Работа Технически Сътрудник

141 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Обичаш да общуваш, организираш и поддържаш нещата в ред? Имаш усет към детайла и говориш чужд език? Търсим точно теб! Какво ще правиш: Ще ...

    16 Jul 2025 Още...
  • icon 930 лв - 1,240 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Администратор офис рецепция Хората в офисите са лицатa, гласовете и усмивките на Еконт. С тях пазарът се среща всеки ден. Те общуват с кра...

    16 Jul 2025 Още...
  • icon 2,020 лв - 2,250 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    16 Jul 2025 Още...
  • icon 2,000 лв - 2,500 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю

    За наш клиент - развиваща се компания с международна дейност търсим организиран и комуникативен Технически секретар, който да се присъе...

    15 Jul 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Търсим кандидат за отдел резервации с английски език Във връзка с разширяването на дейността, компанията търси отговорен и мотивиран к...

    15 Jul 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Административен /офис/ сътрудник Нашите очаквания: Отлична компютърна грамотност – MS Office Internet; Умения за телефонна комуникация, търгов...

    14 Jul 2025 Още...
  • icon 1,600 лв - 2,000 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю

    Офис Асистент Задължения: Вежливо и компетентно обслужване на клиенти в социални мрежи; Утвърждаване на положителния имидж на компани...

  • icon 1,600 лв - 1,800 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Администратор офис Фирма Бини стил ЕООД , Търговско Представителство на Еконт Експрес ООД търси да назначи служител за свой офис. Основ...

    10 Jul 2025 Още...
  • icon 1,470 лв - 1,780 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Дистанционно интервю Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Администратор офис Те са лицата на Еконт, които представят Бранда всеки ден. Общуват с клиентите, за да намерят решение на всяка тяхна ну...

    08 Jul 2025 Още...
  • AUTSORSA is a fast-growing company founded and based in Bulgaria that serves clients from all over the world, providing business outsourcing, outstaffing and HR services. Our client is a forward-thinking company developing cutting-edge solutions in t...

    08 Jul 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Административен сътрудник, гр. София Кои сме ние – НИЕ СМЕ: Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи Различни и насърчаваме ...

    08 Jul 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Временна / Сезонна работа

    Административен асистент /по заместване/ SOpharmacy е иновативна концепция аптеки, създадена с вдъхновение, енергия и професионализъм, за да...

    08 Jul 2025 Още...
  • icon 1,550 лв - 2,330 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Х е компания за реализации! Единствената компания, в основата на която стои човешкия потенциал! Всеки човек желае най-доброто за себе си. ...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    CTeam е компания за подбор на персонал, част от група компании, предлагащи широка гама от услуги в областта управление на човешкия капитал, ...

    08 Jul 2025 Още...
  • icon 1,160 лв - 1,320 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Офис служител Фирмата търси високо мотивирани кандидати за длъжността офис служител за гр. Бургас Задължения: обработка и сортиране на...

    08 Jul 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Офис сътрудник с английски език

БИОКОМ ТРЕНДАФИЛОВ EООД
location_on гр. Сливен

icon 1,280 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


Обичаш да общуваш, организираш и поддържаш нещата в ред? Имаш усет към детайла и говориш чужд език? Търсим точно теб!

Какво ще правиш:

  • Ще комуникираш с чуждестранни партньори (имейл и телефон)
  • Ще следиш за документи, поръчки, транспорт и други организационни задачи
  • Ще поддържаш връзка между различни екипи и доставчици
  • Ще помагаш с ежедневната работа в офиса – с усмивка и отговорност
Какво търсим:
  • Много добро владеене на английски език (друг език е плюс)
  • Добра организация и позитивно отношение
  • Желание за работа и развитие в стабилна среда
  • Основни компютърни умения (Word, Excel, имейл)
  • Опит не е задължителен – важно е желанието
Какво предлагаме:
  • Спокойна и подредена работна среда
  • Обучение и подкрепа от екипа
  • Възможност за развитие и участие в международни проекти
  • Стабилна работа и коректно отношение
  • Заплащане според уменията и желанието за развитие
Ако търсиш място, където ще бъдеш ценен и чут – изпрати ни своята автобиография!

Средна заплата за сектора


1,280 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

50 лв / месец

максимална

14,000 лв / месец


icon icon icon icon icon

Административен служител


Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.

Необходими основни умения

  • общуване с потребители
  • използване на софтуер за електронни таблици
  • разпространяване на вътрешни съобщения
  • архивиране на документи
  • организиране на бизнес документи
  • използване на различни комуникационни канали

Необходими основни знания

  • поверителност на информация
  • политики на дружество

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.