Работа Административен Служител в София

32 нови обяви за работа

  • icon 1,400 лв - 1,800 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю

    Офис Асистент Задължения: Вежливо и компетентно обслужване на клиенти в социални мрежи; Утвърждаване на положителния имидж на компани...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Интерлогистика осигурява висококачествени куриерски услуги в страната и чужбина. С присъединяването си към екипа на Интерлогистика ще...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    CTeam е компания за подбор на персонал, част от група компании, предлагащи широка гама от услуги в областта управление на човешкия капитал, ...

    27 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Технически сътрудник в отдел Внос Търсим Технически сътрудник в отдел Внос PALLADIUM Здравей! Ние сме ПАЛАДИУМ ЕООД – компания с над 30 год...

    26 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    KiK Textilien, един от десетте най-големи търговци на дребно в Германия, който притежава над 4 200 магазина в Европа, e на българския пазар от 2020 го...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Технически сътрудник, дирекция Правна Застрахователна компания Лев Инс със своята 28 годишна история е безспорен лидер на българския за...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    ТЕХНИЧЕСКИ СЪТРУДНИК ОФИС ФАНТАСТИКО ГРУП е българска семейна компания, която притежава над 40 супермаркета на територията на София, Ба...

    21 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    СЖС България, филиал на Групата SGS S.A., със седалище в Женева/Швейцария, с предмет на дейност - контрол на количество и качество на стоки, се...

    20 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Административен асистент T MARKET е част от литовската MAXIMA GRUPE, която е лидер в търговията с бързооборотни стоки в Прибалтика. Присъства на ...

    20 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    ТЕХНИЧЕСКИ СЪТРУДНИК Ние в Техномаркет България ЕАД сме убедени, че успехът на всяка компания започва с грижата и отговорността към слу...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    ПРОФИ КРЕДИТ България е част от международна финансова група ПРОФИРЕАЛ Груп, с повече от 20 години успешна история на европейския пазар. ...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    “100 грама сладки” е символ на уникален вкус, истинско качество на продуктите и внимателно отношението към клиента. Вече повече от 20 годи...

    13 Mar 2025 Още...
  • icon 2,250 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти

    Our client, a leading pharmaceutical company, is spread over 40 countries throughout Europe, the Middle East and Africa. For their team in Sofia, we are looking for an enthusiastic and motivated person for the position of a Office Assistant. Main Re...

    11 Mar 2025 Още...
  • icon 1,550 лв - 2,020 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Администратор офис - кв.Драгалевци Търсим енергични и усмихнати хора, които да се присъединят към нашия екип като Офис Администратор. Ти...

    11 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Временна / Сезонна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    СЖС България, филиал на Групата SGS S.A., със седалище в Женева/Швейцария, с предмет на дейност - контрол на количество и качество на стоки, се...

    10 Mar 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Офис Асистент

icon 1,400 лв ~ 1,800 лв / месец

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа
  • Дистанционно интервю

Пълно описание


Офис Асистент

Задължения:

  • Вежливо и компетентно обслужване на клиенти в социални мрежи;
  • Утвърждаване на положителния имидж на компанията;
  • Отговорно отношение към стоките и документите в отдела;
  • Синхронизиране с колегите и постоянна работа в екип;
  • Изпълнява административни задължения в помощ на управленския и професионалния състав;
  • Извършване на оперативна и административна дейност;
Изисквания:
  • Владеене на английски език
  • Технически умения (MS Office, e-mail клиенти, складов софтуер)
  • Точност, бързина, дисциплина и коректност в работния процес
  • Умения за управление на времето, приоритизиране на задачите и гъвкавост в изпълнението им.
Предлагаме:
  • Стандартно работно време от понеделник до петък 10:00-18:00;
  • Стартова твърда работна заплата ;
  • Много динамична работа в отговорен и добре структуриран екип;
  • Фирмено обучение;
  • Ваучери за храна;

Средна заплата за сектора


1,400 лв ~ 1,800 лв / месец

info-icon Посочена от работодателя

минимална

50 лв / месец

максимална

14,000 лв / месец


icon icon icon icon icon

Административен служител


Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.

Необходими основни умения

  • общуване с потребители
  • използване на софтуер за електронни таблици
  • разпространяване на вътрешни съобщения
  • архивиране на документи
  • организиране на бизнес документи
  • използване на различни комуникационни канали

Необходими основни знания

  • поверителност на информация
  • политики на дружество

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.