Работа Customer Success Expert в Пловдив
9 нови обяви за работа
-
SP AUDIT ltd is a licensed intermediary for Bulgaria and abroad. As a Customer Support Coordinator, you will play a crucial role in managing customer support. You will ensure seamless communication and support across multiple regions and will report...
-
Специалист Oбслужване на Kлиенти с Английски език Започнете своята кариера в LINKIN - Оформете бъдещето заедно с нас, отвъд границите! Спец...
-
Специалист обслужване на клиенти град пловдив – проект ,„въвеждане на еврото“
Bulgarian Postbankгр. Пловдив
Избери топ работодател и започни кариерата си в Пощенска банка! За нас най-важни са хората! Отваряме вратите си за успешна реализация на ...
-
1,860 лв - 3,180 лв / месец (нето) от работодател
За наш доверен клиент в сферата на обслужването на клиенти сме в търсене на Консултант клиентски запитвания с немски език. Ако сте комун...
-
НАПРАВЕТЕ КАРИЕРА С HOMEMAX в гр.Пловдив! В УСПЕШНИТЕ ФИРМИ РАБОТЯТ УСПЕШНИ СЛУЖИТЕЛИ! За подпомагане на нашия екип в гр.Пловдив търсим анг...
-
1,320 лв - 2,330 лв / месец (нето) от работодател
UpSkill is a recruitment agency ready to go the extra mile in order to help candidates find the best possible job opportunity. Our team of experts is well-versed and experienced in consulting and providing long-term HR support. We believe that being ...
-
Говориш отлично италиански и обичаш да общуваш с хора? Превърни се в новия супергерой за ученици, родители и учители в Италия! В Уча.се тъ...
-
Customer support specialist (german, spanish, french, italian, dutch, swedish, danish or norwegian)
Oworkersгр. Пловдив
About the Company: We are a global BPO company established in 2012, with strategically located delivery centers across multiple regions. We pride ourselves on fostering long-term, trusted partnerships with industry-leading tech companies in the USA a...
-
Career Show is the leading career fair in Bulgaria. We aim to connect employers with their perfect candidates. Our clients are currently looking for Customer Care Specialists. As a Customer Care Specialist you will be part of a young international t...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
As a Customer Support Coordinator, you will play a crucial role in managing customer support. You will ensure seamless communication and support across multiple regions and will report functionally to the Head of Sales. This role requires exceptional communication and language skills, along with proficiency in SAP, to effectively coordinate and support customer and production operations across the organization.
Responsibilities:
- Serve as the primary customer support contact, ensuring high-quality service delivery.
- Coordinate and support customer interactions and order processing across operations.
- Utilize SAP proficiently to manage customer orders, production planning, inventory control, and logistics.
- Maintain detailed records of customer interactions and transactions, reporting any issues to relevant departments.
- Support the management with necessary reports and updates regarding customer activities and support processes.
- Engage in continuous improvement initiatives to enhance customer satisfaction.
- Exceptional proficiency in English; working level of French is highly desirable.
- Extensive experience and proficiency in SAP, specifically in modules related to customer orders, production planning, inventory, and logistics.
- Experience working in an industrial production environment is required.
- Strong communication and interpersonal skills, capable of working effectively across different regions.
- Ability to work independently and collaboratively in a diverse international team.
- Flexible about working conditions, including the possibility of a mix between office-based and remote work.
- Competitive pay package, open for discussion and aligned with experience and skill set.
- Opportunity to work within a dynamic and international team environment.
- Flexible working conditions that include office-based and remote work options.
- Support for professional development and growth within the organization.
The personal data provided by you will be treated strictly confidentially, in the sense of GDPR SP Audit Ltd. has a registered Recruitment intermediary license No 3009/22.04.2020.
Средна заплата за сектора
1,700 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
300 лв / месец
32,850 лв / месец
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.