Работа Технически Асистент
156 нови обяви за работа
-
1,240 лв - 1,860 лв / месец (нето) от работодател
Административен Офис Асистент Х е компания за реализации! Единствената компания, в основата на която стои човешкия потенциал! Всеки чов...
-
1,710 лв - 1,860 лв / месец (нето) от работодател
Те са лицата на Еконт, които представят Бранда всеки ден. Общуват с клиентите, за да намерят решение на всяка тяхна нужда. Предишен опит н...
-
Top skills Recruitment е агенция за подбор на персонал, сътрудничим си с местни и международни компании в търсенето на топ професионалисти и съдей...
-
1,710 лв - 2,020 лв / месец (нето) от работодател
Администратор офис Те са лицата на Еконт, които представят Бранда всеки ден. Общуват с клиентите, за да намерят решение на всяка тяхна ну...
-
Искаш ли да работиш в компания, в която човекът има значение? Ела и се присъедини към нас и нашата мисия да предлагаме на Клиентите си реш...
-
1,700 лв - 2,000 лв / месец (нето) от работодател
Диамант Фуудс ЕООД – склад за търговия с хранителни стоки, опаковки и консумативи, търси да назначи: ОФИС ОПЕРАТОР Локация: Пловдив, бул....
-
1,400 лв - 1,630 лв / месец (нето) от работодател
ИЗИСКВАНИЯ КЪМ КАНДИДАТИТЕ МНОГО ДОБРИ ОРГАНИЗАЦИОННИ УМЕНИЯ - ПРЕДИМСТВО РАБОТА НА СКЛАДОВА ПРОГРАМА MISTRAL- ПРЕДИМСТВО ЗАДЪЛЖИТЕЛНА МН...
-
"Глас Дизайн" ООД има над 20 години опит в сферата на обработката и търговията на стъкло. Като производител на закалено, ламинирано стъкло ...
-
ЕВРО ГЕЙМС ТЕХНОЛОДЖИ ООД е производител на игрални съоръжения и казино оборудване. Компанията е сред най-бързо развиващите се фирми в Б...
-
2,000 лв - 2,200 лв / месец (нето) от работодател
БУЛТРАК РЕЙСИНГ ТЪРСИ СЛУЖИТЕЛ ЗА ОФИС.РАБОТАТА СЕ СЪСТОИ.КОНТАКТ С ДОСТАВЧИЦИ,КОНТАКТ С КЛИЕНТИ,ПОПЪЛВАНЕ НА СЕРВИЗНИ КНИЖКИ И СЕРВИЗН...
-
700 лв - 900 лв / месец (нето) от работодател
Администратор офис Администратор офис Фирма Бини стил ЕООД , Търговско Представителство на Еконт Експрес ООД търси да назначи служител ...
-
Our company is a global-scale gaming manufacturer with headquarters in Bulgaria and representative offices in Europe, Africa, Asia and North, Central and South America. The company’s focus is the development, production, sales and technical support...
-
Поради увеличения обем от работа,търсим отговорен и ерудиран служител, който да се присъедини към нашият екип.Позицията е подходяща за к...
-
"Milat Carpet Bulgaria" е ВОДЕЩ производител на килими, произведени на Балканите и Източна Европа. Като НАЙ-ГОЛЕМИЯ износител в България, ние изнас...
-
Фреш Кредит ЕООД търси да назначи ОФИС СЪТРУДНИК за гр.Айтос Вашите отговорности: Обслужване на клиенти, консултиране относно предлага...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Административен Офис Асистент Х е компания за реализации! Единствената компания, в основата на която стои човешкия потенциал! Всеки човек желае най-доброто за себе си. Затова ние даваме най-доброто от всички нас - за Вас!!!
Търсим Вас, нашия партньор - мотивирани, амбицирани и готови за приключения!!! Желанието за развитие и усъвършенстване са част от нашата мисия към Вас! В екипите ни знаем колко е ценно да получите подкрепа при старта на кариерата, затова ние Ви даваме възможност да приложите на практика познанията си и да направите първите си професионални стъпки. Имате възможност да надхвърлите собствените си умения и знания придобити до сега със силно въввеждащо обучение, периодични семинари и тренинги, лекции, събития за Вашето личностно и професионално надграждане!
Вие сте на крачка от мечтите си! Елате да летим заедно!!!
Какво представлява работата:
- обслужване и комуникация с клиенти на високо ниво.
- работа с компютър.
- изготвяне на анализи .
- работа с Microsoft office , интернет и социални медии.
- проучване и организиране на фирмени събития.
- Добри организационни умения.
- Креативност и находчивост, за справяне с разнородни задачи.
- Представителен външен вид.
- Комуникативни умения.
- Умения за работа с компютър.
- Трудов Договор с ЕКС НВД!
-Заплата: 1600лв (бруто) + ясна бонусна система, зависеща от постигнатите резултати.
- Детайлно обучение.
- Работа в млад и позитивен екип.
- Работно място в съвременен и предизвикателен офис.
Средна заплата за сектора
1,240 лв ~ 1,860 лв / месец
Посочена от работодателя
50 лв / месец
14,000 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Административен служител
Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.
Необходими основни умения
- общуване с потребители
- използване на софтуер за електронни таблици
- разпространяване на вътрешни съобщения
- архивиране на документи
- организиране на бизнес документи
- използване на различни комуникационни канали
Необходими основни знания
- поверителност на информация
- политики на дружество
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.