Работа Office Assistant в София

49 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    АДМИНИСТРАТИВЕН АСИСТЕНТ За Нас: Bulwork е първата агенция за подбор на технически квалифициран персонал в България, предлагаща услуги на ...

    16 Oct 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Български разменно-сортировъчен център, към "Български пощи" ЕАД търси да назначи служител на длъжност: "Специалист, Технически сътрудн...

    15 Oct 2025 Още...
  • icon 2,170 лв - 2,330 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Ние от БАБ Консулт сме в търсене на Офис сътрудник за наш партньор – утвърдена международна компания, специализирана в иновативни решен...

    14 Oct 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Кои сме ние? В ПРОФИ КРЕДИТ България не просто работим с финанси – ние градим мечти и създаваме възможности! Като част от международната...

    13 Oct 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Монбат е една от водещите индустриални групи в България – с глобално присъствие в 72 държави, модерни производствени бази в Европа и Афри...

    13 Oct 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Описание: Организиране и координация на офис дейностите – рецепция; консумативи; работа с офис техника; Административно подпомагане на...

    10 Oct 2025 Още...
  • icon 2,170 лв - 2,330 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Ние от БАБ Консулт сме в търсене на Офис сътрудник за наш партньор – утвърдена международна компания, специализирана в иновативни решен...

    10 Oct 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Ние, Top Rent A Car сме водещата национална компания за отдаване на автомобили под наем. Компанията с най-висок пазарен дял в страната, автопар...

    10 Oct 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Административен асистент T MARKET е част от литовската MAXIMA GRUPE, която е лидер в търговията с бързооборотни стоки в Прибалтика. Присъства на ...

    08 Oct 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    За наш клиент – медицински център „Искър“, търсим Административен Асистент (гъвкаво работно време). Административен Асистент Адрес: г...

    07 Oct 2025 Още...
  • icon 1,940 лв - 2,330 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Нашият клиент е утвърдена компания, предлагаща висококачествени дървообработващи машини и решения за мебелната индустрия. Търсим орга...

    02 Oct 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    ТВОЯТ СТАРТ В СТРОИТЕЛСТВОТО ЗАПОЧВА ТУК! Строителна компания "Стартинг пойнт" ЕООД търси своя следващ екипен играч: „Асистент на главе...

    02 Oct 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Технически сътрудник За нас ЛЕВ ИНС - АКТИВНАТА СИГУРНОСТ С 29 години опит, ЛЕВ ИНС е безспорен лидер на българския застрахователен паза...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    ДИ ЕС ХОУМ ООД е водеща компания в областта на търговията със строителни материали и системи. Във връзка с разширяване дейността на фирм...

    01 Oct 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Клио Комерс е динамично развиваща и постоянно разрастваща се българска компания,лидер в дистрибуцията и логистиката на бързооборотни х...

    29 Sep 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

АДМИНИСТРАТИВЕН АСИСТЕНТ

Bulwork
location_on гр. София

icon 1,580 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


АДМИНИСТРАТИВЕН АСИСТЕНТ

За Нас:

Bulwork е първата агенция за подбор на технически квалифициран персонал в България, предлагаща услуги на най-високо ниво, оправдаващи доверието и очакванията както на клиентите, така и на кандидатстващите за работа.

Нашият клиент:

Международна производствена компания с над 25 години доказан опит в предоставянето на иновативни решения за превозни средства с индустриална насоченост. Компанията притежава богато портфолио от разнообразни продукти, голяма част с техен патент, които съчетават практичност с елегантен дизайн, осигурявайки нужните издръжливост и ефективност. Компанията в момента разширява своето присъствие и дейност и би желала да наначи към своя мениджърски екип:

АДМИНИСТРАТИВЕН АСИСТЕНТ

Основните отговорности включват посрещане на гости, обслужване на входящи телефонни обаждания, организиране на календар и срещи както и цялостна административна подкрепа на екипа, включително организация и поддръжка на офис документи, кореспонденция и архиви. Ролята също така обхваща управление на офис консумативи, логистични дейности и комуникация с външни доставчици и партньори.

Основни изисквания:

  • Отлични организационни умения и способност за приоритизиране на задачи;
  • Отлични комуникативни умения, способност за професионално общуване с вътрешни и външни партньори;
  • Много добра компютърна грамотност и увереност при работа с основни офис приложения - Word, Excel, Outlook и други инструменти от MS Office пакета.
  • Внимание към детайла, коректност и отговорност при работа с документи и информация.
  • Умение за бързо адаптиране към променящи се приоритети и справяне със задачи в динамична среда;
  • Предишен опит на административна или офис позиция е задължителен;
  • Много добро владеене на английски език (минимум ниво B2) поради ежедневна писмена и устна комуникация.
Компанията може да Ви предложи:
  • Много добро заплащане както и допълнителни парични бонуси;
  • Постоянен трудов договор на пълни осигуровки!;
  • Стандартно работно време от понеделник до петък;
  • Осигурено паркомясто и служебен транспорт;
  • Допълнително здравно осигуряване, ваучери за храна, Мултиспорт карта;
  • Модерни производствена база с отлични условия на труд.
Ако търсите дългосрочна заетост и стабилна работа в успешна компания, не се колебайте да ни изпратите Вашата автобиография (CV) на български или английски език!

Конфиденциалността на получените кандидатури е гарантирана спрямо изискванията за закона за личните данни.

Само одобрените по документи кандидати, ще бъдат поканени на интервю.

Кандидатите не заплащат такси на агенцията – услугите са абсолютно безплатни!

БУЛУЪРК КЪМПАНИ ООД – агенция за подбор (лиценз No 2107 от 01.09.2016, издаден от МТСП).

Средна заплата за сектора


1,580 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

50 лв / месец

максимална

14,000 лв / месец


icon icon icon icon icon

Административен служител


Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.

Необходими основни умения

  • общуване с потребители
  • използване на софтуер за електронни таблици
  • разпространяване на вътрешни съобщения
  • архивиране на документи
  • организиране на бизнес документи
  • използване на различни комуникационни канали

Необходими основни знания

  • поверителност на информация
  • политики на дружество

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.