Работа Customer Service Representative в Пловдив
2 нови обяви за работа
-
About the company: We are a BPO company established in 2012 with 3 delivery centers worldwide and around 600 employees. We specialize in data entry and data processing-oriented projects and work with top TECH companies from the USA and Europe. We ar...
-
810 лв - 1,610 лв / месец (нето) от работодател
We are a leading distributor for consumer electronics and liquidation goods specializing in Europe and the Balkans. Our vendors and customers are some of the largest ones on the market and we have been actively entering new markets. Our company is p...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
We are a BPO company established in 2012 with 3 delivery centers worldwide and around 600 employees. We specialize in data entry and data processing-oriented projects and work with top TECH companies from the USA and Europe. We are now looking to expand our coverage for our Plovdiv (Bulgaria) delivery center, giving the candidates great opportunities to enhance their careers.
The perfect candidate has the following qualities:
- Mandatory: Excellent written and spoken Czech and English language
- Team player
- Fast learner with good computer literacy
- Similar experience is an advantage
- Wants a stable long-term job
- Professional attitude
- Good decision-making skills
- Excellent communication skills
- Answer customer inquiries via email and manage small amounts of incoming phone calls
- Identify and assess customers’ needs to achieve satisfaction
- Build sustainable relationships and trust with customer accounts through open and interactive communication
- Provide accurate, valid, and complete information by using the right methods/tools promptly
- Handle customer complaints, and provide appropriate solutions and alternatives within the time limits
- Follow communication procedures, guidelines, and policies
- Excellent salary
- Work week: Monday-Friday; 09:00-18:00 with a possibility to work from home or hybrid
- Unique training that will get you up to speed with the latest technologies and customer retention techniques
- Opportunities for career progression
- Flexible benefits program: Food vouchers, Sports card, etc.
Социални Придобивки
- card_giftcardВаучери за Храна
- business_centerКариерно Развитие
Средна заплата за сектора
1,570 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
300 лв / месец
32,850 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.