

максимална

3,000 лв / месец


icon icon icon icon icon

Одитор


Одиторите събират и проучват финансови данни за клиенти, организации и дружества. Те внимават дали финансовите данни се поддържат по подходящ начин и без материални неправилни твърдения, дължащи се на грешка или измама, и че се добавят и функционират по законен и ефективен начин. Те преглеждат политиките за кредити и заеми или номерата в базите данни и документите и при необходимост оценяват, консултират и подпомагат източника на транзакцията. Те използват прегледа на финансовото управление на клиента като гаранция за даване на показания пред акционерите, заинтересованите страни и съвета на директорите на организацията или дружеството, че всичко е наред.

Необходими основни умения

  • инспектиране на данъчни декларации
  • контролиране на финансовите ресурси
  • подготвяне на финансови одитни доклади
  • тълкуване на финансов отчет
  • проверяване на счетоводна документация
  • получаване на финансова информация

Необходими основни знания

  • процеси в счетоводния отдел
  • процеси във финансовия отдел
  • счетоводни техники
  • икономика
  • финансов анализ
  • счетоводни статии

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.