Работа Продавач Консултант В Мол в София
211 нови обяви за работа
-
Are you ready to take the next step in your career and achieve your next challenge? We at TELUS Digital Bulgaria are seeking a dynamic WFM Real-Time Analyst to join our innovative team. This role offers the perfect blend of analytical challenge and ...
-
Консултант продажби и обслужване на клиенти за кафе-сладкарница в мол сердика
100 Грама Сладкигр. София
1,780 лв - 1,940 лв / месец (нето) от работодател
“100 грама сладки” е символ на уникален вкус, истинско качество на продуктите и внимателно отношението към клиента. Вече повече от 20 годи...
-
1,780 лв - 1,940 лв / месец (нето) от работодател
“100 грама сладки” е символ на уникален вкус, истинско качество на продуктите и внимателно отношението към клиента. Вече повече от 20 годи...
-
КАКВО ЩЕ ПРАВИШ Като продавач - консултант ти ще заемаш ключова роля в създаването на изключително клиентско преживяване. Посрещайки на...
-
КАКВО ЩЕ ПРАВИШ Като продавач - консултант ти ще заемаш ключова роля в създаването на изключително клиентско преживяване. Посрещайки на...
-
1,400 лв - 1,850 лв / месец (нето) от работодател
Продавач-консултант зоомагазин Petmall Овча Купел Ако обичаш домашните любимци, мечтаеш за работа в голяма компания с възможност за развит...
-
1,400 лв - 1,800 лв / месец (нето) от работодател
Продавач-консултант зоомагазин Petmall район Надежда Ако обичаш домашните любимци, мечтаеш за работа в голяма компания с възможност за раз...
-
КАКВО ЩЕ ПРАВИШ Като продавач - консултант ти ще заемаш ключова роля в създаването на изключително клиентско преживяване. Посрещайки на...
-
В Златна Рибка вярваме в трансформиращата сила на грижата за косата. С 16 магазина в цялата страна и над 120 предлагани марки, ние сме посве...
-
1,780 лв - 1,940 лв / месец (нето) от работодател
“100 грама сладки” е символ на уникален вкус, истинско качество на продуктите и внимателно отношението към клиента. Вече повече от 20 годи...
-
1,940 лв / месец (нето) от работодател
Направете кариера с HOMEMAX! Ние сме специализирани в продажбата на строителни материали и стоки за дома. Предлагаме цялостни решения на до...
-
Първата ти работа в модата започва тук Търсиш гъвкава работа за лятото или след училище, където можеш да научиш нови неща, да се запозна...
-
Верига Аптеки Медея търси новите попълнения от специалисти за екипите си на длъжност: Консултант козметика. ИЗИСКВАНИЯ: Познания в сфе...
-
At Thermo Fisher Scientific, you’ll discover meaningful work that makes a positive impact on a global scale. Join our colleagues in bringing our Mission to life - enabling our customers to make the world healthier, cleaner and safer. We provide our...
-
2,210 лв / месец (нето) от работодател
Аико Мулти Консепт ООД е водеща фирма, доказала се на българския пазар, като първокласна марка за интериорни и екстериорни решения за до...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
We at TELUS Digital Bulgaria are seeking a dynamic WFM Real-Time Analyst to join our innovative team. This role offers the perfect blend of analytical challenge and professional growth in one of the leading digital workplaces.
Key Responsibilities:
- Monitor workflow in real-time, ensuring all work is handled in a timely manner, meeting the SLA targets
- Manage interval, daily, weekly, and monthly plan objectives
- Real-Time Skilling assign workload to agents based upon training
- Monitor in real-time numerous metrics such as line adherence, CSAT, SLA, AHT, etc.
- Keep operations and workforce management informed in real-time of service risks or issues
- Act as a central communication point for any technology or facility issues affecting operations center and support operations
- Manage intra-day communication with local Team Managers and share real-time teams outside the country regarding client requests, ad hoc events, training planning, etc.
- Timely delivery and analysis of Shrinkage, Adherence, and Attendance reports;
- Review future-dated center performance and provide decisions to mitigate staffing deficits
- Proactive planning and strategy development
- Accurate gathering of statistics for the purposes of identifying trends
- Develop a Daily Post Mortem Assessment of the previous day performance
- Other functionally related tasks as assigned by the management
Required Experience, Skills & Competencies:
- 1+ years in a role with significant reporting and analysis experience
- Expert knowledge in Microsoft Excel with the ability to create charts, graphs, pivot tables, and complex formulas. Google Sheets is considered an advantage
- Excellent written and verbal skills in English
- Proficiency with Google Docs applications and the ability to learn to navigate new tools and dashboards
- Knowledge in call center-specific software and applications (i.e. Verint; CMS etc) would be considered an advantage
- Ability to demonstrate innovation and good judgment/problem-solving skills when making decisions
- Ability to multitask, adapt to change, and achieve results with accuracy and precision
- Adaptive to changing work schedules and working hours
- Must be able to respond quickly and intelligently in a fast-paced environment, making calculated decisions under pressure
- Ability to work independently with minimal supervision, meeting multiple deadlines in a high-pressure environment
- Ability to build strong stakeholder relationships and foster ownership, innovation, and collaboration within a team
Preferred Experience, Skills & Competencies:
- 1+ year in a role within a call center environment
- Previous experience with Google Sheets
- Experience with databases (SQL, Access)
We Offer:
- Fully paid training
- Stable job and career development opportunities
- Attractive salary
- Additional health insurance
- 50+ benefits and services to choose from
- Positive international working environment
- Support and learning
- Employee referral bonuses
We care about the well-being of our employees, invest in their future growth, encourage fun and team-building initiatives!
Does it sound like the perfect job for you? APPLY NOW!
About us: TELUS Digital Bulgaria is a publicly traded company (NYSE & TSX: TIXT) and is the largest employer in the CX (Customer Experience) industry in the country with over 4,200 team members. The company provides a broad portfolio of services - designing, building and delivering next-generation digital services, AI solutions, customer experience and much more. The company's primary focus is strict adherence to all our clients'procedures and practices. We are an independent outsourcing services provider and do not function as a local representation of our partners.
Социални Придобивки
- health_and_safety iconДопълнително Здравно Осигуряване
- timer_offГъвкаво Работно Време
- credit_cardБонусова Система
- sports_footballКарта за Спорт
- local_diningБезплатни Храна и Напитки
- card_travelВаучери за Транспорт
- card_giftcardВаучери за Храна
- schoolБезплатни Обучения/Курсове
- date_rangeДопълнителен Годишен Отпуск
- groupsПартита/Тиймбилдинг
- videogame_assetЗала за Почивки/Забавления
Средна заплата за сектора
1,960 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
450 лв / месец
5,000 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.