Работа Purchasing Officer

31 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    СТАРС 94 ООД е Българска фирма с традиции и опит във внос и дистрибуция на авточасти, масла, акумулатори и консумативи. Със своята 30 годишн...

    05 Sep 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Who are we? We are Aroma and take care of people’s health and beauty by manufacturing high quality natural and affordable products. We’re Hiring: Material Planning & Supply Specialist What you’ll be doing: Planning materials based on produc...

    12 Sep 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Партньор на професионалисти - това е мотото на МЕТРО Кеш енд Кери. Целта ни е да удовлетворяваме нуждите на нашите клиенти и за да я пости...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    The Opportunity Hitachi Energy is currently looking for a Strategic Buyer to join our team in Sevlievo, Bulgaria. This team seeks a skilled and motivated individual responsible for managing all of the purchasing activities related to her/his categor...

    03 Sep 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Healthy Bars ООД е иновативна, модерна и бързоразвиваща се компания, която се ръководи от мотото: "НАШАТА СТРАСТ Е ДА ПРАВИМ БАРОВЕ". Компанията...

    01 Sep 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Стаж

    Отговорности: Подпомагане на колегите в ежедневната работа при : Проследяване на производствените изисквания и координация с екипа за ...

    01 Sep 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    KOSTAL develop and produce technologically advanced electronic, electromechanical and mechatronic products for major industrial organizations. The Group has 46 locations world-wide in 21 countries on four continents, with a work-force of about 19.000...

    28 Aug 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю

    За наш клиент в сферата на производство на селскостопанска техника търсим амбициозен и ентусиазиран служител, който да се присъедини на...

    27 Aug 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    CTeam е компания за подбор на персонал, част от група компании, предлагащи широка гама от услуги в областта управление на човешкия капитал, ...

    27 Aug 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Аико Мулти Консепт ООД е водеща фирма, доказала се на българския пазар, като първокласна марка за интериорни и екстериорни решения за до...

    25 Aug 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Senior Purchasing Specialist Eurotex is a well-established company with over 20 years of solid experience in textiles recovery and second-hand clothes sorting and trading operations. Under its TexCycle brand, the company offers a variety of recovery...

    22 Aug 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    „Хамбергер България“ ЕООД е водеща немска производствена компания, оперираща на територията на гр. Севлиево, лидер в производството на...

    21 Aug 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Akkodis (formerly Modis), is a global leader in the engineering and R&D market that is leveraging the power of connected data to accelerate innovation and digital transformation. With more than 17 years of experience in Bulgaria, we deliver tech...

    20 Aug 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю

    Akkodis (formerly Modis), is a global leader in the engineering and R&D market that is leveraging the power of connected data to accelerate innovation and digital transformation. With more than 17 years of experience in Bulgaria, we deliver tech...

    20 Aug 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Временна / Сезонна работа

    The Opportunity Joining a team of skilled master schedule planners and pursuing the execution of performance objectives, such as timely delivered customer orders, balanced production schedule and planned revenues. How you’ll make an impact: Using...

    20 Aug 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Популярни търсения:

Офис асистент доставки / Purchasing office assistant

СТАРС - 94 ООД
location_on гр. Бургас

icon лв

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


СТАРС 94 ООД е Българска фирма с традиции и опит във внос и дистрибуция на авточасти, масла, акумулатори и консумативи. Със своята 30 годишна история, широк асортимент от над 30 000 налични на склад артикули, 20 обекта в 14 града, нашето име се асоциира като комплексен и предпочитан доставчик на авточасти за френски автомобили.

Към нашия мениджърски екип в гр. Бургас търсим талантлива и аналитична личност, която да се присъедини на позицията:

Офис асистент доставки / Purchasing office assistant

Основни отговорности:

  • Работа с ERP система и Excel за анализ и прогнозиране на стокови наличности с цел осигуряване на навременни доставки.
  • Подпомагане на мениджъра „Доставки“ при изготвяне на предложения за поръчки и поддържане на оптимални складови запаси.
  • Обработка на проформи, извършване на сравнение между предложени цени и количества, както и проследяване на промени в условията от доставчици.
  • Комуникация с доставчици при необходимост, включително във връзка с цени, срокове на доставка и изпълнение на заявки.
  • Обработка на фактури и отговорност за коректното заприхождаване на стоки в ERP системата.
  • Поддръжка и актуализиране на номенклатурната база в системата, с цел осигуряване на точност и актуалност на данните.


Какво очакваме от теб:

  • Добри комуникационни умения и логическо мислене.
  • Отлични умения за работа с Excel.
  • Английски език – добро ниво ще е предимство.
  • Интерес в сферата на автомобилната индустрия.
  • Умение за приоритизиране на задачи и работа в екип.


Какво предлагаме:

  • Конкурентно начално възнаграждение с допълнителни бонуси, изплащани два пъти годишно.
  • Работа в утвърдена и развиваща се компания с реална перспектива за растеж.
  • Обучение, въвеждане в процесите и подкрепа от опитен мениджър.
  • Възможност за ползване на служебен транспорт и дистанционна работа до 5 дни в месеца.


лв

info-icon


icon icon icon icon icon


Необходими основни умения

Необходими основни знания

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.