Работа Финансов Анализатор в Пловдив
1 нови обяви за работа
-
Менпауър България търси за свой клиент - утвърден холдинг, с няколко дъщерни дръжества, с дългогодишно присъствие и успешен бизнес на ме...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Финансов Контролинг Мениджър
Основни отговорности:
- Планира, организира и контролира всички активности, свързани с финансово-счетоводния отдел в компанията;
- Отговаря за текущата счетоводна отчетност и за повишаване ефективността, чрез контрол на спазване на финансовата дисциплинa;
- Гарантира доверието във финансовия екип чрез предоставяне на навременен и точен анализ на изпълнението, бюджетите, финансовите тенденции и прогнози;
- Гарантира изпълнението на краткосрочните и дългосрочни стратегически финансови цели;
- Изпълнява контролинг функции и анализ на база месечни и годишни отчети;
- Подпомага при определяне на ценообразуването на продуктите във връзка с предлаганите характеристики и ценообразуването на конкурентите;
- Осъществява контакти с представители на банкови, финансови, данъчни и контролни органи и институции;
- Демонстрира и поддържа професионален имидж, съобразен с фирмените стандарти за поведение в качеството си на представител на компанията.
Основни изисквания за позицията:
- Висше образование –Финанси, Счетоводство и контрол или сходна специалност;
- Професионален опит в областта на счетоводството и финансиите, както и опит в управлението на хора и процеси;
- Отлични познания в областта на законодателството, свързано с световодно –финансово отчитане;
- Отлична компютърна грамотност - MS Office;Счетоводни програми;
- Отлични умения за планиране и организиране;
- Умения за работа в екип и самостоятелно решаване на проблеми.
- Владеене на английски език- ниво B2/C1
Компанията предлага:
- Дългосрочен ангажимент в компания с утвърдено име и коректни трудови отношения;
- Конкурентно възнаграждение на ниво Management;
- Допълнително здравно застраховане - висок пакет;
- Служебен автомобил и покриване на транспортни разходи;
- Ваучери за храна;
- Преференциални цени на продукти, предлагани от компанията;
- Стимулираща работна среда с възможности за професионално развитие;
Ако това предложение Ви е заинтригувало и отговаряте на посочените изисквания, моля, изпратете ни Вашето СV с подробно описание на опитът Ви. Ще се свържем само с одобрените кандидати.
Всички кандидатури ще бъдат разглеждани строго конфиденциално.
Менпауър България притежава лиценз за дейността си в България №2033/ 20.04.2016
Мнения и оценки от служители
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.