Работа Technical Support в София

215 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Плесио Компютърс ЕАД е търговска компания в сферата на информационните технологии, телекомуникациите, офис-техниката, консумативите и ...

    03 Sep 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    CTeam е компания за подбор на персонал, част от група компании, предлагащи широка гама от услуги в областта управление на човешкия капитал, ...

    28 Aug 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    CTeam е компания за подбор на персонал, част от група компании, предлагащи широка гама от услуги в областта управление на човешкия капитал, ...

    27 Aug 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Монбат е една от водещите индустриални групи в България – с глобално присъствие в 72 държави, модерни производствени бази в Европа и Афри...

    14 Aug 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    ZenTeli Ltd. — We're Hiring! Position: Office Assistant Location: Sofia, Bulgaria Join Our Growing Team! ZenTeli Ltd., based in Sofia, works in direct partnership with one of the largest bankruptcy law firms in the United States. Our U.S. partner ...

    13 Aug 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    "Поликомп" ЕООД, е дистрибуторска компания за доставка и продажба на едро на висококачествено ИКТ оборудване, софтуер, битова техника и ф...

    05 Aug 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    „Сиском Инженеринг“ АД е българска компания, която вече над 10 години прилага иновативни ИКТ решения на своите бизнес клиенти и държавн...

    02 Feb 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи

    Grove Global Consult is a consulting and recruitment agency, providing strategic consulting services in the areas of private business sector worldwide. We are looking for a motivated IT Support Specialist with around 2 years of professional experien...

    24 Sep 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Дистанционно интервю Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Do you speak fluent German? Do you have good knowledge of English? Then you could be the perfect match for us! Due to our incredible growth, we’re looking for German speaking superstars to join our lively, fun-loving team in Bulgaria to support ...

    25 Sep 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Дистанционно интервю Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Company Description Sutherland is a global leader in Customer Experience Management. For over 37 years, we have been enhancing customer interactions through innovative solutions, automation, and AI-driven services. With 60,000+ employees worldwide, S...

    19 Sep 2025 Още...
  • icon 4,080 лв - 5,430 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Дистанционно интервю

    2nd Line Network Engineer Sofia/hybrid Around 3800-5000 BGN net/month + bonus + food vouchers 150 BGN net/month Nordic Recruitment & Consulting offers efficient IT and Cyber Security recruitment and business consulting in Bulgaria - and beyond. Hav...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю

    The IT Help Desk Support Specialist serves as the initial point of contact for technical support within the organization, offering both remote and on-site assistance for operating systems, software, and hardware. Core responsibilities include adminis...

    29 Sep 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю

    The IT Help Desk Support Specialist serves as the initial point of contact for technical support within the organization, offering both remote and on-site assistance for operating systems, software, and hardware. Core responsibilities include adminis...

    04 Sep 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи

    Our client is a leading international commercial bank with branches and offices in almost 50 countries. The world is changing, becoming digital, and so are they. They are leaving the traditional bank behind them and they are choosing to move forward ...

    23 Sep 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Geocon Software is a European software company headquartered in Berlin, with a strong technical team based in Bulgaria. We develop, maintain, and implement software solutions for workforce management, time tracking, and scheduling for organizations a...

    08 Oct 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Административен асистент Логистичен център

ПЛЕСИО КОМПЮТЪРС ЕАД
location_on гр. София

icon 1,580 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


Плесио Компютърс ЕАД е търговска компания в сферата на информационните технологии, телекомуникациите, офис-техниката, консумативите и материалите, необходими за офиса.

За своя склад, намиращ се на адрес гр. София, ул. Продан Таракчиев 16 търсим мотивиран и отговорен човек за позицията:

Административен асистент Логистичен център

От Вас очакваме:

  • Да имате основни или добри познания върху таблици Excel;
  • Да обработвате документо-оборот;
  • Да издавате фактури към нашите клиенти;
  • Да издавате документи към спедиторски фирми-партньори;
  • Работа с парични средства;
  • Да сте активни в общата административна заетост;
  • Да сте отговорни при изпълнението на работните задачи.
Ние Ви предлагаме:
  • Възможност за работа в млад и динамичен екип;
  • Периодични фирмени обучения;
  • Мотивиращо възнаграждение;
  • Пазаруване с отстъпки;
  • Възможност за професионална реализация.
Моля кандидатите да изпращат:
  • CV;
  • Актуална снимка.

Средна заплата за сектора


1,580 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

50 лв / месец

максимална

14,000 лв / месец

Мнения и оценки от служители


2.7
Средно добра
icon icon icon icon icon
2.7
icon icon icon icon icon
Баланс между работата и живота
1.5
icon icon icon icon icon
Кариера и възможност за развитие
3.0
icon icon icon icon icon
Колеги
4.0
icon icon icon icon icon
Местоположение
3.4
icon icon icon icon icon
Стабилност
2.7
icon icon icon icon icon
Заплата и Придобивки
1.7
icon icon icon icon icon
Култура и Ценности
2.0
icon icon icon icon icon
Общо усещане
3.0
icon icon icon icon icon
Работна среда
3.0
icon icon icon icon icon
Толерантност и Равенство
2.0
icon icon icon icon icon
Управление

Административен служител


Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.

Необходими основни умения

  • общуване с потребители
  • използване на софтуер за електронни таблици
  • разпространяване на вътрешни съобщения
  • архивиране на документи
  • организиране на бизнес документи
  • използване на различни комуникационни канали

Необходими основни знания

  • поверителност на информация
  • политики на дружество

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.