Работа Sales Consultant в София

68 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Търговски сътрудник с английски език Фирма НЕС-НОВИ ЕНЕРГИЙНИ СИСТЕМИ ООД e основана в гр. Шумен и е специализирана в производството и т...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Търговски представител – очила Локация: Бизнес център Сердика, София Компания: Ай Би Ай Ко ЕООД (Удостоверение №2981 за посредническа дей...

    07 Oct 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Търговски представител Бизнес клиенти - гр. София Ние от Vivacom вярваме, че продажбите са не просто работа, а начин на живот. Нашата мисия е ...

    07 Oct 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    CTeam е компания за подбор на персонал, част от група компании, предлагащи широка гама от услуги в областта управление на човешкия капитал, ...

    06 Oct 2025 Още...
  • icon 2,500 лв - 3,500 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    ЕП Комерс ООД е фирма занимаваща се дистрибуцията на бързооборотни хранителни и нехранителни стоки. Работим за успеха на много водещи б...

    06 Oct 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Джей Пойнт Плюс ООД е фирма за дигитален печат, офсетов печат и довършителни книговезки услуги. От създаването си през 2007 г., компанията п...

    03 Oct 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Подходяща и за студенти Дистанционно интервю Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Ingram Micro is a leading technology company for the global information technology ecosystem. With the ability to reach nearly 90% of the global population, we play a vital role in the worldwide IT sales channel, bringing products and services from t...

    02 Oct 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Задължения и отговорности: Ръководене на няколко стокови групи от асортимента на веригата Проучва пазара за групите стоки, за които отг...

    02 Oct 2025 Още...
  • icon 1,550 лв - 3,000 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    ЗА КОМПАНИЯТА "Рошен България" ЕООД е официален вносител на захарни изделия с марка "ROSHEN" в Република България. Компанията стартира своя...

    02 Oct 2025 Още...
  • icon 1,940 лв - 2,730 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    ТЪРГОВСКИ ПРЕДСТАВИТЕЛ "Финтрейд Файнанс" АД е цял нов свят от възможности – както за нашите клиенти - различни представители на бизнес...

    02 Oct 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Основната роля на позицията е разработване и налагане на продуктите на компанията в търговската мрежа, чрез предлагане, разработване и ...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    ТЪРГОВСКИ ПРЕДСТАВИТЕЛ Ние сме фирма за бързооборотни стоки и във връзка с разширяването на своята дейност, търсим силно мотивиран и от...

    29 Sep 2025 Още...
  • icon 3,000 лв - 5,000 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Наш клиент, доверен партньор за дистрибутори и търговци на едро на италиански козметични продукти, търси да назначи Търговски представ...

    29 Sep 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Ние сме Официални Дистрибутори на Mondelez Bulgaria AD ("Милка", "Своге", "Сушард", "Морени", "Белвита" и др.) за региона на гр.София, Северозападна и Юго...

    26 Sep 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    DSV – Global transport and logistics Do you have a passion for sales and building long-term business relationships? DSV Road Bulgaria is expanding its Haulier Procurement team and we are looking for a motivated Sales Representative to help us grow ...

    25 Sep 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

ТЪРГОВСКИ СЪТРУДНИК С АНГЛИЙСКИ ЕЗИК

icon 2,120 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа
  • Подходяща и за кандидати с малък или без опит

Пълно описание


Търговски сътрудник с английски език

Фирма НЕС-НОВИ ЕНЕРГИЙНИ СИСТЕМИ ООД e основана в гр. Шумен и е специализирана в производството и търговията на изделия ползващи алтернативни източници на енергия и щадящи околната среда: бойлери, слънчеви колектори, буферни съдове, термопомпи и фотоволтаични панели с търговска марка SUNSYSTEM и котли, горелки и камини на биомаса с търговска марка BURNiT.

