Работа Технически Асистент
156 нови обяви за работа
-
СЖС България, част от фирмената група SGS SA, със седалище в Женева/Швейцария, с обхват на дейност контролни услуги, сертификация на системи...
-
Интерлогистика осигурява висококачествени куриерски услуги в страната и чужбина. С присъединяването си към екипа на Интерлогистика ще...
-
СЖС България, филиал на Групата SGS S.A., със седалище в Женева/Швейцария, с предмет на дейност - контрол на количество и качество на стоки, се...
-
"Поликомп" ЕООД, е дистрибуторска компания за доставка и продажба на едро на висококачествено ИКТ оборудване, софтуер, битова техника и ф...
-
Линекс ЕООД е водещ български производител на разнообразна гама прахообразни разтворими напитки и кафе продукти. Във връзка с осъществ...
-
ОФИС АСИСТЕНТ Inter Cars е една от водещите Европейски компании за дистрибуция на резервни части за леки и товарни автомобили. Към момента з...
-
Top skills Recruitment е агенция за подбор на персонал, сътрудничим си с местни и международни компании в търсенето на топ професионалисти и съдей...
-
Office assistant *Job Overview:** We are seeking an energetic and detail-oriented Office Assistant to join our Graphic Design and Marketing Department. As our Office Assistant, you will be instrumental in ensuring a smoothly running office environm...
-
1,200 лв - 2,000 лв / месец (нето) от работодател
,,Солис" е водещ производител на щори в България. Поради развитието на онлайн магазина, търсим да назначим "офис сътрудник". КАКВИ ЩЕ БЪДА...
-
2,000 лв - 2,200 лв / месец (нето) от работодател
БУЛТРАК РЕЙСИНГ ТЪРСИ СЛУЖИТЕЛ ЗА ОФИС.РАБОТАТА СЕ СЪСТОИ.КОНТАКТ С ДОСТАВЧИЦИ,КОНТАКТ С КЛИЕНТИ,ПОПЪЛВАНЕ НА СЕРВИЗНИ КНИЖКИ И СЕРВИЗН...
-
2,000 лв - 2,500 лв / месец (нето) от работодател
За наш клиент - динамична и утвърдена компания с дългогодишно присъствие на пазара търси организиран и проактивен офис сътрудник, който ...
-
Фирма "МЕАЦА" ЕООД търси да назначи офис служител/ка . Описание на длъжността: изготвяне на документи и поддържане на база данни; водене ...
-
1,700 лв - 2,000 лв / месец (нето) от работодател
Фирма за производство на тестени продукти търси сътрудник в офис. С увеличаване обема на работа търсим към нашия офис да присъединим отг...
-
Клио Комерс е динамично развиваща и постоянно разрастваща се българска компания, лидер в дистрибуцията и логистиката на бързо оборотни ...
-
2,000 лв / месец (нето) от работодател
CTeam е агенция за подбор на персонал, част от група компании, предлагаща широка гама от услуги в областта на управлението на човешките рес...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
ТЕХНИЧЕСКИ СЪТРУДНИК
Изисквания:
- образование – с предпочитане техническо/икономическо;
- предишен опит на административна позиция;
- много добро работно ниво на английски език;
- добра компютърна грамотност;
- предимство – познания по системи за управление по стандарти от серията ISO;
- комуникативна личност, отговорна, мотивирана и с внимание към детайлите.
- изготвяне/издаване на документи в процеса на сертифициране – оферти, договори, фактури, сертификати;
- попълване на информацията в бази-данни, работа със софтуер;
- подготвяне на отчети, според изискванията на стандартите на клиентите на SGS;
- комуникация и сътрудничество с клиенти и други отдели/SGS офиси, включително и на английски език.
- обучение;
- застраховка „Живот и медицински разходи“;
- ваучери за храна;
- възможности за развитие.
Средна заплата за сектора
1,500 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
50 лв / месец
4,300 лв / месец
Отговорник по членството
Отговорниците по членство осигуряват ефективното администриране в тази област, документацията и обмена на информация. Те подпомагат процеса на обработката на закупуване на членство, настоящите запитвания за членство и процесите по обновяване на състава.
Необходими основни умения
- администриране на база данни за членството
- извършване на рутинни офис дейности
- използване на техники за комуникация
- предоставяне на услуги, свързани с членството
- създаване на професионална мрежа
- управление на членска маса
Необходими основни знания
- обслужване на клиенти
- стратегии за продажби
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.