Работа Administrative Specialist

111 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Интерлогистика осигурява висококачествени куриерски услуги в странaта и чужбина. С присъединяването си към екипа на Интерлогистика ще ...

    24 Jan 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Търсим кандидат за отдел резервации с Турски език Във връзкa с разширяването на дейността, компанията търси отговорен и мотивиран канди...

    23 Jan 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    „Сиском Инженеринг“ АД е българска компания, която вече над 10 години прилага иновативни ИКТ решения на своите бизнес клиенти и държавн...

    02 Feb 2024 Още...
  • Hr generalist

    Bulwork

    гр. София

    icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи

    We are: Bulwork is the first IT and technical-oriented recruitment agency in Bulgaria with 24 years of stable presence in the market. The company has established a reputation for delivering high-quality services to clients and candidates. We respect...

    10 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Join the Elprom Heavy Industries team, which does not only create energy, but builds the future. With over 75 years of experience in the production of power transformers and tap changers with innovative design, we are pioneers in the Bulgarian energy...

    26 Feb 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Дистанционно интервю

    At Thermo Fisher Scientific, you’ll discover meaningful work that makes a positive impact on a global scale. Join our colleagues in bringing our Mission to life - enabling our customers to make the world healthier, cleaner and safer. We provide our...

    06 Mar 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Офис администратор

icon 1,530 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


Интерлогистика осигурява висококачествени куриерски услуги в странaта и чужбина.

С присъединяването си към екипа на Интерлогистика ще имате следните възможности:

  • работа в бързо развиваща се сфера;
  • конкурентно възнаграждение;
  • социални осигуровки и застраховки;
  • фирмено обучение.
Изисквания към кандидата:
  • средно, средно специално или висше образование;
  • комуникативна личност, притежаваща умения за работа в екип;
  • желание за обучение и развитие;
  • компютърна грамотност;
  • чужд език е предимство.
Задължения:
  • приема обаждания и заявки за куриер;
  • обработва товарителници, описи и други куриерски документи;
  • въвежда и обработва информация в специализиран куриерски софтуер;
  • изготвя справки и отчети за ръководството;
  • поддържа документацията и я архивира;
  • поддържа спретнат външен вид, с което допринася за имиджа на фирмата.
Необходими документи при кандидатстване:
  • автобиография с актуална снимка;
  • копие от диплома за средно / висше образование.
Одобрените кандидати ще бъдат поканени на интервю.

Предоставените от вас данни са лични и попадат под специалната защита по смисъла на ЗЗЛД. Интерлогистика куриер ЕООД се задължава да ги съхранява и да не ги разпространява под каквато и да е форма освен за целите на настоящия подбор

Средна заплата за сектора


1,530 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

50 лв / месец

максимална

14,000 лв / месец


icon icon icon icon icon

Административен служител


Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.

Необходими основни умения

  • общуване с потребители
  • използване на софтуер за електронни таблици
  • разпространяване на вътрешни съобщения
  • архивиране на документи
  • организиране на бизнес документи
  • използване на различни комуникационни канали

Необходими основни знания

  • поверителност на информация
  • политики на дружество

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.