ЕЛИС ИНВЕСТ работа
2 резултата
-
931 лв - 1,242 лв / месец (нето) от работодател
-
931 лв - 1,242 лв / месец (нето) от работодател
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Администратор офис
930 лв ~ 1,240 лв / месец
Пълно описание
Изисквания :
Завършено средно образовaние - висше е предимство Работа с онлайн базирани програми чужд език
Ако сте амбицирани да научавате нови умения и знания, то вие сте добре дошли в екипа
Успешният Администратор офис:
- Винаги намира правилното решение във всяка ситуация.
- обслужва с усмивка,грижа и доверие.
- общува активно с колеги и клиенти и има нагласата “Ще направя нужното”, “Всичко е
- се ориентира бързо в нови софтуери.
- вижда възможностите във всяко предложение и се чувства комфортно в динамиката на
Като част от екипа на Офиси на търговските партньори ти ще:
- приемаш, предаваш и съхраняваш пратки в офиса и свързаните с това документи
- обработваш парични преводи
Ние предлагаме трудов договор, който ще бъде подписан с фирма ЕЛИС ИНВЕСТ ЕООД, локален партньор на ЕКОНТ ЕКСПРЕС ООД.
Очакваме да подадеш лично, копие от диплома за зъвършено образование и кратка трудова автобиография на адрес:гр. Разград ул. Осъм 30
Средна заплата за сектора
930 лв ~ 1,240 лв / месец
Посочена от работодателя
50 лв / месец
14,000 лв / месец
Административен служител
Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.
Необходими основни умения
- общуване с потребители
- използване на софтуер за електронни таблици
- разпространяване на вътрешни съобщения
- архивиране на документи
- организиране на бизнес документи
- използване на различни комуникационни канали
Необходими основни знания
- поверителност на информация
- политики на дружество
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.