
ЛОКАЛС работа
1 резултата
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Офис асистент
Пълно описание
Поради растежа на нашите клиенти и проекти, ние се нуждаем от отговорни, позитивни и трудолюбиви хора в нашия екип. В момента търсим офис асистент, който да ни помогне да продължим да пишем история.
Какво ще правиш:
- Отговаряне на телефонни обаждания и имейли;
- Комуникация с партньори и доставчици;
- Подпомагане административната дейност на различните отдели;
- Обработка на финансови документи и транзакции;
- Управление на заявки за закупуване;
- Подпомагане на HR дейностите.
- Отлични комуникативни умения;
- Отлична лична организация;
- Проактивност, комбинативност и отношение към детайла;
- Основни умения с MS Officе и желание за надграждане;
- Добро работно владеене на английски;
- Опит на подобна позиция е преимущество.
- Сигурна и дългосрочна работа: Петдневна работна седмица; Трудов договор, съгласно действащото законодателство с пълни осигуровки;
- Работа в динамична и креативна среда: Нашата агенция е място, където иновациите и креативността се насърчават и ценят. Млад и сплотен екип;
- Възможност за кариерно израстване: Разнообразни проекти и възможност за натрупване на опит и развитие
- Агенционни участия във фестивали и събития: Агенцията е част от най-вълнуващите събития в България;
- Интересна работна обстановка: Модерно офис пространство, с нестандартни удобства (бар, джага и аркадни игри)
- Тиймбилдинг събития: Редовни тиймбилдинг активности и социални/културни събития, които укрепват духа на екипа и подобряват комуникацията между колегите.
Административен служител
Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.
Необходими основни умения
- общуване с потребители
- използване на софтуер за електронни таблици
- разпространяване на вътрешни съобщения
- архивиране на документи
- организиране на бизнес документи
- използване на различни комуникационни канали
Необходими основни знания
- поверителност на информация
- политики на дружество
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.