
МОДИС БЪЛГАРИЯ EООД
Modis работа
17 резултата
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Customer Solutions Representative with Polish
Пълно описание
With more than 50 000 engineers and digital experts in 30 countries worldwide, we offer broad industry experience, and strong know-how in key technology sectors such as mobility, software & technology services, robotics, testing, simulations, data security, AI & data analytics. Our pioneering approach empowers businesses to explore, innovate and accelerate new possibilities while creating a dynamic culture for our people.
Our people are the foundation of our success. That’s why we champion a company culture where talent is celebrated, and diversity is embraced.
Today we are giving you a chance to build a career in one of the biggest technology companies in the position of Customer Solutions Representative with Polish - a skilled specialist to contribute to the development of new concepts/techniques and to complete assignments/tasks in innovative and effective ways. Temporary contract with the potential of further continuation.
Responsibilities:
- Monitor the service event through completion for compliance.
- Manage the service requests of customers through different access channels.
- Lead in projects for process or quality improvements and document changes.
- Work with escalated customers and drive actions in post-incident reviews.
- Manage multiple tasks or cases simultaneously without supervision.
Requirements:
- Fluent in written and verbal English.
- Fluent in written and verbal Polish.
- Good communication skills.
- Excellent customer approach.
- Time management skills.
- Organizational skills to manage workflow and tasks.
- Familiarity with computer technology.
Join us and enjoy our perks:
- Competitive remuneration package.
- 24 days annual paid leave.
- Additional health insurance (outpatient & hospital medical care, dental care, coverage of dioptric glasses, and more).
- Food vouchers.
- Upskilling & reskilling training programs and e-learning hub.
- Diverse career growth opportunities.
- Recognition awards.
- Sports cards (partially covered by the employer) and company sports initiatives.
- Special company discounts.
- Various social and charity initiatives.
United by our passion for talent and technology, we look at the world differently. The future won’t wait, it’s time to make incredible happen. Are you ready?
Социални Придобивки
- health_and_safety iconДопълнително Здравно Осигуряване
- card_giftcardВаучери за Храна
- shopping_cartОтстъпки/Намаления в Търговски Обекти
- credit_cardБонусова Система
- schoolБезплатни Обучения/Курсове
- airport_shuttleБезплатен Служебен Транспорт
- sports_footballКарта за Спорт
- videogame_assetЗала за Почивки/Забавления
- groupsПартита/Тиймбилдинг
Мнения и оценки от служители
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.