Работа Customer Services Agent в Пловдив
4 нови обяви за работа
-
Експерт обслужване на клиенти с немски език– имейл комуникация (нов проект)
Баб Консулт Eоодгр. Пловдив
2,330 лв - 3,090 лв / месец (нето) от работодател
Търсим отдадени и мотивирани хора, които да се присъединят към екип от професионалисти в международна компания с НОВ ПРОЕКТ в град Пловд...
-
1,300 лв - 1,700 лв / месец (нето) от работодател
SPARK is the first and only electric car sharing service in Bulgaria and one of the top car sharing companies in Europe, focused on improving every day's life by providing zero-emission, easily available and affordable transportation in Sofia and Plo...
-
1,630 лв - 1,900 лв / месец (нето) от работодател
ПД Лусин Експрес е фирма работеща в сферата на управлението и поддръжката на административни и жилищни сгради. Във връзка с разширяване ...
-
"ЕС ПИ ОДИТ" ЕООД е лицензиран посредник за намиране на работа в България и чужбина с лиценз № 3009/ 22.04.2020г. За наш клиент, международна про...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Експерт обслужване на клиенти с Немски език– имейл комуникация (НОВ ПРОЕКТ)
2,330 лв ~ 3,090 лв / месец
Пълно описание
Какво ще правите:
- Обработвате запитвания и казуси, свързани с договори, поръчки, анулиране, фактуриране предимно по имейл.
- Изходящи обаждания при нужда за доизясняване на казус.
- Следите за спазване на договорни условия и срокове.
- Комуникирате с вътрешни и външни екипи, за да разрешавате казуси ефективно.
- Работите със CRM системи и поддържате документация.
- Участвате в подобряването на процеси и интеграцията на нови продукти.
Какво очакваме от вас:
- Много добро владеене на немски език - Б2/С1.
- Работно ниво на английски език - Б1/2.
- Минимум 6 месеца опит в BPO или обслужване на клиенти.
- Умения за приоритизиране и вземане на решения.
- Предоставяне на отлично клиентско обслужване и внимание към детайлите.
- Готовност за работа в екип и постигане на резултати.
- Опит в телекомуникационната индустрия се счита за предимство.
Какво предлагаме:
- Конкурентно възнаграждение
- Работно време от 9:00-18:00 (Понеделник - Петък)
- Платено обучение в приятна работна атмосфера
- Възможност за работа от модерен офис в Пловдив;
- Допълнителни социални придобивки;
Ако си готов за нови предизвикателства и възможности, изпрати ни актуална автобиография! Кандидатствайте сега!
"Б.А.Б. Консулт" ЕООД е лицензирана агенция за подбор и консултиране на персонал (регистрационен номер 3051/2020 г.) в Агенция по заетостта, която е създадена с идеята за подпомагане на заетостта на територията на България.
Средна заплата за сектора
2,330 лв ~ 3,090 лв / месец
Посочена от работодателя
300 лв / месец
32,850 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.