Работа Технически Сътрудник

144 нови обяви за работа

  • icon 1,710 лв - 2,020 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Администратор офис Те са лицата на Еконт, които представят Бранда всеки ден. Общуват с клиентите, за да намерят решение на всяка тяхна ну...

    26 Jun 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Искаш ли да работиш в компания, в която човекът има значение? Ела и се присъедини към нас и нашата мисия да предлагаме на Клиентите си реш...

  • icon 1,700 лв - 2,000 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Диамант Фуудс ЕООД – склад за търговия с хранителни стоки, опаковки и консумативи, търси да назначи: ОФИС ОПЕРАТОР Локация: Пловдив, бул....

    25 Jun 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    "Глас Дизайн" ООД има над 20 години опит в сферата на обработката и търговията на стъкло. Като производител на закалено, ламинирано стъкло ...

    24 Jun 2025 Още...
  • icon 2,000 лв - 2,200 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    БУЛТРАК РЕЙСИНГ ТЪРСИ СЛУЖИТЕЛ ЗА ОФИС.РАБОТАТА СЕ СЪСТОИ.КОНТАКТ С ДОСТАВЧИЦИ,КОНТАКТ С КЛИЕНТИ,ПОПЪЛВАНЕ НА СЕРВИЗНИ КНИЖКИ И СЕРВИЗН...

    24 Jun 2025 Още...
  • icon 700 лв - 900 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Администратор офис Администратор офис Фирма Бини стил ЕООД , Търговско Представителство на Еконт Експрес ООД търси да назначи служител ...

    23 Jun 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    "Milat Carpet Bulgaria" е ВОДЕЩ производител на килими, произведени на Балканите и Източна Европа. Като НАЙ-ГОЛЕМИЯ износител в България, ние изнас...

  • icon 1,010 лв - 1,400 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Трейдинг Продукшън ЕООД гр.Ловеч предоставя свободно работно място за офис сътрудник с компютърна грамотност и шофьорска книжка катВ.П...

    18 Jun 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Фирма Глас Дизайн ООД търси да назначи офис сътрудник. Изискванията към кандидатите са: средно ниво на владеене на английски език, начал...

    18 Jun 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    „Бългериън Онлайн Рисърч“ е Компания с повече от 19 години опит в сферата на онлайн маркетинговите проучвания на потребителските нагла...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Търсим кандидат за отдел резервации с английски език Във връзка с разширяването на дейността, компанията търси отговорен и мотивиран к...

    17 Jun 2025 Още...
  • icon 1,700 лв - 2,000 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Фирма за производство на тестени продукти търси сътрудник в офис. С увеличаване обема на работа търсим към нашия офис да присъединим отг...

    10 Jun 2025 Още...
  • icon 1,200 лв - 1,500 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Еконт Севлиево, ул. Никола Петков 41а търси талант. Нашият човек: е отговорен. За него всичко е лично; е комуникативен. Може да обясни какв...

    09 Jun 2025 Още...
  • icon 1,500 лв - 1,900 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Основната дейност на Спиди е свързана с предлагането на куриерски и транспортни услуги от врата до врата с фирмен транспорт. За времето ...

    09 Jun 2025 Още...
  • icon 1,550 лв - 2,330 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Х е компания за реализации! Единствената компания, в основата на която стои човешкия потенциал! Всеки човек желае най-доброто за себе си. ...

Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Администратор офис

ЕКОНТ ЕКСПРЕС EООД
location_on гр. Пловдив

icon 1,710 лв ~ 2,020 лв / месец

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа
  • Подходяща и за студенти
  • Подходяща и за кандидати с малък или без опит

Пълно описание


Администратор офис

Те са лицата на Еконт, които представят Бранда всеки ден. Общуват с клиентите, за да намерят решение на всяка тяхна нужда.

Предишен опит не е задължителен, ние ще те обучим!

Какви качества търсим:

  • Усмихнат и отговорен човек, който обича да общува с хора;
  • Човек, който намира решения и не се спира пред предизвикателства;
  • Бърз и координиран в работата си;
  • Финансова и дигитална култура.

Основните ти отговорности ще включват:

  • Приемане и предаване на пратки, наложени платежи и пощенски парични преводи;
  • Подреждане, групиране, разтоварване и товарене на пратки;
  • Комуникация с клиенти при наличие на престояващи пратки;
  • Отговорност за поддържане на работното място чисто и подредено.

Ние ти предлагаме:

  • Трудов договор с Еконт Експрес АД;
  • Осигуровки върху пълното брутно възнаграждение, като то се определя според броя обработени пратки дневно;
  • Обучение, което ще ти даде стабилна основа за старт;
  • Качествено работно облекло.
Работно място: гр. Пловдив, бул. Пещерско шосе 28А

Работно време:

  • Понеделник – Петък(на ротационни две смени)
Първа смяна от 09:00ч. До 18:30ч. Втора смяна от 09:00ч. До 15:00ч.
  • Събота: 09:00 – 15:00 ч. (на ротационен принцип)
  • Неделя: Почивен ден
Възнаграждение: 2300лв бруто до 130 обработени пратки 2400лв бруто до 140 обработени пратки 2500лв бруто до 150 обработени пратки 2600лв бруто до 170 обработени пратки

Кандидатствай тук като изпратиш своята автобиография.

Всички документи ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност. Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати. Избраният кандидат ще сключи трудов договор с Еконт Експрес АД.

Средна заплата за сектора


1,710 лв ~ 2,020 лв / месец

info-icon Посочена от работодателя

минимална

50 лв / месец

максимална

14,000 лв / месец

Мнения и оценки от служители


2.9
Средно добра
icon icon icon icon icon
2.1
icon icon icon icon icon
Баланс между работата и живота
2.5
icon icon icon icon icon
Кариера и възможност за развитие
2.2
icon icon icon icon icon
Култура и Ценности
2.3
icon icon icon icon icon
Заплата и Придобивки
2.6
icon icon icon icon icon
Местоположение
1.5
icon icon icon icon icon
Общо усещане
2.1
icon icon icon icon icon
Стабилност
2.6
icon icon icon icon icon
Колеги
1.6
icon icon icon icon icon
Толерантност и Равенство
1.7
icon icon icon icon icon
Работна среда
1.5
icon icon icon icon icon
Управление

Административен служител


Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.

Необходими основни умения

  • общуване с потребители
  • използване на софтуер за електронни таблици
  • разпространяване на вътрешни съобщения
  • архивиране на документи
  • организиране на бизнес документи
  • използване на различни комуникационни канали

Необходими основни знания

  • поверителност на информация
  • политики на дружество

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.