Работа Технически Асистент

156 нови обяви за работа

  • icon 2,020 лв - 2,250 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    16 Jul 2025 Още...
  • icon 2,000 лв - 2,500 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю

    За наш клиент - развиваща се компания с международна дейност търсим организиран и комуникативен Технически секретар, който да се присъе...

    15 Jul 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    ОФИС АСИСТЕНТ Inter Cars е една от водещите Европейски компании за дистрибуция на резервни части за леки и товарни автомобили. Към момента з...

    15 Jul 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Търсим кандидат за отдел резервации с английски език Във връзка с разширяването на дейността, компанията търси отговорен и мотивиран к...

    15 Jul 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Административен /офис/ сътрудник Нашите очаквания: Отлична компютърна грамотност – MS Office Internet; Умения за телефонна комуникация, търгов...

    14 Jul 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Административен асистент T MARKET е част от литовската MAXIMA GRUPE, която е лидер в търговията с бързооборотни стоки в Прибалтика. Присъства на ...

    11 Jul 2025 Още...
  • icon 1,600 лв - 2,000 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю

    Офис Асистент Задължения: Вежливо и компетентно обслужване на клиенти в социални мрежи; Утвърждаване на положителния имидж на компани...

  • icon 1,600 лв - 1,800 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Администратор офис Фирма Бини стил ЕООД , Търговско Представителство на Еконт Експрес ООД търси да назначи служител за свой офис. Основ...

    10 Jul 2025 Още...
  • icon 1,800 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    ОТГОВОРНОСТИ: - Планиране и организация на доставките от производството до клиента ; - Работа с фирмен софтуер ; - Организация на ежедневн...

    09 Jul 2025 Още...
  • icon 1,470 лв - 1,780 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Дистанционно интервю Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Администратор офис Те са лицата на Еконт, които представят Бранда всеки ден. Общуват с клиентите, за да намерят решение на всяка тяхна ну...

    08 Jul 2025 Още...
  • AUTSORSA is a fast-growing company founded and based in Bulgaria that serves clients from all over the world, providing business outsourcing, outstaffing and HR services. Our client is a forward-thinking company developing cutting-edge solutions in t...

    08 Jul 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Административен сътрудник, гр. София Кои сме ние – НИЕ СМЕ: Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи Различни и насърчаваме ...

    08 Jul 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Повече от 20 години SUNSYSTEM, част от „НЕС – Нови Енергийни Системи“, създава висококачествени български продукти, признати и предпочитани ...

  • icon Пълно работно време Временна / Сезонна работа

    Административен асистент /по заместване/ SOpharmacy е иновативна концепция аптеки, създадена с вдъхновение, енергия и професионализъм, за да...

    08 Jul 2025 Още...
  • icon 1,550 лв - 2,330 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Х е компания за реализации! Единствената компания, в основата на която стои човешкия потенциал! Всеки човек желае най-доброто за себе си. ...

Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Администратор офис

ЕКОНТ ЕКСПРЕС EООД
location_on гр. Пловдив

icon 2,020 лв ~ 2,250 лв / месец

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа
  • Подходяща и за кандидати с малък или без опит

Пълно описание


Array

Средна заплата за сектора


2,020 лв ~ 2,250 лв / месец

info-icon Посочена от работодателя

минимална

50 лв / месец

максимална

14,000 лв / месец

Мнения и оценки от служители


2.9
Средно добра
icon icon icon icon icon
2.1
icon icon icon icon icon
Баланс между работата и живота
2.5
icon icon icon icon icon
Кариера и възможност за развитие
2.2
icon icon icon icon icon
Култура и Ценности
2.3
icon icon icon icon icon
Заплата и Придобивки
2.6
icon icon icon icon icon
Местоположение
1.5
icon icon icon icon icon
Общо усещане
2.1
icon icon icon icon icon
Стабилност
2.6
icon icon icon icon icon
Колеги
1.6
icon icon icon icon icon
Толерантност и Равенство
1.7
icon icon icon icon icon
Работна среда
1.5
icon icon icon icon icon
Управление

Административен служител


Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.

Необходими основни умения

  • общуване с потребители
  • използване на софтуер за електронни таблици
  • разпространяване на вътрешни съобщения
  • архивиране на документи
  • организиране на бизнес документи
  • използване на различни комуникационни канали

Необходими основни знания

  • поверителност на информация
  • политики на дружество

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.