Работа Технически Сътрудник В Офис
85 нови обяви за работа
-
“Булярд Корабостроителна Индустрия” ЕАД е най-големият кораборемонтен завод в България, с традиции и утвърдени позиции на международн...
-
ОЙРОШПЕД АД е първото българско дружество за спедиция и логистика, създадено след 1990 год. Групата развива дейности свързани с междунаро...
-
1,730 лв - 1,900 лв / месец (нето) от работодател
СЪТРУДНИК ТЕХНИЧЕСКИ ОТДЕЛ АНИМИС ТИЙМ ООД е фирма,специализирана в подбор и управление на кадри в областите машиностроене,технологич...
-
"Поликомп" ЕООД, е дистрибуторска компания за доставка и продажба на едро на висококачествено ИКТ оборудване, софтуер, битова техника и ф...
-
Цех за производство на тестени изделия, търси да назначи администратор в офис. Изисквания към кандидатите: Средно образувание Организи...
-
1,400 лв - 1,780 лв / месец (нето) от работодател
Оберон-Х ООД е една от първите български компании, занимаващи се пакетиране и търговия на зърнени храни и мед и консервирани храни. И тъй ...
-
DSV – Глобален транспорт и логистика. В DSV ще се присъедините към талантлив екип, който работи с отдаденост, за да предостави на клиенти си...
-
Kredyt Inkaso Investments BG EAD e част от международната група Kredyt Inkaso S.A. Capital Group, лидер на пазара на услуги по управление на вземания в Полша. От 2007 г. н...
-
Office assistant *Job Overview:** We are seeking an energetic and detail-oriented Office Assistant to join our Graphic Design and Marketing Department. As our Office Assistant, you will be instrumental in ensuring a smoothly running office environm...
-
1,800 лв - 2,500 лв / месец (нето) от работодател
За наш доверен клиент търсим организиран и отговорен Административен асистент, който да подпомага ежедневната работа на екипа. Изисква...
-
1,200 лв - 1,500 лв / месец (нето) от работодател
Еконт Севлиево, ул. Никола Петков 41а търси талант. Нашият човек: е отговорен. За него всичко е лично; е комуникативен. Може да обясни какв...
-
Във връзка с постоянното си развитие, фирма Темена ЛТД ЕООД търси да назначи ''Офис сътрудник - търговски отдел" за град Пловдив. Компания...
-
Комплекс Авалон търси да назначи професионалист на длъжността офис асистент. Изисквания към кандидатите: Много добри умения за работа ...
-
CTeam е компания за подбор на персонал, част от група компании, предлагащи широка гама от услуги в областта управление на човешкия капитал, ...
-
Във връзка с разширяването на дейността си “СПС Комерс ” ЕООД търси да назначи – служители с немски , английски език. Изисквания: добър...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Търсим мотивирана и отговорна личност за позиция: "Технически сътрудник" в отдел "Кораборемонт"
Основни задължения, свързани с длъжността:
- Извършва оперативна работа по организиране на подготовката в отдела;
- Води необходимата отчетност на заетостта на работниците/служителите;
- Контролира сроковете на изпълнение за текуща/фактическа документация по възложените му задачи в отдела;
- Изготвя месечните отчети на звеното, за което отговаря;
- Получава постъпващата кореспонденция на отдела, систематизира я в съответствие с
- Изпълнява поставените задачи в срок;
- Изпълнява и други конкретно възложени задачи, свързани с длъжността;
- Средно или висше техническо образование - специалност КММ и КМТ с предимство;
- Добро ниво на английски език - писмено и говоримо;
- Опит в сферата на Корабостроенето и кораборемонта - предимство;
- Много добра компютърна грамотност – предимно работа с EXCEL;
- Организираност и експедитивност;
- Умения за работа в екип и комуникативност;
- Спазване на трудовата дисциплина;
- Конкурентно и адекватно заплащане на база основно месечно възнаграждение, постоянен
- Допълнително възнаграждение на база постигнати резулати;
- Социален пакет включващ ваучери за храна, възможност за карта Мултиспорт на преференциална цена;
- Работа на пълно работно време;
- Въвеждащо обучение, последващи обучения и възможност за кариерно развитие;
- Възможност да бъдете част от екипа на стабилна компания с дългогодишна история;
- Точност и прозрачност в трудовите взаимоотношения;
- Пълна конфиденциалност при разглеждане на кандидатурите;
- Защита на личните Ви данни според ЕС и действащото българското законодателство;
Ще се свържем с одобрените кандидати.
Средна заплата за сектора
1,230 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
50 лв / месец
4,300 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Отговорник по членството
Отговорниците по членство осигуряват ефективното администриране в тази област, документацията и обмена на информация. Те подпомагат процеса на обработката на закупуване на членство, настоящите запитвания за членство и процесите по обновяване на състава.
Необходими основни умения
- администриране на база данни за членството
- извършване на рутинни офис дейности
- използване на техники за комуникация
- предоставяне на услуги, свързани с членството
- създаване на професионална мрежа
- управление на членска маса
Необходими основни знания
- обслужване на клиенти
- стратегии за продажби
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.