Работа Recruitment Assistant в София
5 нови обяви за работа
-
Toro GroupS (TGS) is a Human Resources Consulting company operating on the Bulgarian market for 25 years. Our business is built on strong values and passionate professional approach to creating solutions and supporting our clients to achieve their bu...
-
ХИПОЛЕНД АД е българската национaлна верига хипермаркети за детски и бебешки стоки с магазини в цялата страна. Сега ние търсим да назнач...
-
Recruiting Assistant We are a dynamic and growing tech company looking for a motivated and detail-oriented Recruiting Assistant to support our Talent Acquisition team. This role is vital in helping us find and nurture the best talent to maintain our...
-
HMG LINKS is a multi-sector recruitment company focused on tailor-made solutions for its partners’ human resources needs. We strongly believe in an honest and ethical approach to recruitment. We are seeking a proactive, detail-oriented, and resour...
-
HMG LINKS Ltd is a local multi-sector recruitment company focused on tailor-made solutions for its partners’ human resources needs. We strongly believe in an honest and ethical approach to recruitment. We are currently searching for a communicativ...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
For our recruitment and selection practice, we are looking for a curious, outgoing and meticulous young individual to join us in a journey into business, people and consulting.
HUMAN RESOURCES TRAINEE
WHAT WILL BE YOUR DUTIES:
- Work alongside our search consultants and assist with various administrative, technical or project-related duties;
- Post job ads to multiple platforms. Handle social media and other marketing activities;
- Carry out candidate database maintenance – upload, update, data cleansing etc.;
- Assist in the preparation of candidate profiles, reports and project summaries, enter the data collected, ensuring its absolute accuracy. Provide administrative and organizational support to various HR consulting projects.
- Assist the sourcing of candidates via targeted market screening, database searches, networking and headhunting;
- Map relevant market sectors, identify target organizations and contact specific professionals;
- Participate in interviews and candidate development, manage candidate’ communication through the search process, including candidate approaches and referencing;
- Track industry developments, update and upgrade sector specific knowledge;
- Prepare materials for presentations and client acquisition - information on relevant search assignments, target market and company lists, market intelligence, and potential candidate profiles;
- Collect information and prepare various regular and ad-hoc reports;
- How companies function and what people in them do;
- How full-cycle recruitment for various roles is performed;
- How training and development activities are planned, designed and performed;
- What skills, processes and technologies are involved in delivering quality HR services;
- Curious individual, learning and discovery oriented, flexible and creative in finding solutions;
- Self-motivated, passionate and entrepreneurial person, committed to make things happen;
- Tech-savvy person - computer literate and willing to study various job boards, CRMs, Applicant Tracking Systems, candidate databases, marketing tools etc.;
- Excellent command of English language. Further foreign languages will be considered an advantage;
- Ability to establish connections and manage relationships. Excellent written and verbal communication skills;
- Diligent, organized and process-oriented person;
- Drive for excellence and strong attention to detail;
- Strong customer orientation and willingness to “walk the extra mile”;
- Opportunity to join dynamic and challenging business;
- Systematic ongoing support for your continuous learning and development as a professional - on-the-job-training, mentoring, personal coaching, shadowing etc.;
- Open, informal, people-oriented organizational culture and strong team spirit;
License № 2418 from 18.12.2017
Средна заплата за сектора
1,590 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
250 лв / месец
4,000 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Асистент, човешки ресурси
Асистентите в областта на човешките ресурси осигуряват съдействие във всички процеси на усилията, полагани от управляващите човешки ресурси. Те помагат при подготовката на процедурите за набиране на персонал чрез предварителен преглед на автобиографии и стесняване на избора до най-подходящите кандидати. Извършват административни задачи, подготвят съобщения и писма и представят в таблици резултатите от проучванията и оценките, извършени от отдела.
Необходими основни умения
- прилагане на корпоративните политики
- поддържане на ведомостите
- оказване на подкрепа на ръководители
- оценяване на характера на дадено лице
- използване на техники за комуникация
- спазване на поверителност
Необходими основни знания
- предложения на пазара на труда
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.