Работа Customer Service Representative English

63 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Дистанционно интервю

    TELUS International Bulgaria is looking for a passionate and result driven Customer Experience (Quality) Analyst with Swedish and English! Responsibilities: Monitors and audits transactions performed by agents against internal and/or external qualit...

    08 Apr 2024 Още...
  • We need your expertise! Be a part of our dynamic team today and help us grow. If you are passionate about travel, then this is role for you. One of the world’s largest travel marketplaces, our new client makes it easier for everyone to experience ...

    18 Apr 2024 Още...
  • We need your expertise! Be a part of our dynamic team today and help us grow. If you are passionate about travel, then this is role for you. One of the world’s largest travel marketplaces, our new client makes it easier for everyone to experience ...

    16 Apr 2024 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Customer Experience (Quality) Analyst with Swedish and English

TELUS International Bulgaria
location_on гр. София

icon лв

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа
  • Подходяща и за студенти
  • Дистанционно интервю

Пълно описание


TELUS International Bulgaria is looking for a passionate and result driven Customer Experience (Quality) Analyst with Swedish and English!

Responsibilities:

  • Monitors and audits transactions performed by agents against internal and/or external quality assurance requirements to deliver excellent customer experience
  • Ensures that transaction monitoring goals requirements are met
  • Creates and updates Customer Experience reports
  • Maintains the files updated for accurate analysis and process improvement
  • Reviews and analyses data that affects Customer Experience (Voice of the Customer)
  • Highlights areas for improving immediate necessities and overall strengths impacting the customer experience. Builds effective recommendations to drive account performance
  • Prepares in advance to analyse calibration material, and ensure compliance with calibration deadlines
  • Actively participates during calibration discussions to ensure alignment with business, customer experience data, and coaching methodology
  • Complies with specific number of audits established by the CE Team Lead to provide immediate findings to the Operations and Training departments
  • Completes on-boarding presentations to ensure new hires have a clear understanding about TELUS International customer experience standards, as well as client requirements
  • Complies with Client's requirements regarding all needed QA and job certifications, works on a required amount of contacts and complies with Audit of the Auditor requirements


Requirements:

  • Fluent in Swedish
  • Good knowledge in English
  • Minimum of 6 months experience in Customer Service representative (will be considered as advantage);
  • Coaching and analytical skills


We Offer:

  • Fully paid training
  • Stable job and career development opportunities
  • Attractive salary
  • Additional health insurance
  • 50+ benefits and services to choose from
  • Positive international working environment
  • Support and learning
  • Employee referral bonuses


We care about the well–being of our employees, invest in their future growth, and encourage fun and team-building projects!

Does it sound like the perfect job for you? Apply now!

About us: TELUS International Bulgaria is a publicly traded company (NYSE & TSX: TIXT) and is the largest employer in the CX (Customer Experience) industry in the country with over 4,200 team members. The company provides a broad portfolio of services - designing, building, and delivering next-generation digital services, AI solutions, customer experience, and much more. The company's primary focus is strict adherence to all our clients' procedures and practices. We are an independent outsourcing services provider and do not function as a local representation of our partners.

Социални Придобивки


  • health_and_safety icon
    Допълнително Здравно Осигуряване
  • timer_off
    Гъвкаво Работно Време
  • credit_card
    Бонусова Система
  • sports_football
    Карта за Спорт
  • local_dining
    Безплатни Храна и Напитки
  • card_travel
    Ваучери за Транспорт
  • card_giftcard
    Ваучери за Храна
  • school
    Безплатни Обучения/Курсове
  • date_range
    Допълнителен Годишен Отпуск
  • groups
    Партита/Тиймбилдинг
  • videogame_asset
    Зала за Почивки/Забавления


лв

info-icon

Мнения и оценки от служители


2.9
Средно добра
icon icon icon icon icon
2.9
icon icon icon icon icon
Общо усещане
3.1
icon icon icon icon icon
Баланс между работата и живота
2.8
icon icon icon icon icon
Култура и Ценности
2.4
icon icon icon icon icon
Кариера и възможност за развитие
2.4
icon icon icon icon icon
Управление
2.5
icon icon icon icon icon
Заплата и Придобивки
2.5
icon icon icon icon icon
Толерантност и Равенство
3.4
icon icon icon icon icon
Колеги
2.8
icon icon icon icon icon
Стабилност
2.6
icon icon icon icon icon
Работна среда
3.5
icon icon icon icon icon
Местоположение


Необходими основни умения

Необходими основни знания

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.