Работа Purchasing Officer
31 нови обяви за работа
-
СТАРС 94 ООД е Българска фирма с традиции и опит във внос и дистрибуция на авточасти, масла, акумулатори и консумативи. Със своята 30 годишн...
-
Who are we? We are Aroma and take care of people’s health and beauty by manufacturing high quality natural and affordable products. We’re Hiring: Material Planning & Supply Specialist What you’ll be doing: Planning materials based on produc...
-
Партньор на професионалисти - това е мотото на МЕТРО Кеш енд Кери. Целта ни е да удовлетворяваме нуждите на нашите клиенти и за да я пости...
-
The Opportunity Hitachi Energy is currently looking for a Strategic Buyer to join our team in Sevlievo, Bulgaria. This team seeks a skilled and motivated individual responsible for managing all of the purchasing activities related to her/his categor...
-
Healthy Bars ООД е иновативна, модерна и бързоразвиваща се компания, която се ръководи от мотото: "НАШАТА СТРАСТ Е ДА ПРАВИМ БАРОВЕ". Компанията...
-
Отговорности: Подпомагане на колегите в ежедневната работа при : Проследяване на производствените изисквания и координация с екипа за ...
-
KOSTAL develop and produce technologically advanced electronic, electromechanical and mechatronic products for major industrial organizations. The Group has 46 locations world-wide in 21 countries on four continents, with a work-force of about 19.000...
-
За наш клиент в сферата на производство на селскостопанска техника търсим амбициозен и ентусиазиран служител, който да се присъедини на...
-
CTeam е компания за подбор на персонал, част от група компании, предлагащи широка гама от услуги в областта управление на човешкия капитал, ...
-
Аико Мулти Консепт ООД е водеща фирма, доказала се на българския пазар, като първокласна марка за интериорни и екстериорни решения за до...
-
Senior Purchasing Specialist Eurotex is a well-established company with over 20 years of solid experience in textiles recovery and second-hand clothes sorting and trading operations. Under its TexCycle brand, the company offers a variety of recovery...
-
„Хамбергер България“ ЕООД е водеща немска производствена компания, оперираща на територията на гр. Севлиево, лидер в производството на...
-
Akkodis (formerly Modis), is a global leader in the engineering and R&D market that is leveraging the power of connected data to accelerate innovation and digital transformation. With more than 17 years of experience in Bulgaria, we deliver tech...
-
Akkodis (formerly Modis), is a global leader in the engineering and R&D market that is leveraging the power of connected data to accelerate innovation and digital transformation. With more than 17 years of experience in Bulgaria, we deliver tech...
-
The Opportunity Joining a team of skilled master schedule planners and pursuing the execution of performance objectives, such as timely delivered customer orders, balanced production schedule and planned revenues. How you’ll make an impact: Using...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Офис асистент доставки / Purchasing office assistant
Пълно описание
Към нашия мениджърски екип в гр. Бургас търсим талантлива и аналитична личност, която да се присъедини на позицията:
Офис асистент доставки / Purchasing office assistant
Основни отговорности:
- Работа с ERP система и Excel за анализ и прогнозиране на стокови наличности с цел осигуряване на навременни доставки.
- Подпомагане на мениджъра „Доставки“ при изготвяне на предложения за поръчки и поддържане на оптимални складови запаси.
- Обработка на проформи, извършване на сравнение между предложени цени и количества, както и проследяване на промени в условията от доставчици.
- Комуникация с доставчици при необходимост, включително във връзка с цени, срокове на доставка и изпълнение на заявки.
- Обработка на фактури и отговорност за коректното заприхождаване на стоки в ERP системата.
- Поддръжка и актуализиране на номенклатурната база в системата, с цел осигуряване на точност и актуалност на данните.
Какво очакваме от теб:
- Добри комуникационни умения и логическо мислене.
- Отлични умения за работа с Excel.
- Английски език – добро ниво ще е предимство.
- Интерес в сферата на автомобилната индустрия.
- Умение за приоритизиране на задачи и работа в екип.
Какво предлагаме:
- Конкурентно начално възнаграждение с допълнителни бонуси, изплащани два пъти годишно.
- Работа в утвърдена и развиваща се компания с реална перспектива за растеж.
- Обучение, въвеждане в процесите и подкрепа от опитен мениджър.
- Възможност за ползване на служебен транспорт и дистанционна работа до 5 дни в месеца.
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.