Работа Backoffice Specialist в София

26 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Career Show is the leading career fair for qualified candidates. We aim to connect employers with their perfect candidates. Our clients are currently looking for a Back Office Administrator. The Back Office Administrator serves as the backbone of da...

    02 Sep 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Дистанционно интервю Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    TELUS Digital Bulgaria is looking for passionate Back Office Gaming Support Specialists with German to join our NEW Game Support Team - get the job you will enjoy! A typical day: Assist our players with any issues they might experience or report Fo...

    27 Aug 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Дистанционно интервю Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    TELUS Digital Bulgaria is looking for passionate Back Office Gaming Support Specialists to join our NEW Game Support Team - get the job you will enjoy! A typical day: Assist our players with any issues they might experience or report Focus on the p...

    27 Aug 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Дистанционно интервю Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    TELUS Digital Bulgaria is looking for passionate Back Office Gaming Support Specialists with Arabic and English to join our NEW Game Support Team - get the job you will enjoy! A typical day: Assist our players with any issues they might experience ...

    27 Aug 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Дистанционно интервю Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    TELUS Digital Bulgaria is looking for passionate Back Office Gaming Support Specialists with Polish and English to join our NEW Game Support Team - get the job you will enjoy! A typical day: Assist our players with any issues they might experience ...

    15 Aug 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Валутен касиер, гр. София Кои сме ние – НИЕ СМЕ: Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи Различни и насърчаваме различностт...

    15 Oct 2025 Още...
  • Company Description Experian is a global data and technology company, powering opportunities for people and businesses around the world. We help to redefine lending practices, uncover and prevent fraud, simplify healthcare, deliver digital marketing...

    26 Sep 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Дистанционно интервю

    Audit & Controls Lead Experian is a global data and technology company, powering opportunities for people and businesses around the world. We help to redefine lending practices, uncover and prevent fraud, simplify healthcare, deliver digital marketi...

    25 Sep 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Валутен касиер, гр. София Кои сме ние – НИЕ СМЕ: Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи Различни и насърчаваме различностт...

    09 Sep 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Вашите дейности ще бъдат: сключване на застрахователни договори; въвеждане на застрахователни полици и изготвяне на отчети; проследява...

    18 Aug 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Валутен касиер, офис София Кои сме ние – НИЕ СМЕ: Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи Различни и насърчаваме различнос...

    06 Aug 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Back Office Administrator

Career Show
location_on гр. София

icon 2,010 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа
  • Възможност за работа от вкъщи
  • Подходяща и за студенти
  • Подходяща и за кандидати с малък или без опит

Пълно описание


Career Show is the leading career fair for qualified candidates. We aim to connect employers with their perfect candidates. Our clients are currently looking for a Back Office Administrator.

The Back Office Administrator serves as the backbone of daily operations. You will provide administrative support to the team.

Daily responsibilities:

  • Maintaining client accounts
  • Performing daily operational transactions
  • Order entry – process customer returns
  • Organize all sales samples
  • Customer service and correspondence with clients
What we expect:
  • Excellent English language skills
  • Experience with MS Excel
  • Attention to details
  • Able to work independently
  • Organized and good at multitasking
  • Quick learner
  • Excellent communication skills
Start your career in the best possible way and apply now!

The approved candidates will be hired by Web and Events Ltd. All applications will be treated in strict confidentiality.

Средна заплата за сектора


2,010 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

600 лв / месец

максимална

4,000 лв / месец


icon icon icon icon icon

Сътрудник, финансово или счетоводно предприятие


Сътрудниците във финансови или счетоводни предприятия изпълняват операции от административно или организационно естество във финансово предприятие в подкрепа на фронт-офиса. Те изпълняват административни задачи, осъществяват финансови операции, управляват данни и документи на дружеството и изпълняват спомагателни функции и други разнообразни подпомагащи дейности в координация с други отдели на дружеството.

Необходими основни умения

  • обработване на документация
  • спазване на нормативната уредба
  • поддържане на регистър на финансовите трансакции
  • наблюдаване на корпоративната политика
  • използване на офис системи
  • управление на административни системи

Необходими основни знания

  • банкови дейности
  • финансово управление
  • администриране на офис
  • стопански процеси
  • офисен софтуер

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.