Работа Технически Асистент
156 нови обяви за работа
-
Търсим офис асистент за нашия екип в Пловдив. Ако си усмихната, организирана личност и умееш да работиш под напрежение, ще се радваме да с...
-
„ЕС ПИ ОДИТ“ ЕООД е лицензиран посредник за намиране на работа в България и чужбина. За наш доверен клиент, утвърдена фирма в сферата на...
-
Интерлогистика осигурява висококачествени куриерски услуги в страната и чужбина. С присъединяването си към екипа на Интерлогистика ще...
-
The Locals не е обикновена рекламна агенция. Тук не се задоволяваме с по-малко от перфектното. Ние не играем по правилата, ние правим история. ...
-
Джей Пойнт Плюс ООД е водеща печатница със 17+ години опит в дигиталния и офсетовия печат. С над 30 модерни машини и широка гама от технолог...
-
CTeam е компания за подбор на персонал, част от група компании, предлагащи широка гама от услуги в областта управление на човешкия капитал, ...
-
Клио Комерс е динамично развиваща и постоянно разрастваща се българска компания, лидер в дистрибуцията и логистиката на бързо оборотни ...
-
DSV – Глобален транспорт и логистика. В DSV ще се присъедините към талантлив екип, който работи с отдаденост, за да предостави на клиенти си...
-
Некст Логистик е водеща компания в България в сферата на транспорта и логистиката, с утвърдена репутация сред български и международни ...
-
Вие сте позитивен, организиран и желаещ да научава нови неща ,то тогава сте подходящо попълнение на колектива ни. предлагаме - трудов дог...
-
2,020 лв - 2,330 лв / месец (нето) от работодател
-
1,010 лв - 1,400 лв / месец (нето) от работодател
Трейдинг Продукшън ЕООД гр.Ловеч предоставя свободно работно място за офис сътрудник с компютърна грамотност и шофьорска книжка катВ.П...
-
2,020 лв - 2,330 лв / месец (нето) от работодател
Те са лицата на Еконт, които представят Бранда всеки ден. Общуват с клиентите, за да намерят решение на всяка тяхна нужда. Предишен опит н...
-
Обичаш да общуваш, организираш и поддържаш нещата в ред? Имаш усет към детайла и говориш чужд език? Търсим точно теб! Какво ще правиш: Ще ...
-
930 лв - 1,240 лв / месец (нето) от работодател
Администратор офис рецепция Хората в офисите са лицатa, гласовете и усмивките на Еконт. С тях пазарът се среща всеки ден. Те общуват с кра...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
ОФИС АСИСТЕНТ
Пълно описание
Какво очакваме от теб:
- Представителен външен вид и позитивно отношение
- Умение за работа в динамична среда и с поставени цели
- Добра организация на времето и способност за самостоятелно планиране на задачи
- Прецизност при работа с документи – както хартиени, така и електронни
- Основни компютърни умения (MS Word, Excel, електронна поща)
Какви ще бъдат твоите задачи:
- Подкрепа в ежедневната организация на офис дейностите
- Организация на срещи, телефонни разговори и графика на ръководството
- Подготовка, обработка и архивиране на документи
- Комуникация с клиенти и партньори по телефон и e-mail
Ние предлагаме:
- Постоянна заетост в мотивиран и приятелски екип
- Работа на място в гр. Пловдив
- Възможност за обучение и професионално развитие
- Конкурентно възнаграждение
- Трудов договор
Ако обявата представлява интерес за теб, изпрати ни своето актуално CV със снимка. Всички документи ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност, в съответствие с изискванията на ЗЗЛД.
Средна заплата за сектора
1,390 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
50 лв / месец
14,000 лв / месец
Административен служител
Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.
Необходими основни умения
- общуване с потребители
- използване на софтуер за електронни таблици
- разпространяване на вътрешни съобщения
- архивиране на документи
- организиране на бизнес документи
- използване на различни комуникационни канали
Необходими основни знания
- поверителност на информация
- политики на дружество
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.