Екипът е съставен от 500 високо квалифицирани професионалисти. Дружеството разполага със собствена производствена, складова и административна база от 20 000 кв. м. площ. Качеството на всички дейности се управлява по система за управление на качеството ISO 9001:2008.

Дистрибуцията на продукцията се осъществява от партньорска мрежа, покриваща територията на цялата страна и Европа. Повече от 70% от продуктите на НЕС-НОВИ ЕНЕРГИЙНИ СИСТЕМИ ООД се реализират зад граница. Фирмата успешно развива марките си SUNSYSTEM и BURNiT на територията на над 40 държави.

Във връзка с увеличаване на обема на работа и разрастването на компанията, търсим да назначим:

ТЪРГОВСКИ СЪТРУДНИК С АНГЛИЙСКИ ЕЗИК

ОСНОВНИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ И ОТГОВОРНОСТИ:

  • Ежедневна комуникация с клиентите на фирмата;
  • Приемане и обработване на клиентски поръчки;
  • Подготовка на документи за товарене;
  • Изготвя периодични отчети за работата си;
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ЗАЕМАНЕ НА ДЛЪЖНОСТТА:
  • Владеене на английски език;
  • Образование - висше или средно;
  • Ползване и на английски език;
  • Добра компютърна грамотност;
  • Умение за водене на търговски преговори;
  • Способност за приоритизиране на задачите;
Компанията предлага:
  • Мотивиращо възнаграждение;
  • Работа в млад и динамичен екип;
  • Възможност за обучение и развитие;
  • Месторабота - София
Ако нашето предложение представлява интерес за Вас и отговаряте на посочените изисквания, моля, изпратете подробна автобиография и мотивационно писмо. Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати. Информираме Ви, че “НЕС-НОВИ ЕНЕРГИЙНИ СИСТЕМИ“ ООД е регистрирана като администратор на лични данни. Предоставените от Вас лични данни ще бъдат обработвани за целите на осъществяване на подбор, както и за реализиране на законните интереси на администратора на лични данни, във връзка с евентуално бъдещо сключване на трудов договор. “НЕС-НОВИ ЕНЕРГИЙНИ СИСТЕМИ“ ООД поема задължение да обработва, използва и съхранява личните Ви данни, като гарантира опазването им в тайна от трети лица. Информираме Ви, че “НЕС-НОВИ ЕНЕРГИЙНИ СИСТЕМИ“ ООД може да предоставя личните Ви данни на държавни, общински органи и институции, банки, търговски дружества, юридически и физически лица, когато има такова задължение по силата на специална законова разпоредба. Информираме Ви, че имате право на достъп и право на коригиране на Вашите лични данни, имате право да възразявате срещу обработването, разкриването или използването на Вашите лични данни.

Средна заплата за сектора


2,120 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

50 лв / месец

максимална

37,150 лв / месец

Мнения и оценки от служители


2.6
Средно добра
icon icon icon icon icon
2.8
icon icon icon icon icon
Заплата и Придобивки
2.2
icon icon icon icon icon
Кариера и възможност за развитие
2.0
icon icon icon icon icon
Култура и Ценности
2.0
icon icon icon icon icon
Стабилност
3.1
icon icon icon icon icon
Баланс между работата и живота
3.6
icon icon icon icon icon
Колеги
2.6
icon icon icon icon icon
Местоположение

Търговски представител


Търговските представители представляват дружество при продажбата и предоставянето на информация за стоки и услуги на предприятия и организации.

Необходими основни умения

  • гарантиране на удовлетвореността на клиентите
  • общуване с потребители
  • осигуряване на спазването на правни изисквания
  • отговаряне на искания за предоставяне на търговски оферти
  • извършване на анализ на продажбите
  • поддържане на връзка с доставчиците

Необходими основни знания

  • характеристики на продуктите
  • техники за насърчаване на продажбите
  • разбиране на продукта
  • управление на връзките с клиенти
  • стратегии за продажби
  • характеристики на услугите

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.