Работа Administration Manager във Варна
5 нови обяви за работа
-
Белл Кариер ЕООД е лицензиран посредник за подбор на персонал /лиценз № 3287/08.02.2022, безсрочен. Ние сме бързоразвиваща се консултантска ком...
-
В Уча.се търсим комуникативен, организиран и позитивен Офис координатор. Той ще има мисията да направи работата в Уча.се още по-чудесно п...
-
Fantastic Services is an international company, a multi-operational business, which presently operates in 3 countries on three continents: the United Kingdom, Australia, and the USA, where we provide a wide range of services to homeowners and commerc...
-
About Sutherland Artificial Intelligence. Automation. Cloud engineering. Advanced analytics. For business leaders, these are key factors of success. For us, they’re our core expertise. We work with iconic brands worldwide. We bring them a unique v...
-
2,600 лв - 4,150 лв / месец (нето) от работодател
Супервайзър Продажби Област Варна/Област Добрич За обезпечаване на дейността и търговския екип на "Рошен България" ЕООД част от "Сладкар...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
ОФИС МЕНИДЖЪР
Пълно описание
За наш партньор – водеща компания с над 25 години опит в сферата на финансови, счетоводни и данъчни консултации и услуги, търсим да назначим ОФИС МЕНИДЖЪР за град Варна.
Ако искате да бъдете част от силен и талантлив екип, да се чувствате оценени и да разгърнете потенциала на Вашите възможности, то тази позиция е точно за Вас!
Като Офис мениджър ще участвате в организиране, подготовка и оформяне на офис документация, в комуникация с настоящи и потенциални клиенти и много други интересни и разнообразни задачи.
ОТГОВОРНОСТИ:
- Посрещане на клиентите с усмивка и позитивна енергия;
- Организация и управление на административната дейност в офиса;
- Грижа за поддържането на високите стандарти на работа с клиентите;
- Подпомагане работата на екипите и управителя на дружеството;
- Подготовка и обработка на документи (справки и отчети);
- Водене на делова комуникация;
- Организация на срещи и събития;
- Планиране, създаване и публикуване на съдържание в социалните мрежи (Facebook, LinkedIn);
ИЗИСКВАНИЯ:
- Отлични комуникационни и организационни умения;
- Умение за работа в екип и проактивност;
- Усмихната, комуникативна и приветлива личност;
- Енергичност и готовност да помага;
- Висше образование в сферата на „Финанси“ и „Счетоводство и контрол“ са предимство;
- Отлична компютърна грамотност (Internet, PowerPoint, Word, Excel, Outlook)
- Владеене на английски език – предимство;
- Свидетелство за управление на МПС – предимство;
КАКВО ПРЕДЛАГА КОМПАНИЯТА:
- Стабилна и дългосрочна заетост с трудов договор;
- Добро заплащане и възможност за допълнителни бонус възнаграждения според постигнатите резултати;
- Ваучери за храна;
- Приятна работна атмосфера в офис, с централна комуникативна локация, с просторни и светли помещения, изпълнени с цветя и картини, които вдъхновяват.
- Възможност за обучение и професионално развитие;
- Участие във фирмени мероприятия и тиймбилдинги.
Ако позицията представлява интерес за Вас и искате да израствате професионално като се учите от най-добрите, не се колебайте, подайте своята актуална автобиография.
Средна заплата за сектора
1,780 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
50 лв / месец
38,600 лв / месец
Офис мениджър
\ Офис мениджърите упражняват надзор върху административните дейности, които са възложени за изпълнение на чиновници в различни видове организации или сдружения. Те извършват микроуправление и наблюдават отблизо административните процеси, например контролиране на кореспонденцията, проектиране на архивиращи системи, разглеждане и одобряване на заявки за доставка, възлагане и наблюдаване на функциите на чиновниците. Докладват на ръководителите от същия отдел или на генералните директори в дружествата, в зависимост от техния размер.
Необходими основни умения
- даване на указания на персонала
- задоволяване на нуждите от канцеларски материали
- ръководене на служители
- използване на различни комуникационни канали
- поддържане на офис системите
- използване на офис системи
Необходими основни знания
- управление на разходите
- офисен софтуер
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.