Работа Технически Сътрудник в София
74 нови обяви за работа
-
DSV – Глобален транспорт и логистика. В DSV ще се присъедините към талантлив екип, който работи с отдаденост, за да предостави на клиенти си...
-
2,020 лв - 2,330 лв / месец (нето) от работодател
Те са лицата на Еконт, които представят Бранда всеки ден. Общуват с клиентите, за да намерят решение на всяка тяхна нужда. Предишен опит н...
-
ОФИС АСИСТЕНТ Inter Cars е една от водещите Европейски компании за дистрибуция на резервни части за леки и товарни автомобили. Към момента з...
-
Административен асистент T MARKET е част от литовската MAXIMA GRUPE, която е лидер в търговията с бързооборотни стоки в Прибалтика. Присъства на ...
-
1,600 лв - 2,000 лв / месец (нето) от работодател
Офис Асистент Задължения: Вежливо и компетентно обслужване на клиенти в социални мрежи; Утвърждаване на положителния имидж на компани...
-
1,800 лв / месец (нето) от работодател
ОТГОВОРНОСТИ: - Планиране и организация на доставките от производството до клиента ; - Работа с фирмен софтуер ; - Организация на ежедневн...
-
Административен сътрудник, гр. София Кои сме ние – НИЕ СМЕ: Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи Различни и насърчаваме ...
-
Административен асистент /по заместване/ SOpharmacy е иновативна концепция аптеки, създадена с вдъхновение, енергия и професионализъм, за да...
-
CTeam е компания за подбор на персонал, част от група компании, предлагащи широка гама от услуги в областта управление на човешкия капитал, ...
-
1,600 лв - 2,000 лв / месец (нето) от работодател
Офис Асистент Задължения: Вежливо и компетентно обслужване на клиенти в социални мрежи; Утвърждаване на положителния имидж на компани...
-
2,020 лв / месец (нето) от работодател
За наш клиент, компания, специализирана в международен транспорт и логистика, търсим Офис сътрудник Основни задължения: Приемане и обр...
-
2,000 лв / месец (нето) от работодател
ОФИС АСИСТЕНТ Andrews/ е един от най-ярките символи на българската мода с повече от 30 години опит в създаването на мъжка мода. Ако Вие сте ком...
-
Office assistant *Job Overview:** We are seeking an energetic and detail-oriented Office Assistant to join our Graphic Design and Marketing Department. As our Office Assistant, you will be instrumental in ensuring a smoothly running office environm...
-
Интерлогистика осигурява висококачествени куриерски услуги в страната и чужбина. С присъединяването си към екипа на Интерлогистика ще...
-
Spirit of the Role: Provide administrative support to our employees, guests and visitors. The responsibilities are diverse and may include: workspace set-up, catering, document flow, floor support & other location services. Responsibilities: Facil...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
В DSV ще се присъедините към талантлив екип, който работи с отдаденост, за да предостави на клиенти си качествени услуги и висока удовлетвореност. Ако сте мотивирани и искате да сте част от развиваща се компания, ние ще Ви подкрепим да разгърнете потенциала си и да направите кариера в разрастващ се бизнес.
Екипът ни се разширява и търсим Административен сътрудник, който да се присъедини към компанията и да допринесе за по-добрата организация и плавното протичане на процесите.
ОТГОВОРНОСТИ:
- Отговаря за цялостната административна и логистична подкрепа на екипа на отдела;
- Администрира, оформя и обработва документацията в отдела и изготвя различни справки и анализи;
- Води бизнес кореспонденция с доставчици на услуги и проследява изпълнението на поетите ангажименти;
- Води ежедневна комуникация с офисите на DSV в Западна Европа с цел оптимизиране на дейността;
- Участва в анализа и разрешаването на възникнали казуси;
- Работи по нови проекти.
- Опит на сходна позиция;
- Много добро владеене на английски език
- Добра компютърна грамотност;
- Добри комуникационни умения и аналитично мислене;
- Възможност за работа и развитие в международна компания, лидер в сектора на транспорт и логистика;
- Позитивна и подкрепяща работна среда;
- Конкурентно заплащане;
- Допълнително здравно осигуряване;
- Бонус при препоръка на нов колега;
- Допълнителен отпуск за рожден ден;
- Ваучери за храна;
- Карта Multisport на преференциални цени и много други придобивки;
DSV – Глобален транспорт и логистика. Да работиш в DSV означава да играеш в отбора на победителите.
Като световен лидер в областта на транспорт и логистика, ние непрекъснато се стремим към развитие. Нека растем заедно като продължаваме да инициираме нововъведения, дигитализация и да надграждаме постиженията си.
С близо 160 000 колеги в над 90 страни, ние работим всеки ден, за да предложим комплексни услуги и да отговорим на нуждите на нашите клиенти като им помогнем да постигат целите си. Знаем, че най-добрият начин да реализираме това е чрез привличане на най-добрите таланти, свежи перспективи и амбициозни хора като вас.
В DSV високото представяне е заложено в нашето ДНК. Ние не просто работим – ние се стремим да начертаем бъдещето на логистиката. Тази амбиция предопределя динамична среда, изградена от сътрудничество с екипни партньори от световна класа, отговорност и действия. Ние ценим приобщаващата среда, приемаме различни култури, уважаваме достойнството и правата на всеки човек. Ако искате да окажете влияние, да спечелите доверието на клиентите и да развиете кариерата си в компания с дългосрочна визия – това е вашето място.
Започнете тук. Преоткрийте хоризонти.
Средна заплата за сектора
1,560 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
50 лв / месец
14,000 лв / месец
Административен служител
Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.
Необходими основни умения
- общуване с потребители
- използване на софтуер за електронни таблици
- разпространяване на вътрешни съобщения
- архивиране на документи
- организиране на бизнес документи
- използване на различни комуникационни канали
Необходими основни знания
- поверителност на информация
- политики на дружество
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.