Работа Старши Администратор в София
46 нови обяви за работа
-
Spirit of the Role: Provide administrative support to our employees, guests and visitors. The responsibilities are diverse and may include: workspace set-up, catering, document flow, floor support & other location services. Responsibilities: Facil...
-
Джей Пойнт Плюс ООД е фирма за дигитален печат, офсетов печат и довършителни книговезки услуги. От създаването си през 2007 г., компанията п...
-
Описание: Организиране и координация на офис дейностите – рецепция; консумативи; работа с офис техника; Административно подпомагане на...
-
София Мед е производител на широка гама от валцовани и екструдирани продукти от мед и медни сплави със или без покритие, които се използв...
-
МУНДУС СЪРВИСИЗ АД е най-голямата компания в България, предоставяща пълен набор от интегрирани фасилити услуги. Ние предоставяме услуги...
-
Top skills Recruitment е агенция за подбор на персонал, сътрудничим си с местни и международни компании в търсенето на топ професионалисти и съдей...
-
В „Милки груп био“ ЕАД вярваме, че успехът започва с хората. Ние градим екип от отдадени професионалисти, които споделят нашата страст к...
-
WALLTOPIA е световният лидер в производството на изкуствени стени за катерене и съоръжения за активно забавление. От 1998 г. до днес имаме успе...
-
1,400 лв - 1,630 лв / месец (нето) от работодател
ИЗИСКВАНИЯ КЪМ КАНДИДАТИТЕ МНОГО ДОБРИ ОРГАНИЗАЦИОННИ УМЕНИЯ - ПРЕДИМСТВО РАБОТА НА СКЛАДОВА ПРОГРАМА MISTRAL- ПРЕДИМСТВО ЗАДЪЛЖИТЕЛНА МН...
-
СЖС България, филиал на Групата SGS S.A., със седалище в Женева/Швейцария, с предмет на дейност - контрол на количество и качество на стоки, се...
-
ЕВРО ГЕЙМС ТЕХНОЛОДЖИ ООД е производител на игрални съоръжения и казино оборудване. Компанията е сред най-бързо развиващите се фирми в Б...
-
ДИ ЕС ХОУМ ООД е водеща компания в областта на търговията със строителни материали и системи. Във връзка с разширяване дейността на фирм...
-
Our company is a global-scale gaming manufacturer with headquarters in Bulgaria and representative offices in Europe, Africa, Asia and North, Central and South America. The company’s focus is the development, production, sales and technical support...
-
„Бългериън Онлайн Рисърч“ е Компания с повече от 19 години опит в сферата на онлайн маркетинговите проучвания на потребителските нагла...
-
ТЕХНИЧЕСКИ СЪТРУДНИК Ние сме "Ви Джи Еф", фирма с 30-годишен опит на едни от знаковите за България строителни обекти в инфраструктурното и...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Provide administrative support to our employees, guests and visitors. The responsibilities are diverse and may include: workspace set-up, catering, document flow, floor support & other location services.
Responsibilities:
- Facility maintenance, mail delivery and logistics, onsite/offsite storage services.
- Purchase products and office equipment; order catering.
- Activate and deactivate access cards.
- Provide space and service support.
- Coordinates security and safety programs and operations to support safeguarding of our people and -property.
- Support and coordinate the day-to-day management of a Workplace commodity, including maintaining key relationships with external service providers and other industry professionals.
- Work closely with all departments and participate in organizing various activities and events in the office.
What will make you stand out:
- Proficient knowledge of English.
- Problem solving and decision-making skills.
- Strong interpersonal and customer relationship skills.
- Demonstrate teamwork and collaboration in a professional setting.
- Excellent organizations skills with the ability to plan, organize, prioritize tasks and work effectively in a fast-paced environment.
- Good Microsoft Office skills.
- Previous experience related to similar role in multinational companies with complex organizations is a strong advantage.
- Ability to maintain relationships with external suppliers, monitoring the quality of the service.
We offer:
- On-site working model
- Food vouchers
- 23 days annual holiday
- Additional health care with dental care included
- Internal learning platform
- Opportunities for career progression
Социални Придобивки
- card_giftcardВаучери за Храна
- health_and_safety iconДопълнително Здравно Осигуряване
- date_rangeДопълнителен Годишен Отпуск
- schoolБезплатни Обучения/Курсове
- food_bankБезплатна Храна
- sports_footballКарта за Спорт
- local_atmКарта за гориво
- credit_cardБонусова Система
Средна заплата за сектора
1,560 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
50 лв / месец
14,000 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Административен служител
Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.
Необходими основни умения
- общуване с потребители
- използване на софтуер за електронни таблици
- разпространяване на вътрешни съобщения
- архивиране на документи
- организиране на бизнес документи
- използване на различни комуникационни канали
Необходими основни знания
- поверителност на информация
- политики на дружество
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.