Работа Customer Service Representative в Пловдив
4 нови обяви за работа
-
1,090 лв - 2,020 лв / месец (нето) от работодател
„MARKETING PRAGMATIC" EOOD is a company that provides outsourcing services in the fields of Marketing and Sales. We are currently looking to expand our professional team with dynamic and energetic people who possess both excellent communication sk...
-
780 лв - 930 лв / месец (нето) от работодател
„MARKETING PRAGMATIC" Ltd is a company that provides outsourcing services in the fields of Marketing and Sales. We are currently looking to expand our professional team with dynamic and energetic people who possess both excellent communication ski...
-
Младши специалист „Обслужване на клиенти – Интернет и Телевизия“ – гр. Пловдив Твоят живот. Твоите възможности. #MakeITHappen Знаеш ли, че м...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
We are currently looking to expand our professional team with dynamic and energetic people who possess both excellent communication skills and an analytical mind. The ideal candidate for this position is flexible and can represent our company at the highest professional level.
We are offering a great opportunity for anyone looking for personal development and a successful career in marketing and sales.
Join MARKETING PRAGMATIC and take pride in being part of a global team. Our Customer Service Representatives are passionate about helping our customers! You will be supporting one of our largest Client’s Customers while having great conversations. If you have a positive attitude, patience, strong computer skills, and the ability to solve problems, we want you!
Due to our business and operational expansion, we are looking for enthusiastic Customer Service Representatives with solid English to join our team.
How can you make a difference?
- Provide customer support services via telephone.
- Achieve customer satisfaction, by focusing on customers’ needs, and offering the best solution.
- Resolve issues while providing the best services and products for our customers’ experience.
- Good communication skills.
- Good command of the English language.
- Basic computer literacy.
- Positive attitude, ability to work in a fast-paced environment, and strong work ethic.
- Willingness to develop and improve.
- Previous experience in Customer Service is not a requirement.
- Enhance your language skills.
- We offer a Base Gross Monthly Salary of 1400 BGN during the probation period and 1900 BGN post-probation period.
- Opportunity for Performance Incentive after the initial training period has been completed of up to 700 BGN Gross Monthly.
- 10 working days of fully paid Induction Training and ongoing development, support, and mentorship.
- Competitive salary
- Benefits – Employee assistance program.
- Bespoke training and detailed onboarding
- Ongoing professional development
- Career development opportunities and growth within the organization
- Comfy office building and workspace;
If you feel positively challenged by this opportunity, don’t miss out. Training Class is forming now. We have limited slots!
Средна заплата за сектора
1,090 лв ~ 2,020 лв / месец
Посочена от работодателя
300 лв / месец
32,850 лв / месец
Служител, запитвания от клиенти и информация
Служителите за запитвания от клиенти и информация разглеждат жалби и отговарят за поддържането на добри взаимоотношения между дадена организация и нейните клиенти. Те управляват данните по отношение на удовлетвореността на клиентите и ги съобщават.
Необходими основни умения
- гарантиране на удовлетвореността на клиентите
- намиране на решения на проблеми
- извършване на няколко задачи едновременно
- общуване с потребители
- управление на график за задачи
- управляване на конфликтите
Необходими основни знания
- обслужване на клиенти
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.