Работа Старши Администратор в София

46 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Spirit of the Role: Provide administrative support to our employees, guests and visitors. The responsibilities are diverse and may include: workspace set-up, catering, document flow, floor support & other location services. Responsibilities: Facil...

    01 Jul 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Джей Пойнт Плюс ООД е фирма за дигитален печат, офсетов печат и довършителни книговезки услуги. От създаването си през 2007 г., компанията п...

    01 Jul 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Описание: Организиране и координация на офис дейностите – рецепция; консумативи; работа с офис техника; Административно подпомагане на...

    30 Jun 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    София Мед е производител на широка гама от валцовани и екструдирани продукти от мед и медни сплави със или без покритие, които се използв...

    30 Jun 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    МУНДУС СЪРВИСИЗ АД е най-голямата компания в България, предоставяща пълен набор от интегрирани фасилити услуги. Ние предоставяме услуги...

    27 Jun 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Top skills Recruitment е агенция за подбор на персонал, сътрудничим си с местни и международни компании в търсенето на топ професионалисти и съдей...

    27 Jun 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    В „Милки груп био“ ЕАД вярваме, че успехът започва с хората. Ние градим екип от отдадени професионалисти, които споделят нашата страст к...

    26 Jun 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    WALLTOPIA е световният лидер в производството на изкуствени стени за катерене и съоръжения за активно забавление. От 1998 г. до днес имаме успе...

    26 Jun 2025 Още...
  • icon 1,400 лв - 1,630 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    ИЗИСКВАНИЯ КЪМ КАНДИДАТИТЕ МНОГО ДОБРИ ОРГАНИЗАЦИОННИ УМЕНИЯ - ПРЕДИМСТВО РАБОТА НА СКЛАДОВА ПРОГРАМА MISTRAL- ПРЕДИМСТВО ЗАДЪЛЖИТЕЛНА МН...

    25 Jun 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    СЖС България, филиал на Групата SGS S.A., със седалище в Женева/Швейцария, с предмет на дейност - контрол на количество и качество на стоки, се...

    24 Jun 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    ЕВРО ГЕЙМС ТЕХНОЛОДЖИ ООД е производител на игрални съоръжения и казино оборудване. Компанията е сред най-бързо развиващите се фирми в Б...

    24 Jun 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    ДИ ЕС ХОУМ ООД е водеща компания в областта на търговията със строителни материали и системи. Във връзка с разширяване дейността на фирм...

    24 Jun 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Our company is a global-scale gaming manufacturer with headquarters in Bulgaria and representative offices in Europe, Africa, Asia and North, Central and South America. The company’s focus is the development, production, sales and technical support...

    23 Jun 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    „Бългериън Онлайн Рисърч“ е Компания с повече от 19 години опит в сферата на онлайн маркетинговите проучвания на потребителските нагла...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    ТЕХНИЧЕСКИ СЪТРУДНИК Ние сме "Ви Джи Еф", фирма с 30-годишен опит на едни от знаковите за България строителни обекти в инфраструктурното и...

    17 Jun 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Office Assistant

Accenture
location_on гр. София

icon 1,560 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа
  • Дистанционно интервю
  • Подходяща и за кандидати с малък или без опит

Пълно описание


Spirit of the Role:

Provide administrative support to our employees, guests and visitors. The responsibilities are diverse and may include: workspace set-up, catering, document flow, floor support & other location services.

Responsibilities:

  • Facility maintenance, mail delivery and logistics, onsite/offsite storage services.
  • Purchase products and office equipment; order catering.
  • Activate and deactivate access cards.
  • Provide space and service support.
  • Coordinates security and safety programs and operations to support safeguarding of our people and -property.
  • Support and coordinate the day-to-day management of a Workplace commodity, including maintaining key relationships with external service providers and other industry professionals.
  • Work closely with all departments and participate in organizing various activities and events in the office.


What will make you stand out:

  • Proficient knowledge of English.
  • Problem solving and decision-making skills.
  • Strong interpersonal and customer relationship skills.
  • Demonstrate teamwork and collaboration in a professional setting.
  • Excellent organizations skills with the ability to plan, organize, prioritize tasks and work effectively in a fast-paced environment.
  • Good Microsoft Office skills.
  • Previous experience related to similar role in multinational companies with complex organizations is a strong advantage.
  • Ability to maintain relationships with external suppliers, monitoring the quality of the service.


We offer:

  • On-site working model
  • Food vouchers
  • 23 days annual holiday
  • Additional health care with dental care included
  • Internal learning platform
  • Opportunities for career progression

Социални Придобивки


  • card_giftcard
    Ваучери за Храна
  • health_and_safety icon
    Допълнително Здравно Осигуряване
  • date_range
    Допълнителен Годишен Отпуск
  • school
    Безплатни Обучения/Курсове
  • food_bank
    Безплатна Храна
  • sports_football
    Карта за Спорт
  • local_atm
    Карта за гориво
  • credit_card
    Бонусова Система

Средна заплата за сектора


1,560 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

50 лв / месец

максимална

14,000 лв / месец

Мнения и оценки от служители


2.6
Средно добра
icon icon icon icon icon
2.6
icon icon icon icon icon
Баланс между работата и живота
2.0
icon icon icon icon icon
Кариера и възможност за развитие
2.1
icon icon icon icon icon
Култура и Ценности
2.6
icon icon icon icon icon
Заплата и Придобивки
2.3
icon icon icon icon icon
Общо усещане
3.1
icon icon icon icon icon
Колеги
2.9
icon icon icon icon icon
Местоположение
2.4
icon icon icon icon icon
Стабилност
1.7
icon icon icon icon icon
Управление
2.3
icon icon icon icon icon
Толерантност и Равенство
2.1
icon icon icon icon icon
Работна среда

Административен служител


Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.

Необходими основни умения

  • общуване с потребители
  • използване на софтуер за електронни таблици
  • разпространяване на вътрешни съобщения
  • архивиране на документи
  • организиране на бизнес документи
  • използване на различни комуникационни канали

Необходими основни знания

  • поверителност на информация
  • политики на дружество

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.