Работа Office Assistant в София
49 нови обяви за работа
-
АДМИНИСТРАТИВЕН АСИСТЕНТ За Нас: Bulwork е първата агенция за подбор на технически квалифициран персонал в България, предлагаща услуги на ...
-
Български разменно-сортировъчен център, към "Български пощи" ЕАД търси да назначи служител на длъжност: "Специалист, Технически сътрудн...
-
2,170 лв - 2,330 лв / месец (нето) от работодател
Ние от БАБ Консулт сме в търсене на Офис сътрудник за наш партньор – утвърдена международна компания, специализирана в иновативни решен...
-
Кои сме ние? В ПРОФИ КРЕДИТ България не просто работим с финанси – ние градим мечти и създаваме възможности! Като част от международната...
-
Монбат е една от водещите индустриални групи в България – с глобално присъствие в 72 държави, модерни производствени бази в Европа и Афри...
-
Описание: Организиране и координация на офис дейностите – рецепция; консумативи; работа с офис техника; Административно подпомагане на...
-
2,170 лв - 2,330 лв / месец (нето) от работодател
Ние от БАБ Консулт сме в търсене на Офис сътрудник за наш партньор – утвърдена международна компания, специализирана в иновативни решен...
-
Ние, Top Rent A Car сме водещата национална компания за отдаване на автомобили под наем. Компанията с най-висок пазарен дял в страната, автопар...
-
Административен асистент T MARKET е част от литовската MAXIMA GRUPE, която е лидер в търговията с бързооборотни стоки в Прибалтика. Присъства на ...
-
За наш клиент – медицински център „Искър“, търсим Административен Асистент (гъвкаво работно време). Административен Асистент Адрес: г...
-
1,940 лв - 2,330 лв / месец (нето) от работодател
Нашият клиент е утвърдена компания, предлагаща висококачествени дървообработващи машини и решения за мебелната индустрия. Търсим орга...
-
ТВОЯТ СТАРТ В СТРОИТЕЛСТВОТО ЗАПОЧВА ТУК! Строителна компания "Стартинг пойнт" ЕООД търси своя следващ екипен играч: „Асистент на главе...
-
Технически сътрудник За нас ЛЕВ ИНС - АКТИВНАТА СИГУРНОСТ С 29 години опит, ЛЕВ ИНС е безспорен лидер на българския застрахователен паза...
-
ДИ ЕС ХОУМ ООД е водеща компания в областта на търговията със строителни материали и системи. Във връзка с разширяване дейността на фирм...
-
Клио Комерс е динамично развиваща и постоянно разрастваща се българска компания,лидер в дистрибуцията и логистиката на бързооборотни х...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
За Нас:
Bulwork е първата агенция за подбор на технически квалифициран персонал в България, предлагаща услуги на най-високо ниво, оправдаващи доверието и очакванията както на клиентите, така и на кандидатстващите за работа.
Нашият клиент:
Международна производствена компания с над 25 години доказан опит в предоставянето на иновативни решения за превозни средства с индустриална насоченост. Компанията притежава богато портфолио от разнообразни продукти, голяма част с техен патент, които съчетават практичност с елегантен дизайн, осигурявайки нужните издръжливост и ефективност. Компанията в момента разширява своето присъствие и дейност и би желала да наначи към своя мениджърски екип:
АДМИНИСТРАТИВЕН АСИСТЕНТ
Основните отговорности включват посрещане на гости, обслужване на входящи телефонни обаждания, организиране на календар и срещи както и цялостна административна подкрепа на екипа, включително организация и поддръжка на офис документи, кореспонденция и архиви. Ролята също така обхваща управление на офис консумативи, логистични дейности и комуникация с външни доставчици и партньори.
Основни изисквания:
- Отлични организационни умения и способност за приоритизиране на задачи;
- Отлични комуникативни умения, способност за професионално общуване с вътрешни и външни партньори;
- Много добра компютърна грамотност и увереност при работа с основни офис приложения - Word, Excel, Outlook и други инструменти от MS Office пакета.
- Внимание към детайла, коректност и отговорност при работа с документи и информация.
- Умение за бързо адаптиране към променящи се приоритети и справяне със задачи в динамична среда;
- Предишен опит на административна или офис позиция е задължителен;
- Много добро владеене на английски език (минимум ниво B2) поради ежедневна писмена и устна комуникация.
- Много добро заплащане както и допълнителни парични бонуси;
- Постоянен трудов договор на пълни осигуровки!;
- Стандартно работно време от понеделник до петък;
- Осигурено паркомясто и служебен транспорт;
- Допълнително здравно осигуряване, ваучери за храна, Мултиспорт карта;
- Модерни производствена база с отлични условия на труд.
Конфиденциалността на получените кандидатури е гарантирана спрямо изискванията за закона за личните данни.
Само одобрените по документи кандидати, ще бъдат поканени на интервю.
Кандидатите не заплащат такси на агенцията – услугите са абсолютно безплатни!
БУЛУЪРК КЪМПАНИ ООД – агенция за подбор (лиценз No 2107 от 01.09.2016, издаден от МТСП).
Средна заплата за сектора
1,580 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
50 лв / месец
14,000 лв / месец
Административен служител
Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.
Необходими основни умения
- общуване с потребители
- използване на софтуер за електронни таблици
- разпространяване на вътрешни съобщения
- архивиране на документи
- организиране на бизнес документи
- използване на различни комуникационни канали
Необходими основни знания
- поверителност на информация
- политики на дружество
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.