Работа Търговски Сътрудник в София
42 нови обяви за работа
-
1,550 лв - 1,860 лв / месец (нето) от работодател
І. ОСНОВНИ ДЛЪЖНОСТНИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ 1.Извършва цялостната дейност по въвеждане на заявки от клиенти в системата, фактуриране на стоки и обр...
-
Specialist, Accounts Receivable Job function: ITC Location: Sofia, BG Country/Region: BG Together we keep everyday life moving to build a better tomorrow. Hiab is entering an exciting new growth phase, and we’re expanding our Business Center i...
-
Exception Handling Specialist, Accounts Payable Job function ITP Location: Sofia, BG Country/Region: BG Together we keep everyday life moving to build a better tomorrow. Hiab is entering an exciting new growth phase, and we’re expanding our Bu...
-
Junior Specialist, Accounts Receivable Job function ITC Location: Sofia, BG Country/Region: BG Together we keep everyday life moving to build a better tomorrow. Hiab is entering an exciting new growth phase, and we’re expanding our Business Ce...
-
Hilton Sofia hotel boasts 259 bedrooms, 20 suites, OXBO Restaurant, Regale Bar, 13 meeting rooms including 1 Grand Ballroom. WHO WE ARE? Located in the heart of the city, surrounded by the South Park, Hilton Sofia elevates its signature hospitality...
-
Балев Био ЕООД е вносител и дистрибутор на био храни, и органични продукти от 2008 година. За своят екип фирмата търси да назначи: ТЕХНИЧЕС...
-
ДИ ЕС ХОУМ ООД е водеща компания в областта на търговията със строителни материали и системи. Във връзка с разширяване дейността на фирм...
-
ДИ ЕС ХОУМ ООД е водеща компания в областта на търговията със строителни материали и системи. Във връзка с разширяване дейността на фирм...
-
DEKRA Arbeit Group е една от най-успешните и иновативни компании в сферата на персонала с над 120 локации в Европа. Тя е част от холдинговото дружес...
-
DEKRA Arbeit Group е една от най-успешните и иновативни компании в сферата на персонала с над 120 локации в Европа. Тя е част от холдинговото дружес...
-
DEKRA Arbeit Group е една от най-успешните и иновативни компании в сферата на персонала с над 120 локации в Европа. Тя е част от холдинговото дружес...
-
1,400 лв - 2,500 лв / месец (нето) от работодател
Ние в ТЕХНОМАРКЕТ БЪЛГАРИЯ ЕАД сме убедени, че успехът на всяка компания започва с грижата и отговорността към служителите й! Стараем се ...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
1.Извършва цялостната дейност по въвеждане на заявки от клиенти в системата, фактуриране на стоки и обработка на първични счетоводни документи; 2.Комуникация с транспортните фирми; 3.Организация за експедиция на стоката към клиенти в страната; 4.Подготвяне на всички необходими документи за експорт в чужбина 5.Участва в извършване на инвентаризации при нужда; 6.Изпълнява и други конкретно възложени задачи, свързани с длъжността.
ІV. ОСНОВНИ ОТГОВОРНОСТИ, ПРИСЪЩИ ЗА ДЛЪЖНОСТТА 1.Отговаря за състоянието и достоверността на стокови разписки, фактури и сметки, които обработва и води. 2.Носи отговорност за настъпили вреди от несвоевременно или неточно извършени документални операции. 3.Отговаря за организацията на първични счетоводните документи.
V. ОРГАНИЗАЦИОННИ ВРЪЗКИ И ВЗАИМООТНОШЕНИЯ 1.Длъжността е пряко подчинена на Мениджър логистика. 2.При изпълнение на длъжността се осъществяват организационни връзки и взаимоотношения с материалноотговорните лица.
VІ. НЕОБХОДИМА КОМПЕТЕНТНОСТ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДЛЪЖНОСТТА Трябва да знае: 1.Нормативните актове в областта на счетоводството 2.Реда и изискванията за извършване на инвентаризации 3.Нормативните изисквания за организацията на първичната отчетност и вида на необходимите първични документи; 4.Компютърните и други автоматизирани системи за извършване на счетоводната дейност.
VІІ. ИЗИСКВАНИЯ ЗА ЗАЕМАНЕ НА ДЛЪЖНОСТТА 1.Образование: висше икономическо, с образователно-квалификационна степен „магистър" или „бакалавър". 2.Друга квалификация: работа с компютър и MS Office 3.Езикови умения - Английски език Професионален опит: трудов стаж по специалността
VІІІ. ЛИЧНОСТНИ ИЗИСКВАНИЯ
Фактурист - трябва да отговаря на следните личностни изисквания:
1.Да проявява умение за работа с клиенти и за екипна работа с колегите от фирмата. 2.Да проявява инициативност и творчески подход в работата. 3.Да е точен и коректен в работата и в отношенията с контрагентите; 4.Да притежава висока лична дисциплинираност и отговорност в работата. 5.Да е способен да проявява бързи и адекватни реакции при изпълнение на служебните дейности. 6.Да проявява стремеж за изучаване на новостите и умения за повишаване на професионалната квалификация.
Средна заплата за сектора
1,550 лв ~ 1,860 лв / месец
Посочена от работодателя
400 лв / месец
4,500 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Фактурист
Фактуристите изготвят кредитни известия, фактури и месечни извлечения за клиентите, като ги издават на клиентите с всички изисквани средства. Те актуализират клиентските досиета по целесъобразност.
Необходими основни умения
- разпределяне на сметки
- архивиране на документи
- организиране на бизнес документи
- извършване на последващи действия във връзка с вземанията
- използване на офис системи
- попълване на формуляри
Необходими основни знания
- процеси във финансовия отдел
- финансов капацитет
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.