Работа Purchasing Assistant във Варна

1 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    HMG LINKS Ltd is a local multi-sector recruitment company focused on tailor-made solutions for its partners’ human resources needs. We strongly believe in an honest and ethical approach to recruitment. We are currently searching for a communicativ...

    15 May 2024 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Back Office Assistant

ЕЙЧ ЕМ ДЖИ ЛИНКС ООД
location_on гр. Варна

icon 1,650 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа
  • Възможност за работа от вкъщи
  • Подходяща и за кандидати с малък или без опит

Пълно описание


HMG LINKS Ltd is a local multi-sector recruitment company focused on tailor-made solutions for its partners’ human resources needs. We strongly believe in an honest and ethical approach to recruitment.

We are currently searching for a communicative and committed person to join the successful international team of our client, at the position of Back Office Assistant.

Do you consider yourself to be organized and attentive to details? If yes, then You might be just the right person we’re looking for. MS office literacy, and intermediate spoken and written English level is required.

Role and Responsibilities:

Verifies documentation into CRM Researches and evaluates all documents for accuracy and completeness to ensure correct data is entered Prepare, organize and keep the incoming and outgoing correspondence

Requirements:

Data entry, purchasing/ sales assistant experience or equivalent Computer literacy (MS Excel is required) High level of attention to detail Strong organizational and time management skills Good written and verbal communication skills in English

You will benefit from:

Opportunity for a long-term job position in an international, growing and stable company Being part of a highly professional and open-minded team Opportunity to use English language in everyday communication

If you are a motivated and a trustworthy individual, we want you to join our client's team. Please send us your CV in English for immediate consideration.

Only short-listed candidates will be contacted. All applications will be treated in strict confidentiality. Recruitment license issued by Ministry of Labour and Social Policy under № 2356 / 19.09.2017.

Средна заплата за сектора


1,650 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

600 лв / месец

максимална

4,000 лв / месец


icon icon icon icon icon

Сътрудник, финансово или счетоводно предприятие


Сътрудниците във финансови или счетоводни предприятия изпълняват операции от административно или организационно естество във финансово предприятие в подкрепа на фронт-офиса. Те изпълняват административни задачи, осъществяват финансови операции, управляват данни и документи на дружеството и изпълняват спомагателни функции и други разнообразни подпомагащи дейности в координация с други отдели на дружеството.

Необходими основни умения

  • обработване на документация
  • спазване на нормативната уредба
  • поддържане на регистър на финансовите трансакции
  • наблюдаване на корпоративната политика
  • използване на офис системи
  • управление на административни системи

Необходими основни знания

  • банкови дейности
  • финансово управление
  • администриране на офис
  • стопански процеси
  • офисен софтуер

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.