Работа Търговски Сътрудник в Пловдив

3 нови обяви за работа

  • icon 1,630 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Задължения и отговорности за позицията: Координира и aдминистративно обслужва продажбите – изготвяне оферти към клиенти, обработка на ...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    ФАКТУРИСТ Изисквания: Опит на такавa длъжност с утвърдени работни навици. Отлична компютърна грамотност Отговорност Лоялност Умение з...

    09 Apr 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    DEKRA Arbeit Group е една от най-успешните и иновативни компании в сферата на персонала с над 120 локации в Европа. Тя е част от холдинговото дружес...

Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Сътрудник Търговски отдел

МИРА-Н-НАДКА ВАСИЛЕВА ЕТ
location_on гр. Пловдив

icon 1,630 лв / месец

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


Задължения и отговорности за позицията:
  • Координира и aдминистративно обслужва продажбите – изготвяне оферти към клиенти, обработка на заявки от клиенти, издаване на първични счетоводни документи;
  • Поддържа и организира търговската информация и документация – оперативни задачи с обработка на данни в ERP система;
  • Поддържа активна комуникация с клиенти, контрагенти и партньори на компанията;
Изисквания:
  • Отлично владеене на MS Office;
  • Способност за работа под напрежение и кратки срокове;
  • Инициативни и организационни умения;
  • Позитивно отношение, внимание към детайлите, самомотивиране;
  • Желание за развитие в сферата на търговията.
Фирмата предлага:
  • Постоянен трудов ангажимент в стабилна и успешна компания;
  • Много добри условия на труд и възнаграждение.
  • Петдневна работна седмица със стандартно работно време
Ако това предложение ви е заинтригувало, ще очакваме Вашата професионална автобиография. Ще се свържем само с предварително одобрените по документи кандидати.

Средна заплата за сектора


1,630 лв / месец

info-icon Посочена от работодателя

минимална

200 лв / месец

максимална

4,950 лв / месец


icon icon icon icon icon


Необходими основни умения

Необходими основни знания

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.