Работа Технически Сътрудник в София
80 нови обяви за работа
-
1,700 лв - 2,500 лв / месец (нето) от работодател
СОЛИС ТЪРСИ ОФИС АСИСТЕНТ В ГР. СОФИЯ Присъединете се към нашия екип и стартирайте успешна кариера в утвърдена компания! Търсим мотивир...
-
1,700 лв - 2,000 лв / месец (нето) от работодател
Фирма за производство на тестени продукти търси сътрудник в офис. С увеличаване обема на работа търсим към нашия офис да присъединим отг...
-
Ние от Destination Workplace вярваме, че правилната работа е ключът към пълноценния живот, а правилният човек - двигателят зад всеки успешен бизнес...
-
Алфа Консулт България търси организиран и комуникативен офис асистент за свой доверен клиент, утвърдена компания с административна и т...
-
АДМИНИСТРАТИВЕН АСИСТЕНТ За Нас: Bulwork е първата агенция за подбор на технически квалифициран персонал в България, предлагаща услуги на ...
-
Кои сме ние? В ПРОФИ КРЕДИТ България не просто работим с финанси – ние градим мечти и създаваме възможности! Като част от международната...
-
Монбат е една от водещите индустриални групи в България – с глобално присъствие в 72 държави, модерни производствени бази в Европа и Афри...
-
2,170 лв - 2,330 лв / месец (нето) от работодател
Ние от БАБ Консулт сме в търсене на Офис сътрудник за наш партньор – утвърдена международна компания, специализирана в иновативни решен...
-
Административен асистент T MARKET е част от литовската MAXIMA GRUPE, която е лидер в търговията с бързооборотни стоки в Прибалтика. Присъства на ...
-
За наш клиент – медицински център „Искър“, търсим Административен Асистент (гъвкаво работно време). Административен Асистент Адрес: г...
-
Office assistant *Job Overview:** We are seeking an energetic and detail-oriented Office Assistant to join our Graphic Design and Marketing Department. As our Office Assistant, you will be instrumental in ensuring a smoothly running office environm...
-
1,940 лв - 2,330 лв / месец (нето) от работодател
Нашият клиент е утвърдена компания, предлагаща висококачествени дървообработващи машини и решения за мебелната индустрия. Търсим орга...
-
Клио Комерс е динамично развиваща и постоянно разрастваща се българска компания,лидер в дистрибуцията и логистиката на бързооборотни х...
-
1,700 лв - 2,000 лв / месец (нето) от работодател
Фирма за производство на тестени продукти търси сътрудник в офис. С увеличаване обема на работа търсим към нашия офис да присъединим отг...
-
Alpha Best е дигитална агенция, която работи успешно вече за повече от 1 000 бизнеса в цялата страна. Ние не спираме да се развиваме като личност...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Присъединете се към нашия екип и стартирайте успешна кариера в утвърдена компания! Търсим мотивиран и организиран офис асистент, който ще подпомага административната работа и ще осигурява отлична комуникация с клиентите.
Вашите основни отговорности:
- Приемане на обаждания и съдействие на клиентите, при избор напродукт.
- Изготвяне на ценови оферти и обработване на документи.
- Координиране на поръчки и следене на срокове.
- Организация на ежедневната административна работа.
- Средно образование (висше е предимство).
- Отлична компютърна грамотност (MS Office).
- Умения за работа в екип и комуникативност.
- Организираност и внимание към детайла.
- Обучение: Въвеждащо обучение за успешен старт.
- Работна среда: Приветлива атмосфера и подкрепящ екип.
- Заплащане: Твърдо възнаграждение + месечни бонуси, базирани на резултатите.
- Кариерно развитие.
- Участие в обучения за професионално и личностно развитие.
Средна заплата за сектора
1,700 лв ~ 2,500 лв / месец
Посочена от работодателя
50 лв / месец
14,000 лв / месец
Административен служител
Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.
Необходими основни умения
- общуване с потребители
- използване на софтуер за електронни таблици
- разпространяване на вътрешни съобщения
- архивиране на документи
- организиране на бизнес документи
- използване на различни комуникационни канали
Необходими основни знания
- поверителност на информация
- политики на дружество
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.