Работа Технически Сътрудник По Проект в София
30 нови обяви за работа
-
Административен асистент /по заместване/ SOpharmacy е иновативна концепция аптеки, създадена с вдъхновение, енергия и професионализъм, за да...
-
1,700 лв - 2,000 лв / месец (нето) от работодател
Фирма за производство на тестени продукти търси сътрудник в офис. С увеличаване обема на работа търсим към нашия офис да присъединим отг...
-
2,000 лв / месец (нето) от работодател
CTeam е агенция за подбор на персонал, част от група компании, предлагаща широка гама от услуги в областта на управлението на човешките рес...
-
"Поликомп" ЕООД, е дистрибуторска компания за доставка и продажба на едро на висококачествено ИКТ оборудване, софтуер, битова техника и ф...
-
Top skills Recruitment е агенция за подбор на персонал, сътрудничим си с местни и международни компании в търсенето на топ професионалисти и съдей...
-
Office assistant *Job Overview:** We are seeking an energetic and detail-oriented Office Assistant to join our Graphic Design and Marketing Department. As our Office Assistant, you will be instrumental in ensuring a smoothly running office environm...
-
Top Skills Recruitment е агенция за подбор на персонал, сътрудничим си с местни и международни компании в търсенето на топ професионалисти и съдей...
-
Фирма НЕС-НОВИ ЕНЕРГИЙНИ СИСТЕМИ ООД e основана в гр. Шумен и е специализирана в производството и търговията на изделия ползващи алтерна...
-
ПОК „Доверие” АД е небанкова финансова институция с предмет на дейност допълнително пенсионно осигуряване. Компанията е създадена пре...
-
Пи Ес Ес Строителство АД е водеща строителна компания с над 20-годишно присъствие на българския пазар. Реализираме широк спектър от проек...
-
Кои сме ние? В ПРОФИ КРЕДИТ България не просто работим с финанси – ние градим мечти и създаваме възможности! Като част от международната...
-
"СОТ" ЕООД е най-голямата охранителна компания в страната и лидер в бранша на Балканския полуостров. Във връзка с разширяване на дейностт...
-
Административен асистент /Непълно работно време/ Талентика ООД е консултантска компания в областта на търсенето и подбора на персонал. ...
-
Интерлогистика осигурява висококачествени куриерски услуги в страната и чужбина. С присъединяването си към екипа на Интерлогистика ще...
-
„Сиском Инженеринг“ АД е българска компания, която вече над 10 години прилага иновативни ИКТ решения на своите бизнес клиенти и държавн...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
SOpharmacy е иновативна концепция аптеки, създадена с вдъхновение, енергия и професионализъм, за да предложи съвременен подход в обслужването на здравните потребности на българските пациенти и клиенти. SOpharmacy е част от семейството на Софарма Трейдинг и продължава и надгражда дългогодишната традиция на компанията в грижата за здравето. Към днешна дата SOpharmacy обединява над 200 аптеки, разположени в над 45 населени места в страната.
Нашата мисия е да се превърнем в доверен партньор в грижата за здравето на пациента за цял живот!
За екип Оперативна дейност - Ритейл сме в търсене на нов колега за позиция Административен асистент /по заместване/.
Твоите отговорности:
- Активно участие в дейности по събиране, подготовка, входиране и получаване на документи в изпълнение на административни процедури пред РЗОК, касаещи търговията на дребно с лекарства
- Работа по различни проекти за обезпечаване спазването на нормативните изисквания от компанията/дъщерните ѝ дружества и опериращите аптеки, касаещи отдел Ритейл - Оперативна дейност и търговията на дребно с лекарства
- Съдействие и участие в процедурата по издаване и промяна на разрешителни за търговия на дребно и наркотична лицензия
- Входиране и получаване на документи в изпълнение на административни процедури пред институции - РЗОК/ИАЛ/МЗ/НЗОК/МВР или други
- Подпомагане на екип Оперативна дейност при изготвянето на различни справки и анализи
- Висше образование – Бизнес администрация, Публична администрация, Икономика, Право или друго релевантно
- Опит на подобна позиция ще се счита за предимство
- Работа с MS Office – Word, Excel, PowerPoint
- Владеенето на чужд език ще се счита за предимство
- Отлични комуникативни умения
- Мотивиращо възнаграждение и ваучери за храна
- Допълнително здравно осигуряване и възможност за включване на членове на семейството към него на преференциални условия
- Подкрепа от ментор и структурирана обучителна програма
- Бонус за препоръчан служител
- Възможност за ползване на корпоративни отстъпки
- Възможност за кариерно развитие
- Комплимент от работодателя при различни поводи
- Възможност за закупуване на карта за спорт на преференциална цена
- Преференциални цени в почивните бази на Софарма
- 1 допълнителен ден отпуск за всяка година при над 5 години стаж (до 5 дни)
- Програма за ментално здраве
Ако това предложение представлява интерес за теб, моля, изпрати ни актуална автобиография. За повече информация можеш да се обърнеш към екип Човешки ресурси на аптеки SOpharmacy.
Обръщаме внимание, че в един от етапите от процеса на подбор кандидатите участват в практическа част с цел проверяване на уменията им за позицията.
Твоята кандидатура ще бъде разгледана при спазване на пълна конфиденциалност и според изискванията на ЗЗЛД.
Оценяваме всички изпратени кандидатури, но обръщаме внимание, че ще се свържем само с кандидати, одобрени по документи.
Средна заплата за сектора
1,550 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
50 лв / месец
14,000 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Административен служител
Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.
Необходими основни умения
- общуване с потребители
- използване на софтуер за електронни таблици
- разпространяване на вътрешни съобщения
- архивиране на документи
- организиране на бизнес документи
- използване на различни комуникационни канали
Необходими основни знания
- поверителност на информация
- политики на дружество
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.