Работа Технически Асистент

156 нови обяви за работа

  • icon 1,240 лв - 1,860 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Административен Офис Асистент Х е компания за реализации! Единствената компания, в основата на която стои човешкия потенциал! Всеки чов...

  • icon 1,710 лв - 1,860 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Те са лицата на Еконт, които представят Бранда всеки ден. Общуват с клиентите, за да намерят решение на всяка тяхна нужда. Предишен опит н...

    30 Jun 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Top skills Recruitment е агенция за подбор на персонал, сътрудничим си с местни и международни компании в търсенето на топ професионалисти и съдей...

    27 Jun 2025 Още...
  • icon 1,710 лв - 2,020 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Администратор офис Те са лицата на Еконт, които представят Бранда всеки ден. Общуват с клиентите, за да намерят решение на всяка тяхна ну...

    26 Jun 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Искаш ли да работиш в компания, в която човекът има значение? Ела и се присъедини към нас и нашата мисия да предлагаме на Клиентите си реш...

  • icon 1,700 лв - 2,000 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Диамант Фуудс ЕООД – склад за търговия с хранителни стоки, опаковки и консумативи, търси да назначи: ОФИС ОПЕРАТОР Локация: Пловдив, бул....

    25 Jun 2025 Още...
  • icon 1,400 лв - 1,630 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    ИЗИСКВАНИЯ КЪМ КАНДИДАТИТЕ МНОГО ДОБРИ ОРГАНИЗАЦИОННИ УМЕНИЯ - ПРЕДИМСТВО РАБОТА НА СКЛАДОВА ПРОГРАМА MISTRAL- ПРЕДИМСТВО ЗАДЪЛЖИТЕЛНА МН...

    25 Jun 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    "Глас Дизайн" ООД има над 20 години опит в сферата на обработката и търговията на стъкло. Като производител на закалено, ламинирано стъкло ...

    24 Jun 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    ЕВРО ГЕЙМС ТЕХНОЛОДЖИ ООД е производител на игрални съоръжения и казино оборудване. Компанията е сред най-бързо развиващите се фирми в Б...

    24 Jun 2025 Още...
  • icon 2,000 лв - 2,200 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    БУЛТРАК РЕЙСИНГ ТЪРСИ СЛУЖИТЕЛ ЗА ОФИС.РАБОТАТА СЕ СЪСТОИ.КОНТАКТ С ДОСТАВЧИЦИ,КОНТАКТ С КЛИЕНТИ,ПОПЪЛВАНЕ НА СЕРВИЗНИ КНИЖКИ И СЕРВИЗН...

    24 Jun 2025 Още...
  • icon 700 лв - 900 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Администратор офис Администратор офис Фирма Бини стил ЕООД , Търговско Представителство на Еконт Експрес ООД търси да назначи служител ...

    23 Jun 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Our company is a global-scale gaming manufacturer with headquarters in Bulgaria and representative offices in Europe, Africa, Asia and North, Central and South America. The company’s focus is the development, production, sales and technical support...

    23 Jun 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Поради увеличения обем от работа,търсим отговорен и ерудиран служител, който да се присъедини към нашият екип.Позицията е подходяща за к...

    20 Jun 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    "Milat Carpet Bulgaria" е ВОДЕЩ производител на килими, произведени на Балканите и Източна Европа. Като НАЙ-ГОЛЕМИЯ износител в България, ние изнас...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Фреш Кредит ЕООД търси да назначи ОФИС СЪТРУДНИК за гр.Айтос Вашите отговорности: Обслужване на клиенти, консултиране относно предлага...

    19 Jun 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Офис асистент

icon 1,240 лв ~ 1,860 лв / месец

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа
  • Подходяща и за студенти
  • Подходяща и за кандидати с малък или без опит

Пълно описание


Административен Офис Асистент Х е компания за реализации! Единствената компания, в основата на която стои човешкия потенциал! Всеки човек желае най-доброто за себе си. Затова ние даваме най-доброто от всички нас - за Вас!!!

Търсим Вас, нашия партньор - мотивирани, амбицирани и готови за приключения!!! Желанието за развитие и усъвършенстване са част от нашата мисия към Вас! В екипите ни знаем колко е ценно да получите подкрепа при старта на кариерата, затова ние Ви даваме възможност да приложите на практика познанията си и да направите първите си професионални стъпки. Имате възможност да надхвърлите собствените си умения и знания придобити до сега със силно въввеждащо обучение, периодични семинари и тренинги, лекции, събития за Вашето личностно и професионално надграждане!

Вие сте на крачка от мечтите си! Елате да летим заедно!!!

Какво представлява работата:

  • обслужване и комуникация с клиенти на високо ниво.
  • работа с компютър.
  • изготвяне на анализи .
  • работа с Microsoft office , интернет и социални медии.
  • проучване и организиране на фирмени събития.
Изисквания:
  • Добри организационни умения.
  • Креативност и находчивост, за справяне с разнородни задачи.
  • Представителен външен вид.
  • Комуникативни умения.
  • Умения за работа с компютър.
Какво предлагаме ние:
  • Трудов Договор с ЕКС НВД!

-Заплата: 1600лв (бруто) + ясна бонусна система, зависеща от постигнатите резултати.

  • Детайлно обучение.
  • Работа в млад и позитивен екип.
  • Работно място в съвременен и предизвикателен офис.
Присъедини се към екипа на X NVD - Ако сме успели да събудим твоя интерес,то тогава не се бави и кандидаствай още днес! Дългосрочна работа в стабилна компания и екип, в който се ценят човешките качества.Сигурна работа.

Средна заплата за сектора


1,240 лв ~ 1,860 лв / месец

info-icon Посочена от работодателя

минимална

50 лв / месец

максимална

14,000 лв / месец

Мнения и оценки от служители


0
icon icon icon icon icon
1.0
icon icon icon icon icon
Общо усещане
1.0
icon icon icon icon icon
Баланс между работата и живота
1.0
icon icon icon icon icon
Култура и Ценности
1.0
icon icon icon icon icon
Кариера и възможност за развитие
5.0
icon icon icon icon icon
Заплата и Придобивки
1.0
icon icon icon icon icon
Управление
1.0
icon icon icon icon icon
Толерантност и Равенство
1.0
icon icon icon icon icon
Стабилност
1.0
icon icon icon icon icon
Местоположение
1.0
icon icon icon icon icon
Колеги
1.0
icon icon icon icon icon
Работна среда

Административен служител


Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.

Необходими основни умения

  • общуване с потребители
  • използване на софтуер за електронни таблици
  • разпространяване на вътрешни съобщения
  • архивиране на документи
  • организиране на бизнес документи
  • използване на различни комуникационни канали

Необходими основни знания

  • поверителност на информация
  • политики на дружество

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.