Работа Технически Сътрудник в София

39 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    ПРОФИ КРЕДИТ България е част от международна финансова група ПРОФИРЕАЛ Груп, с повече от 20 години успешна история на европейския пазар. ...

  • icon 2,250 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти

    Our client, a leading pharmaceutical company, is spread over 40 countries throughout Europe, the Middle East and Africa. For their team in Sofia, we are looking for an enthusiastic and motivated person for the position of a Office Assistant. Main Re...

    11 Mar 2025 Още...
  • icon 1,550 лв - 2,020 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Администратор офис - кв.Драгалевци Търсим енергични и усмихнати хора, които да се присъединят към нашия екип като Офис Администратор. Ти...

    11 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Временна / Сезонна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    СЖС България, филиал на Групата SGS S.A., със седалище в Женева/Швейцария, с предмет на дейност - контрол на количество и качество на стоки, се...

    10 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    „Сиском Инженеринг“ АД е българска компания, която вече над 10 години прилага иновативни ИКТ решения на своите бизнес клиенти и държавн...

    02 Feb 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Дистанционно интервю Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Променяй бъдещето на развлекателната индустрия като Сътрудник клиенти - обслужване на спортни игри Кои сме ние? Нашият фокус са хората ...

    10 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Дистанционно интервю Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Променяй бъдещето на развлекателната индустрия като Сътрудник клиенти - обслужване на спортни игри Кои сме ние? Нашият фокус са хората ...

    12 Mar 2025 Още...
  • icon 2,700 лв - 3,000 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю

    Top Skills Recruitment е агенция за подбор на персонал, сътрудничим си с местни и международни компании в търсенето на топ професионалисти и съдей...

    03 Apr 2025 Още...
  • icon 2,000 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    CTeam е агенция за подбор на персонал, част от група компании, предлагаща широка гама от услуги в областта на управлението на човешките рес...

    24 Mar 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

АДМИНИСТРАТИВЕН СПЕЦИАЛИСТ

icon 1,540 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа
  • Подходяща и за студенти
  • Подходяща и за кандидати с малък или без опит

Пълно описание


ПРОФИ КРЕДИТ България е част от международна финансова група ПРОФИРЕАЛ Груп, с повече от 20 години успешна история на европейския пазар. Компанията има представителства в Чехия, Полша, България, Русия и Филипините.

В отговор на непрекъснатия стремеж за развитие и желание да предоставяме възможности за хората стартираме подбор за:

АДМИНИСТРАТИВЕН СПЕЦИАЛИСТ

Какво ще включват ангажиментите Ви?

  • Администриране на договори и друга съпътстваща документация;
  • Поддържане и актуализиране на електронен и изнесен архив;
  • Работа с деловоден софтуер;
  • Обработка на входящи и изходящи пратки към и от името на компанията.

Какви са изискванията за заемане на позицията?

  • Завършено висше образование или в степен на придобиване;
  • Добра компютърна грамотност;
  • Добри комуникативни и организационни умения;

Какво ще Ви предложи компанията?

  • Възможност за професионално развитие;
  • Предизвикателна и интересна работа в бързо развиваща се международна компания;
  • Работа в динамичен екип;
  • Атрактивен социален пакет.
Как да кандидатствате?

Ако описаното до тук се отнася до Вас и виждате себе си като Административен Специалист, е време да изпратите Вашата автобиография, като посочите позицията, за която кандидатствате.

Изпратените от вас данни ще бъдат разглеждани и съхранявани при стриктна конфиденциалност в съответствие с изискванията на ЗЗЛД. Ще се свържем само с кандидатите, одобрени по документи.

Средна заплата за сектора


1,540 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

50 лв / месец

максимална

14,000 лв / месец

Мнения и оценки от служители


2.9
Средно добра
icon icon icon icon icon
2.8
icon icon icon icon icon
Заплата и Придобивки
3.4
icon icon icon icon icon
Колеги
3.1
icon icon icon icon icon
Баланс между работата и живота
2.5
icon icon icon icon icon
Кариера и възможност за развитие
2.7
icon icon icon icon icon
Култура и Ценности
2.7
icon icon icon icon icon
Стабилност
2.9
icon icon icon icon icon
Местоположение

Административен служител


Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.

Необходими основни умения

  • общуване с потребители
  • използване на софтуер за електронни таблици
  • разпространяване на вътрешни съобщения
  • архивиране на документи
  • организиране на бизнес документи
  • използване на различни комуникационни канали

Необходими основни знания

  • поверителност на информация
  • политики на дружество

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.