Работа Customer Services Specialist в Пловдив
9 нови обяви за работа
-
Career Show is the leading career fair in Bulgaria. We aim to connect employers with their perfect candidates. Our clients are currently looking for Customer Care Specialists. As a Customer Care Specialist you will be part of a young international t...
-
SP AUDIT ltd is a licensed intermediary for Bulgaria and abroad. As a Customer Support Coordinator, you will play a crucial role in managing customer support. You will ensure seamless communication and support across multiple regions and will report...
-
Специалист Oбслужване на Kлиенти с Английски език Започнете своята кариера в LINKIN - Оформете бъдещето заедно с нас, отвъд границите! Спец...
-
Специалист обслужване на клиенти град пловдив – проект ,„въвеждане на еврото“
Bulgarian Postbankгр. Пловдив
Избери топ работодател и започни кариерата си в Пощенска банка! За нас най-важни са хората! Отваряме вратите си за успешна реализация на ...
-
1,860 лв - 3,180 лв / месец (нето) от работодател
За наш доверен клиент в сферата на обслужването на клиенти сме в търсене на Консултант клиентски запитвания с немски език. Ако сте комун...
-
НАПРАВЕТЕ КАРИЕРА С HOMEMAX в гр.Пловдив! В УСПЕШНИТЕ ФИРМИ РАБОТЯТ УСПЕШНИ СЛУЖИТЕЛИ! За подпомагане на нашия екип в гр.Пловдив търсим анг...
-
1,320 лв - 2,330 лв / месец (нето) от работодател
UpSkill is a recruitment agency ready to go the extra mile in order to help candidates find the best possible job opportunity. Our team of experts is well-versed and experienced in consulting and providing long-term HR support. We believe that being ...
-
Говориш отлично италиански и обичаш да общуваш с хора? Превърни се в новия супергерой за ученици, родители и учители в Италия! В Уча.се тъ...
-
Customer support specialist (german, spanish, french, italian, dutch, swedish, danish or norwegian)
Oworkersгр. Пловдив
About the Company: We are a global BPO company established in 2012, with strategically located delivery centers across multiple regions. We pride ourselves on fostering long-term, trusted partnerships with industry-leading tech companies in the USA a...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
As a Customer Care Specialist you will be part of a young international team of passionate professionals and your common goal will be to:
- Represent Clients on a top level providing high quality customer support services
- Offer the best possible solutions to Clients requirement
- Actively contribute to the whole support process
- Create positive customer experience
- Excellent command of written and spoken German
- Proficiency in English
- Strong communication skills
- Great attention to detail
- Customer oriented
- Previous experience in a similar role is considered an advantage
- Excellent remuneration package
- Social benefits
- The opportunity to work in a truly international team environment
- Training and career growth opportunities
The approved candidates will be hired by Web and Events Ltd. All applications will be treated in strict confidentiality.
Средна заплата за сектора
1,700 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
300 лв / месец
32,850 лв / месец
Служител, запитвания от клиенти и информация
Служителите за запитвания от клиенти и информация разглеждат жалби и отговарят за поддържането на добри взаимоотношения между дадена организация и нейните клиенти. Те управляват данните по отношение на удовлетвореността на клиентите и ги съобщават.
Необходими основни умения
- гарантиране на удовлетвореността на клиентите
- намиране на решения на проблеми
- извършване на няколко задачи едновременно
- общуване с потребители
- управление на график за задачи
- управляване на конфликтите
Необходими основни знания
- обслужване на клиенти
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.