Работа Personal Assistant Director
21 нови обяви за работа
-
Operational Procurement Specialist You’ll know A1 Bulgaria is the right place for you if you are driven by: Opportunities to learn and build your career; Meaningful work in a stable and fast-paced company; Diversity of people, projects, and platf...
-
We are Walltopia, a global leader in manufacturing climbing walls and active entertainment products. Our success is not left to chance; it results from over 25 years of hard work, focused efforts, and a deep understanding of our products and industri...
-
ФЬОНИКС Фарма е част от PHOENIX Group - предпочитания партньор за лесен и директен достъп до здравни продукти и услуги в цяла Европа. В България...
-
Технически сътрудник "Международна спедиция" DSV – Глобален транспорт и логистика. В DSV ще се присъедините към талантлив екип, който рабо...
-
СПЕЦИАЛИСТ ЛОГИСТИКА Ние сме "Ви Джи Еф"! Фирма с дългогодишен опит на едни от знаковите за България строителни обекти в инфраструктурно...
-
We work smart and we work hard. We are DevriX. About the Company DevriX is a team of 50 founded in 2010 in Sofia, recognized as a “Top 20 WordPress Agency” worldwide. After pioneering the “WordPress Retainers” business model back in 2015, we...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
You’ll know A1 Bulgaria is the right place for you if you are driven by:
- Opportunities to learn and build your career;
- Meaningful work in a stable and fast-paced company;
- Diversity of people, projects, and platforms;
- A supportive, fun, and inspiring place to work.
The Operational Procurement specialist will be responsible for all topics related to PO creation and maintence. You will be part of the A1 Competence Delivery Center with focus on the Austrian transactions.
Your daily routine would include:
- Ensure accurate, timely and complete processing of approved purchase requisitions;
- Ensure that approved purchase requisitions are compliant with internal Procurement policy in respect of the negotiated terms and conditions with suppliers;
- Create, process and amend purchase orders in accordance with SLA, Internal controls, KPIs etc;
- Follow up on approved POs and received order acknowledgment from suppliers;
- Provide end user support to the BU for questions related to the purchase orders;
- Participate in cross-functional process and system improvement initiatives.
- Facilitate the implementation of administrative activities in alignment with strategic sourcing policies.
- Knowledge and experience in accounts payable, purchase order creation and supplier communication;
- Experience working in a global organization and having participated in knowledge transfer;
- Problem solving skills and adherence to deadlines;
- Customer service focus and strong attention to detail;
- Strong English language skills;
- German is an advantage;
- Experience with SAP or other systems such as Ivalua, Ariba and ticketing systems would be considered an advantage;
- Experience in knowledge transfer within shared service organization is an advantage.
- Innovative technologies and platforms to work with;
- Modern working environment for your comfort;
- Friendly, ambitious, and motivated teammates to support each other;
- Thousands of online and in-person learning opportunities to grow;
- Challenging assignments and career development opportunities in multinational environment;
- Attractive remuneration package;
- Flexible working schedule and opportunity for home office;
- Numerous additional goodies, including, but not limited to free A1 services, discounts, health insurance and services, sports center, childcare, team and family events, etc.
Социални Придобивки
- health_and_safety iconДопълнително Здравно Осигуряване
- smartphoneСлужебен Телефон
- credit_cardБонусова Система
- sports_footballКарта за Спорт
- videogame_assetЗала за Почивки/Забавления
- airport_shuttleБезплатен Служебен Транспорт
- local_parkingБезплатно Парко Място
- shopping_cartОтстъпки/Намаления в Търговски Обекти
- child_careДетска Градина
- loyaltyПодаръци
- schoolБезплатни Обучения/Курсове
- business_centerКариерно Развитие
Средна заплата за сектора
2,440 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
1,200 лв / месец
4,750 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Сътрудник/сътрудничка, обществени поръчки
Сътрудниците по обществени поръчки подпомагат служителите от екипа по възлагане на поръчки по време на всички процеси на обществената поръчка, като гарантират, че цялата документация за обществената поръчка е в съответствие с процедурните, техническите и законовите изисквания и че срещите и контактите са добре организирани.
Необходими основни умения
- сътрудничене с колегите
- извършване на отчитане и оценка на договори
- изготвяне на проекти на технически спецификации за поръчки
- поддържане на връзка с доставчиците
- изготвяне на тръжна документация
- извършване на анализ на пазара за поръчки
Необходими основни знания
- електронни обществени поръчки
- жизнен цикъл на поръчките
- морал
- принципи на работата в екип
- организационна структура
- управление на доставчици
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.